کاربری
کاربر گرامی به خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 30 , از مجموع 58
  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-شهریور-۰۷
    محل سکونت
    در جوار حافظ
    سن
    -1984
    نوشته ها
    937
    امتیاز : 13,391
    سطح : 75
    Points: 13,391, Level: 75
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialTagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 2,807
    تشکر شده 4,422 در 860 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    Lightbulb بياييد شيراز را بسازيم..

    با سلام خدمت تمامی دوستان و پیشکسوتان.

    هر کسی یه آرزویی داره.منم تا اونجا که یادمه همیشه آرزو داشتم شهردار میشدم اونم از بچگی
    دلم میخواست شهردار بودم تا میتونستم شهر و کشورم رو بسازم
    حالا اینجا در این مبحث ما دور هم جمع میشیم تا با هم یک گروه واقعی بشیم.گروهی که تصمیم میگیرن برای شهرشون چه کارهایی باید.چه کارهایی میشود و مهمتر از همه چه کارهایی میتوانیم انجام دهیم.
    بنده برای این مبحث برنامه های زیادی دارم.
    این مبحث رو ما باید با هم تبدیلش کنیم به یک معیار, یک سنگ محک برای مسئولین شهر
    در قدم اول یک هیئت مدیره میخوایم که اشکالات عمده ی مطرح شده در مورد شهر رو اینجا پس از طرح, در دستور کار قرار بدن تا روشهای رسیدگی و راه حلش بررسی و پیشنهاد بشه.
    دوستان عزیز هم تواناییهاشون رو مطرح میکنند تا از محضرشون بهره برده بشه.
    به قول دوست عزیزم حافظ:
    شهریست پر ظریفان و از هر طرف نگاری_________یاران صلای عشقست گرمی کنید کاری
    یا علی


  2. 6 کاربر از پست مفید hafezraz تشکر کرده اند .


  3. #2
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-فروردین-۰۱
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1990
    نوشته ها
    2,282
    امتیاز : 21,393
    سطح : 92
    Points: 21,393, Level: 92
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 957
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social25000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکر کردن : 4,558
    تشکر شده 12,055 در 2,242 پست
    مخالفت
    22
    مخالفت شده 38 در 35 پست

    پیش فرض

    ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسم......
    و من یتق الله یجعل له مخرجا...

  4. 8 کاربر از پست مفید پلاک12 تشکر کرده اند .


  5. #3
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    شیرازووو ، فلکه گازوو ، کوچه درازووو ، در بازووو
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1993
    نوشته ها
    11,580
    امتیاز : 123,205
    سطح : 100
    Points: 123,205, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation First ClassVeteranCreated Album pictures
    تشکر کردن : 35,163
    تشکر شده 42,004 در 9,343 پست
    نوشته های وبلاگ
    1
    مخالفت
    207
    مخالفت شده 166 در 132 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط پلاک12 نمایش پست اصلی
    ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسم......
    احسنت
    مختار: خدایا بهشتت را نمیخواهم ، فقط آنقدر به من فرصت بده تا دستم دوباره به قبضه شمشیرم برسد ؛
    آنوقت اگر خواستی به دوزخم بفرستی ... بفرست .





  6. 3 کاربر از پست مفید سائل الزهرا تشکر کرده اند .


  7. #4
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-شهریور-۰۷
    محل سکونت
    در جوار حافظ
    سن
    -1984
    نوشته ها
    937
    امتیاز : 13,391
    سطح : 75
    Points: 13,391, Level: 75
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialTagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 2,807
    تشکر شده 4,422 در 860 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    دوستان عزیز لطفا اینجا در مورد اینکه چطور فعالیت کنیم.تواناییهای هر کسی و بررسی نقاط ضعف و قوت صحبت کنید.خواهش میکنم هر کسی بره قشنگ فکر کنه و بعد از اون چیزهایی که به ذهنش میرسه رو عنوان کنه
    اینجا ما چندنوع سازندگی داریم:
    1-فرهنگی و اجتماعی
    2-بناهای شهری
    و....
    بطور مثال میشه مثلا این هفته بر روی قسمت فرهنگی و در مورد فرهنگ رانندگی صحبت کرد
    یا مثلا در قسمت شهری در مورد ترافیک و حلش صحبت کرد و........خیلی چیزهای دیگه که بستگی داره کدومش مهمتر بنظر بیاد
    دست یاریتان را میفشاریم.
    یا علی


  8. 4 کاربر از پست مفید hafezraz تشکر کرده اند .


