کاربری
کاربر گرامی به خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 30 , از مجموع 50

موضوع: عقد و عروسی!

  1. #1
    دیگه صاحب خونه هستن مدال ها:
    Calendar Award

    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-اردیبهشت-۰۵
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    2,866
    امتیاز : 32,278
    سطح : 100
    Points: 32,278, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,341
    تشکر شده 8,108 در 2,355 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 103 در 67 پست

    پیش فرض عقد و عروسی!

    .
    ویرایش توسط hands of god : جمعه ۲۲ آذر ۹۲ در ساعت ۰۹:۱۷

  2. 4 کاربر از پست مفید hands of god تشکر کرده اند .


  3. #2
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۰۸
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    614
    امتیاز : 4,856
    سطح : 44
    Points: 4,856, Level: 44
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 6.0%
    افتخارات:
    Social1 year registered1000 Experience Points
    تشکر کردن : 266
    تشکر شده 886 در 354 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط منجم باشي نمایش پست اصلی
    این مبحث برای اینکه دوستان متاهل به زحمتی بکشند و مراحل لازم قبل از عقد رو از جمله آزمایشات و کلاس ها و ... رو بنویسند بقیه هم یاد بگیرن.
    مخالفم چون با فلسفه ازدواج مشکل دارم
    موافقم چون بقیه رو از این سنت حسنه منع نمی کنم و اینجوری حداقل با راه بدبختی شونآشنا میشن
    اللهم عجل لولیک فرج

  4. #3
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-دی-۰۸
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    2,541
    امتیاز : 14,668
    سطح : 78
    Points: 14,668, Level: 78
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 182
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 25,232
    تشکر شده 11,170 در 2,337 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    سلام
    این مبحث بسی مشکوک بود! اونم از جانب آقای دکتر؟!
    ان شاء الله خیره!

    التماس دعا
    حقیقت من
    خلوت من است!
    غیر از این تزویر است و ریا...!

  5. 5 کاربر از پست مفید bahanehgir تشکر کرده اند .


  6. #4
    دیگه صاحب خونه هستن مدال ها:
    Calendar Award

    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-اردیبهشت-۰۵
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    2,866
    امتیاز : 32,278
    سطح : 100
    Points: 32,278, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,341
    تشکر شده 8,108 در 2,355 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 103 در 67 پست

    پیش فرض

    کسی این مراحل رو بلد نیست بنویسه؟!
    بعید میدونم کسی بلد نباشه ها

  7. #5
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    سلام
    منباب مراحل آزمایش های لازم در مورد ازدواج هر کس اطلاعات خواست بنده با انبوهی از اطلاعات در خدمتم!
    سوال از شما؟
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  8. کاربر روبرو از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده است .


  9. #6
    دیگه صاحب خونه هستن مدال ها:
    Calendar Award

    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-اردیبهشت-۰۵
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    2,866
    امتیاز : 32,278
    سطح : 100
    Points: 32,278, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,341
    تشکر شده 8,108 در 2,355 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 103 در 67 پست

    پیش فرض

    اینکه چه آزمایش هایی هست و ... مهم نیست. مراحلش مهمه.
    مثلا هرکسی میتونه بره آزمایش بده؟ یا باید نامه از جای خاصی باشه؟ بعد باید کی تائید کنه؟ کلاس هایی که میذارن چطور هست؟ کی آدم باید بره کلاس؟ و ...

  10. #7
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط منجم باشي نمایش پست اصلی
    اینکه چه آزمایش هایی هست و ... مهم نیست. مراحلش مهمه.
    مثلا هرکسی میتونه بره آزمایش بده؟ یا باید نامه از جای خاصی باشه؟ بعد باید کی تائید کنه؟ کلاس هایی که میذارن چطور هست؟ کی آدم باید بره کلاس؟ و ...
    آزمایشات دو نوعه!
    1-آزمایشات قبل از ازدواج همون آزمایشات تالاسمی و کم خونی که واجبترین آزمایشه و اجباری !
    که به دو صورت انجام میشه!1-محضری :که باید نامه از محضر گرفته شود و برای کسانی که تصمیم به عقد دارند و معتبره و آزمایش خون داره و مواد مخدر و واکسن!
    2-داوطلب:برا اطلاع دو طرف بوده و برا نامزدی طولانی مدت به کار میرود و اعتباری برا محضر ندارد و برا محضر باید دوباره بیاد آزمایش و فقط آزمایش خون میباشد!
    کلاس ها:
    فقط برا اونایی که نامه محضری دارند واجبه و تا کلاس نرین جواب نمیدن و بنظر من کلاس ها موقعی لازمه که مراسم عقد باشه!
    و فعلا زمانش هم 4 ساعته از ساعت 3 بعد از ظهر الی 7 بعد از ظهر !
    و برای کلاس رفتن فرم ثبت نام را باید از درمانگاه مربوطه گرفت!
    و سوالی باشه در خدمتیم!
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  11. کاربر روبرو از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده است .