  9. #5
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط hafezraz نمایش پست اصلی
    الان دارم فکر میکنم که چرا هیچکس حاضر نیست بیاد و یک مشارکت سازنده در مورد امور شهرش داشته باشه و در مبحث جدید شرکت کنه.در حالی که مبحث های جک و اس ام اس و غیره..پر از خالی های ما هستند
    بیایید شیراز را بسازیم..


    چون با گفتن من و شما درست نمیشه!
    کسی دیگه باید همت کنه!
    هزار تا طرح من هم بدم اون که راس کاره براش مهم نیست اصلا اینجاها نمیاد که بفهمه ما چی میگیم!
    وگرنه دلمون پره ار بی طرحی و بی سازندگی شیراز!
    کجاست تفریح گاهی که بتوان در آن رفت ولی گناه در آن نباشه!
    کو پارکی که از ورود افراد بی حجاب جلوگیری کنه!
    کو رستورانی که بچه مذهبی ها در آن راحت باشن!
    کو مرکز خریدی که از لحاظ اخلاقی و حجاب و برخورد یک مثقال اسلامی باشد!
    فعلا اینا رو جواب بدید تا ادامه دهم!
    همش هم انتقاد ندارما ولی گوشی شنوا باشد خدا داده طرح و طراح!
    یا علی
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  10. 4 کاربر از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده اند .


  11. #6
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-شهریور-۰۷
    محل سکونت
    در جوار حافظ
    سن
    -1984
    نوشته ها
    937
    امتیاز : 13,391
    سطح : 75
    Points: 13,391, Level: 75
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialTagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 2,807
    تشکر شده 4,422 در 860 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    تشکر میکنم از مشارکت شما دوست عزیز.فکر میکنم اگر همین یکی یکی ها فکرامون رو یکی و متمرکز کنیم میتونیم ایجاد یک موج و جو کنیم.چرا که نه؟!همش بنشینیم و آیه ی یآس بخونیم که روز به روز بدتر میشه
    مثلا همین مساله ای که شما طرح کردید.نمیدونم سن وسال شما چقدر هست ولی آیا یادتون هست که تا 10-15 سال پیش جو دقیقا بر عکس بود.پس چطور شد همه چیز عکس شد؟یک شبه؟نه!اونا کم کم جو رو بنفع خودشون برگردوندن و حالا جامعه اینیه که من و شما میبینیم! نه حکومت دستشون بود نه چیزی.البته میدونم عوامل پشت صحنه در خفا کمک میکنن به این موضوع ولی من و شمام مسئولیم باید از یه جا شروع کرد یا نه؟
    ما هم اگر برنامه داشته باشیم ان شا الله موفق میشیم
    موضوع شما عالی هست بحث رو با موافقت بقیه میذاریم رو همین
    یعنی ایجاد فضاهای سالم تفریحی(از نظر فرهنگی)در شهر
    یا علی


  12. 5 کاربر از پست مفید hafezraz تشکر کرده اند .


  13. #7
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-شهریور-۰۷
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1988
    نوشته ها
    1,411
    امتیاز : 10,246
    سطح : 67
    Points: 10,246, Level: 67
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 204
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first Group25000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 9,231
    تشکر شده 6,627 در 1,353 پست
    مخالفت
    1
    مخالفت شده 2 در 1 پست

    پیش فرض

    ببخشیدا اما اتفاقا با نظرات من و شماست که قراره درست شه

    شاید یه کسی اینجا باشه که سیمش به بالایی ها وصل باشه وبگه که من می دونم هست

    تا کی منتظر بمونیم که کسای دیگه کارکن

    محل تفریح بی گناه هم زیاده
    وقتی امثال ما ها با هم متحد نیستم و میدون رو دادیم اونا باید هم مراکز تفریحی دست اونا باشه


    زنده باد بهار

  14. 4 کاربر از پست مفید یار314 تشکر کرده اند .


  15. #8
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    خب اگر جای تفریح بیگناه زیاده بگین ما هم بدونیم!

    اره درسته 50% قضیه مشکل خودمونه که میدون رو خالی کردیم!
    مثلا یه سری به پارکی رفتم با خوانواده آنقدر چپ چپ به ما نیگاه کردن که دیگه سری بعد پامون رو هم نگذاشتیم!
    وقتی همدلی و اتحاد نیست !
    من حاضرم بحث کنیم!
    تا به جایی خوب برسیم!
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  16. 4 کاربر از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده اند .


  17. #9
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-شهریور-۰۷
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1988
    نوشته ها
    1,411
    امتیاز : 10,246
    سطح : 67
    Points: 10,246, Level: 67
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 204
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first Group25000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 9,231
    تشکر شده 6,627 در 1,353 پست
    مخالفت
    1
    مخالفت شده 2 در 1 پست

    پیش فرض

    هرجای آلوده به گناهی رو میشه پاک کرد

    بدتر از سینما که نداریم

    اما وقتی یه گروه متحد میشیم و میریم مثلا با کانون مشکلی پیش میاد؟
    بحث من اتحاده


    زنده باد بهار

  18. 3 کاربر از پست مفید یار314 تشکر کرده اند .


  19. #10
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-فروردین-۰۱
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1990
    نوشته ها
    2,282
    امتیاز : 21,393
    سطح : 92
    Points: 21,393, Level: 92
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 957
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social25000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکر کردن : 4,558
    تشکر شده 12,055 در 2,242 پست
    مخالفت
    22
    مخالفت شده 38 در 35 پست

    پیش فرض

    تنها دلیل جلوه کردن ناامنی و فساد اینه که بچه مذهبیا تو خونه هستن و غیر مذهبیا تو اجتماع.
    و من یتق الله یجعل له مخرجا...

  20. 7 کاربر از پست مفید پلاک12 تشکر کرده اند .


  21. #11
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    كويت
    نوشته ها
    4,591
    امتیاز : 84,316
    سطح : 100
    Points: 84,316, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 7.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 19,400
    تشکر شده 14,896 در 3,947 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    سلام

    شرمنده بنده شيراز نيستم والا خوشحال مى شدم باهاتون همفكر و مشاركت كنم


    هر تپش قلبم میگه : کربلا ، کربلا ...

  22. 6 کاربر از پست مفید meshkat128_kosar تشکر کرده اند .


  23. #12
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    بدیش اینه که متحد شدن سخته!
    همش رو هم نمیشه برد سینما!
    یکی میخواد اینا رو متحد کنه!
    مثلا یه روز جمعه همه خانواده ها با حجاب بیان فلان پارک شیراز که مملو از گناهه!
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  24. 3 کاربر از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده اند .


  25. #13
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    كويت
    نوشته ها
    4,591
    امتیاز : 84,316
    سطح : 100
    Points: 84,316, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 7.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 19,400
    تشکر شده 14,896 در 3,947 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    اى واى ببخششيد فكر كردم جواب بيام خصوصيتونو دادم


    هر تپش قلبم میگه : کربلا ، کربلا ...

  26. 2 کاربر از پست مفید meshkat128_kosar تشکر کرده اند .


  27. #14
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۶-شهریور-۲۸
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    1,860
    امتیاز : 12,838
    سطح : 73
    Points: 12,838, Level: 73
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran25000 Experience Points
    تشکر کردن : 2,945
    تشکر شده 6,184 در 1,551 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    دیگه انقدم ک میگید فضا پرگناه و...نیست
    بنظرم یگم اغراق آمیز بود
    من نمیدونم دوستان کجاها میرن ک چپ چپ نگاشون میکنن
    ولی ما ک جاهای مختلف میریم همه چیز عادی و ارومه
    الان حضور مذهبیا خیلی بهتر ازسالای قبله
    و ی چیز غیرعادی نیست ک بگیم همه نگامون میکنن و...
    بنظرم مشکل شیراز نبود پارک های بزرگ و سربزه
    پارک های محله ایی ک پره ولی بزرگ و...نه
    مثلا پارک هشت بهشت اصفهان ی چیزی هس درحد باغ ارم ولی پارکه و ورودی هم نمیخواد و هم مذهبیش هم غیر مذهبیش دارن ازفضاش لدت میبرن
    نبود جاهای تفریحی خوب با قیمت مناسب یکی ازمعضلات شیرازه