  12. #8
    دیگه صاحب خونه هستن مدال ها:
    Calendar Award

    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-اردیبهشت-۰۵
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    2,866
    امتیاز : 32,278
    سطح : 100
    Points: 32,278, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,341
    تشکر شده 8,108 در 2,355 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 103 در 67 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط دلتنگ خدا نمایش پست اصلی
    آزمایشات دو نوعه!
    1-آزمایشات قبل از ازدواج همون آزمایشات تالاسمی و کم خونی که واجبترین آزمایشه و اجباری !
    که به دو صورت انجام میشه!1-محضری :که باید نامه از محضر گرفته شود و برای کسانی که تصمیم به عقد دارند و معتبره و آزمایش خون داره و مواد مخدر و واکسن!
    2-داوطلب:برا اطلاع دو طرف بوده و برا نامزدی طولانی مدت به کار میرود و اعتباری برا محضر ندارد و برا محضر باید دوباره بیاد آزمایش و فقط آزمایش خون میباشد!
    کلاس ها:
    فقط برا اونایی که نامه محضری دارند واجبه و تا کلاس نرین جواب نمیدن و بنظر من کلاس ها موقعی لازمه که مراسم عقد باشه!
    و فعلا زمانش هم 4 ساعته از ساعت 3 بعد از ظهر الی 7 بعد از ظهر !
    و برای کلاس رفتن فرم ثبت نام را باید از درمانگاه مربوطه گرفت!
    و سوالی باشه در خدمتیم!
    احسنت.
    حالا که اطلاعاتتون اینقدر کامله. قشنگ به صورت الگوریتمی توضیح بدید که دو نفر که میخوان عقد کنند دقیقا چه مراحلی رو باید طی کنند.
    در ضمن تا جایی که میدونم این آزمایش ها باید تو مراکز بهداشت باشه و یا پزشک مرکز بهداشت تائید کنه و اینکه کلاس ها کجاست و ...

  13. #9
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۱۷
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    3,130
    امتیاز : 24,425
    سطح : 95
    Points: 24,425, Level: 95
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 925
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesTagger Second Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 13,506
    تشکر شده 15,177 در 2,895 پست
    مخالفت
    13
    مخالفت شده 14 در 14 پست

    پیش فرض

    این آزمایش ژنتیکی چیه؟
    اخیرا خیلی مهم شده
    اینم یه توضیح بدید
    زن که پیدا نمیشه ، حداقل بدونیم چیه
    گرم یادم کنی یا نه، من از یادت نمیکاهم...

  14. کاربر روبرو از پست مفید heaven_reza تشکر کرده است .


  15. #10
    دیگه صاحب خونه هستن مدال ها:
    Calendar Award

    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-اردیبهشت-۰۵
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    2,866
    امتیاز : 32,278
    سطح : 100
    Points: 32,278, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,341
    تشکر شده 8,108 در 2,355 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 103 در 67 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط heaven_reza نمایش پست اصلی
    این آزمایش ژنتیکی چیه؟
    اخیرا خیلی مهم شده
    اینم یه توضیح بدید
    زن که پیدا نمیشه ، حداقل بدونیم چیه
    آقا آماده خوری خوب نیست!
    قشنگ یه زحمتی بکش برو از یه دفتر ازدواج دقیق بپرس، یادداشت هم بردار. بیا به بقیه هم بگو!
    والا به خدا!