  28. 6 کاربر از پست مفید sanaa تشکر کرده اند .


  29. #15
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-شهریور-۰۷
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1988
    نوشته ها
    1,411
    امتیاز : 10,246
    سطح : 67
    Points: 10,246, Level: 67
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 204
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first Group25000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 9,231
    تشکر شده 6,627 در 1,353 پست
    مخالفت
    1
    مخالفت شده 2 در 1 پست

    پیش فرض

    خداییش شیراز کم جا نداره

    نمیدونم دوستان شهرای دیگه رو چقدر مسشناسن

    واقعا یک دهم شیراز هم جای تفریحی ندارن

    مشکل شیراز بچه های ارزشیش هستن که اجتماعی نیستن


    زنده باد بهار

  30. 6 کاربر از پست مفید یار314 تشکر کرده اند .


  31. #16
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    مثلا لونا پارک رفتید!
    پارک آزادی رفتید!
    پارک خلدبرین رفتین!
    همین باغ ارم خودمون!
    من میگم یه جایی نیست که آدم میره روحش در آرامش باشه!اینقدر گناه و قیافه های از جن بدتر جلوش نباشه!
    اره پارک های محله ای هستن و همش خانواده ها!چرا؟
    مگر ما حق نداریم پارک های بزرگ بریم!
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  32. 5 کاربر از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده اند .


  33. #17
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۶-شهریور-۲۸
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    1,860
    امتیاز : 12,838
    سطح : 73
    Points: 12,838, Level: 73
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran25000 Experience Points
    تشکر کردن : 2,945
    تشکر شده 6,184 در 1,551 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط یار314 نمایش پست اصلی
    خداییش شیراز کم جا نداره

    نمیدونم دوستان شهرای دیگه رو چقدر مسشناسن

    واقعا یک دهم شیراز هم جای تفریحی ندارن

    مشکل شیراز بچه های ارزشیش هستن که اجتماعی نیستن
    بستگی داره شیراز رو با کجاها مقایسه کنید بدتر ازخودش یا بهتر ازخودش!!!

  34. 4 کاربر از پست مفید sanaa تشکر کرده اند .


  35. #18
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۶-شهریور-۲۸
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    1,860
    امتیاز : 12,838
    سطح : 73
    Points: 12,838, Level: 73
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran25000 Experience Points
    تشکر کردن : 2,945
    تشکر شده 6,184 در 1,551 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط دلتنگ خدا نمایش پست اصلی
    مثلا لونا پارک رفتید!
    پارک آزادی رفتید!
    پارک خلدبرین رفتین!
    همین باغ ارم خودمون!
    من میگم یه جایی نیست که آدم میره روحش در آرامش باشه!اینقدر گناه و قیافه های از جن بدتر جلوش نباشه!
    اره پارک های محله ای هستن و همش خانواده ها!چرا؟
    مگر ما حق نداریم پارک های بزرگ بریم!
    والا من در جایگاه ی آقا نیستم ک ببینم عدم آرامش برام تو خیابونا چقده
    ولی خوب درست میگید
    ولی من میگم اگه نگاه کنترل بشه چه زنش چ مردش این بحثا و این عدم آرامشا خیلی کمتر پیش میاد
    مثلا یادمه ی آقایی ک خیلی هم ادعای مذهبشون میشدن وقتی توخیابون راه میرفتن ی خانم بدحجاب ک رد میشدن عکس العمل نشون میدادن و با گفتن وآآی عجب چیزی بود یا عجب تیکه ایی و...نظر میدادن
    بعد چند جاهم مینشستن و از نبودحجاب درخیابونا و خانم های بدحجاب گله میکردن

  36. 5 کاربر از پست مفید sanaa تشکر کرده اند .


  37. #19
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-شهریور-۰۷
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1988
    نوشته ها
    1,411
    امتیاز : 10,246
    سطح : 67
    Points: 10,246, Level: 67
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 204
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first Group25000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 9,231
    تشکر شده 6,627 در 1,353 پست
    مخالفت
    1
    مخالفت شده 2 در 1 پست

    پیش فرض

    یامون نره شهید چمران تو کجا بود و چمران شد...


    منم یه زمانی میخاستم جمع کنم برم قم.... ولی اگه رفته بودم با اونی که از جهاد فرار میکنه چه فرقی داشتم
    تازه این جهاد اکبره
    البته قضیه ی هاجرو و مهاجرت فرق داره ها


    زنده باد بهار

  38. 6 کاربر از پست مفید یار314 تشکر کرده اند .


  39. #20
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    جناب سنا!
    همیشه نگاه نیس!
    ببین خیلی چیزا هس که گفتنش اینجا درست نیس وگرنه خودتون دیگر این جوری قضاوت نمیکردید!
    خدا هممون رو هدایت کنه!
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  40. 4 کاربر از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده اند .


  41. #21
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۶-شهریور-۲۸
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    1,860
    امتیاز : 12,838
    سطح : 73
    Points: 12,838, Level: 73
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran25000 Experience Points
    تشکر کردن : 2,945
    تشکر شده 6,184 در 1,551 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    بله همیشه نگاه نیست...ولی بیشترش تو جاهای عمومی همین نگاه هست
    درضمن من سنا نیستم
    ثنا هستم

  42. 2 کاربر از پست مفید sanaa تشکر کرده اند .


  43. #22
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-شهریور-۰۷
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1988
    نوشته ها
    1,411
    امتیاز : 10,246
    سطح : 67
    Points: 10,246, Level: 67
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 204
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first Group25000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 9,231
    تشکر شده 6,627 در 1,353 پست
    مخالفت
    1
    مخالفت شده 2 در 1 پست

    پیش فرض

    درسته

    توکل کن و بجنگ

    تیر و ترکش و خمپاره این روزا شده نگاه و صدا و اون چیزایی که شما میگین
    جاخالی بده و خیز برو


    زنده باد بهار

  44. کاربر روبرو از پست مفید یار314 تشکر کرده است .

    mar

  45. #23
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    عزیزان نگذارید لب به سخن باز شود که میگوییم و برا خودم بد میشود!!!
    وقتی میری تو یه پارک داری با خانمت راه میری باید جلوی پات رو نیگاه کنی وقتی یک دختر رو تو بغل یه پسر میبینی باید چیکار کنی؟!
    جالبش اینه!
    وقتی میری حرم همین رو هم تو حرم شاهچراغ میبینی!!!
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  46. کاربر روبرو از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده است .

    mar

  47. #24
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-شهریور-۰۷
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1988
    نوشته ها
    1,411
    امتیاز : 10,246
    سطح : 67
    Points: 10,246, Level: 67
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 204
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first Group25000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 9,231
    تشکر شده 6,627 در 1,353 پست
    مخالفت
    1
    مخالفت شده 2 در 1 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط دلتنگ خدا نمایش پست اصلی
    عزیزان نگذارید لب به سخن باز شود که میگوییم و برا خودم بد میشود!!!
    وقتی میری تو یه پارک داری با خانمت راه میری باید جلوی پات رو نیگاه کنی وقتی یک دختر رو تو بغل یه پسر میبینی باید چیکار کنی؟!
    جالبش اینه!
    وقتی میری حرم همین رو هم تو حرم شاهچراغ میبینی!!!
    جناب نمی خاد لب به سخن وا کنید
    همه میدونیم


    زنده باد بهار

  48. 3 کاربر از پست مفید یار314 تشکر کرده اند .


  49. #25
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-مهر-۱۲
    محل سکونت
    کانون؛خونه ی اولم-فضای مجازی؛خونه ی دومم...
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    3,017
    امتیاز : 13,054
    سطح : 74
    Points: 13,054, Level: 74
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 196
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکر کردن : 9,605
    تشکر شده 10,912 در 2,620 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    4
    مخالفت شده 14 در 4 پست

    پیش فرض

    اِاِاِاِ منم خیلی از این جاها رو میرم ولی چنین چیزایی نمبینم مخصوصا تو شاهچراغ
    من مخالفم با این حرفتون
    بسم الله

    گذر تک تک این ثانیه های عمرم
    به قدیمی شدن نوکریت می ارزد...

  50. 2 کاربر از پست مفید ریحان21 تشکر کرده اند .


  51. #26
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط reyhan21 نمایش پست اصلی
    اِاِاِاِ منم خیلی از این جاها رو میرم ولی چنین چیزایی نمبینم مخصوصا تو شاهچراغ
    من مخالفم با این حرفتون
    نه مخالف نباشید!
    خودمان با چشم خودمان دیدیم !
    3 تا دیگه از بچه های تالار هم بودن و دیدن!
    الحمد الله که شما نمیبینید !
    ما چشم بصیرت داریم پشت دیوار ها رو هم میبینیم!
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  52. کاربر روبرو از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده است .

    mar

  53. #27
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-اسفند-۱۴
    محل سکونت
    پشت هیچستانم،پشت هیچستان جایی است ...
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    443
    امتیاز : 8,625
    سطح : 62
    Points: 8,625, Level: 62
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 3.0%
    افتخارات:
    Social1 year registered5000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,804
    تشکر شده 1,534 در 380 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    همه ی نظرهای دوستان رو خوندم و همه هم درسته ولی این یه مسئله ریشه ایه و با متحد شدن ویک روز خاص توی یک مکان جمع شدن که حل نمیشه، شیراز هم مثل خیلی از شهرهای دیگه مشکلاتی داره که از همه مهمتر فرهنگه ،که چه در شیراز و چه در شهرهای دیگه اگه این فقر فرهنگی حل بشه کل جامعه پیشرفت میکنه

    این مسئله ای که شما مطرح کردید چندین ساله که دغدغه منه یه پستهایی هم گهگاه زدم که به این موضوع اشاره میکرد اما میدونستم که کار از اینجاها فراتره و باید در سطح شهر و کشور انجام بشه. مثلا همیشه من گفتم که چرا یک واحد فرهنگ در دانشگاه نداریم؟(طرحه)
    چرا در زنگهای پرورشی که در مدارس گذاشتن اغلب وقت بچه ها تلف میشه به جای اینکه فرهنگ زندگی کردن ،فرهنگ معاشرت و خیلی چیزهای دیگه یادشون بدیم؟ (طرح) چرا معلمها یه کتاب معرفی نمیکنند که در طول هفته بچه ها مطالعه کنند و سر کلاس آزادانه نظرهاتشون رو بگن و کم کم زیر نظر مربی به اعتقادات صحیحی برسند که بعد جامعه با این بچه ها دچار مشکل نشه؟ البته نمیگم این قبیل کارها اصلا نمیشه ولی اگر هم میشه انقدر کم هست که تقریبا تاثیری در جامعه مشاهده نمیشه.

    و خیییییییییلی چیزهای دیگه...
    و من یتوکل علی الله فهو حسبه

  54. 5 کاربر از پست مفید بینش تشکر کرده اند .


  55. #28
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-مهر-۱۲
    محل سکونت
    کانون؛خونه ی اولم-فضای مجازی؛خونه ی دومم...
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    3,017
    امتیاز : 13,054
    سطح : 74
    Points: 13,054, Level: 74
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 196
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکر کردن : 9,605
    تشکر شده 10,912 در 2,620 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    4
    مخالفت شده 14 در 4 پست

    پیش فرض

    بسم الله
    خط شکن، ره بر، راه بر، لیدر،یه وقتهایی حتی مِه شکن یا بهتر بگم غبار شکن، کسیکه با راه رفتنش هم خط میدهد و با نگاهش، با حضورش، با وجودش، با حرفش، با کلامش، حتی با اخمش، با لباس مشکیش، با پوششش، با قلمش، با هر آنچه که در اختیار دارد خط می دهد؛ خطی از جنس نور، خطی نورانی......باریکه ی نوری که اتصالش به منبعش همچنان قوی است، گویی اصلا جدا نشده، در همان خط و همان راستا حرکت می کند، بی هیچ انحرافی و نور می دهد... با همان قدرتِ اول و راه می برد...
    هر وقت بچه حزب اللهی اینجوری شد مشکلات خود بخود حل میشه
    بسم الله

    گذر تک تک این ثانیه های عمرم
    به قدیمی شدن نوکریت می ارزد...

  56. 3 کاربر از پست مفید ریحان21 تشکر کرده اند .


  57. #29
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-شهریور-۱۰
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    619
    امتیاز : 15,664
    سطح : 80
    Points: 15,664, Level: 80
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 3,706
    تشکر شده 2,368 در 514 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    سلام اینجا فقط دربازه شیرازه ؟؟ولی بعضی از مسائل باید از ریشه درست بشه .ما میتونیم شرایط اجتماعی رو با تغییر نگاه و تغییر رویه عوض کنیم ولی بعضی از مسائل باید در کشور اصلاح بشه تا ما رو هم به نتیجه برسونه . البته مسائل اجتماعی و فرهنگی فقط مشکل شیراز نیست ولی مشکلاتی مثل غیر هم استانی بودن مسئولین (که علتش فقط انتصاب نابجا نیست)و عدم رعایت ریز قوانین و بخشنامه هادر ادارات و اینکه مدام مسئولین بالاتر فقط به دنبال جایگزین پیدا کردن برای قوانین موجود هستند تا نظر ارباب رجوع تامین شود .از مشکلات بومی است

  58. 4 کاربر از پست مفید نگاه تشکر کرده اند .


  59. #30
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-شهریور-۱۰
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    619
    امتیاز : 15,664
    سطح : 80
    Points: 15,664, Level: 80
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 3,706
    تشکر شده 2,368 در 514 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    ضمنا به علت اینکه مسئولین درجه دوم بجز در ادارات شهرداری معمولا از ادارات دیگر (مثل حراست ها یا گزینش ها و یا استان های دیگر )انتخاب میشوند معمولا از سطح زیردستا و کارمندانشون دورند و صدای پیشنهادات و انتقادات اصلا به گوششون نمی رسه و اگر انتقادی بشه به علت دور بودن از قوانین و نشانختن عوامل زیر مجموعه تقریبا اشتباه ترین برخورد صورت می گیره البته همشهریا با مدیران بومی هم خیلی حال نمی کنن و مدیر همشهری فقط از دوستاش کتک نمی خوره.
    و یه مسئله دیگه اینه که معمولا بودجه ها در نامه نگاری های اداری معطل می مونه اونقدر که برگشت می خوره و در سه ماه آخر سال که بودجه کم میاد میریم سراع بودجه های عمرانی (این قبلا توی کل کشور بود ولی در بعضی از شهرستان ها در حال رفع شدنه )

  60. 6 کاربر از پست مفید نگاه تشکر کرده اند .


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه ۱۸ اسفند ۹۰, ۱۲:۵۹

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما

جامعه مجازی رهپویان به عنوان شبکه اجتماعی اعضاء کانون فرهنگی رهپویان وصال از سال 1381 و به عنوان یکی از قدیمی ترین تالارهای گفتمان فضای وب فارسی مشغول به فعالیت می باشد. تمامی تلاش دست اندرکاران مجموعه، فراهم آوردن محیطی سالم، مفید و آموزنده برای کاربران گرامی می باشد بدیهی است مطالب درج شده نظرات کانون رهپویان وصال نبوده و نظرات رسمی در سایت رهپویان وصال درج می گردد.

ارسال پیام به مدیر سایت
session بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید:
شادی روح 14 شهید کانون فرهنگی رهپویان وصال صلوات

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1