  16. #11
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۲۶
    محل سکونت
    شهرراز
    جنسيت
    خواهر
    سن
    -1987
    نوشته ها
    2,984
    امتیاز : 26,241
    سطح : 96
    Points: 26,241, Level: 96
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 9.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranYour first Group50000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 17,488
    تشکر شده 7,445 در 2,299 پست
    مخالفت
    13
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط rahyafte91 نمایش پست اصلی
    مخالفم چون با فلسفه ازدواج مشکل دارم
    موافقم چون بقیه رو از این سنت حسنه منع نمی کنم و اینجوری حداقل با راه بدبختی شونآشنا میشن
    خوب خوب نیست که توی یه جای عمومی که هرکاربری ممکنه بهش سربزنه باسنت پیغمبر مخالفت میکنید به نظرتون درسته؟
    ملت نمیگن اینا چه جور مسلمون وشیعه ای هستن که باسنت پیغمبرشون وآیه قرآن خودشون هم مخالفن/
    البته ببخشیدا




  17. 3 کاربر از پست مفید مسافرکوچولووووو تشکر کرده اند .


  18. #12
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۲۶
    محل سکونت
    شهرراز
    جنسيت
    خواهر
    سن
    -1987
    نوشته ها
    2,984
    امتیاز : 26,241
    سطح : 96
    Points: 26,241, Level: 96
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 9.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranYour first Group50000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 17,488
    تشکر شده 7,445 در 2,299 پست
    مخالفت
    13
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط heaven_reza نمایش پست اصلی
    این آزمایش ژنتیکی چیه؟
    اخیرا خیلی مهم شده
    اینم یه توضیح بدید
    زن که پیدا نمیشه ، حداقل بدونیم چیه
    این همه دختر خوب بگردید پیدا میشه
    تو همین کانون خودمون هم کم نداریم




  19. #13
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط منجم باشي نمایش پست اصلی
    احسنت.
    حالا که اطلاعاتتون اینقدر کامله. قشنگ به صورت الگوریتمی توضیح بدید که دو نفر که میخوان عقد کنند دقیقا چه مراحلی رو باید طی کنند.
    ...
    دو نفر که میخوان عقد کنند هر دو یا فقط داماد هر دو شناسنامه رو با کپی صفحه شناسنامه ها به یکی از دفاتر ثبت ازدواج میبرن و یک عدد نامه آزمایشات ازدواجی میگیرند!
    ونامه محضر را با کپی های شناسنامه و کارت های ملی به یکی از مراکز بهداشت رجوع کرده که فقط در شیراز 2 مکان هست که این آزمایشات رو انجام میدم:
    1- مجتمع بهداشتی درمانی نادر کاظمی واقع در فلکه ولی عصر شیراز نرسیده به پل پیرنیا
    2-مجتمع بهداشتی درمانی شهید سلطانی واقع در خیابان قصر الدشت جنب اورژانس فارس

    وهر دو مجتمع ساعت کاری متفاوت دارند که با تماس میتونین مطلع بشین!
    وطی رجوع به مراکز آزمایشات را انجام داده و کلاس ها هم همین طور که گفته بودم درمرکز بهداشتی که آزمایشات را انجام دادید ثبت نام کلاس میکنید و کلاس ها در مکانی دیگه برگزار میشود و با تاییده کلاس ها در تاریخ مشخص جواب را میگیرید!
    شیرینی ما هم یادتون نره!
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  20. 5 کاربر از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده اند .


  21. #14
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط مسافرکوچولووووو نمایش پست اصلی
    این همه دختر خوب بگردید پیدا میشه
    تو همین کانون خودمون هم کم نداریم
    کجا باید بگردیم مگر گشتنیه!
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  22. کاربر روبرو از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده است .


  23. #15
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط heaven_reza نمایش پست اصلی
    این آزمایش ژنتیکی چیه؟
    اخیرا خیلی مهم شده
    اینم یه توضیح بدید
    زن که پیدا نمیشه ، حداقل بدونیم چیه
    آزمایشات ژنتیکی بیشتر برا ازدواج فامیلی انجام میگیره!ولی اگر کسی بخواد داوطلب انجام بده باید بعد از انجام آزمایشات تالاسمی و ازدواجی به دکتر متخصص مشاوره ژنتیک همراه با خانواده عروس و داماد مراجعه کرده و مشاوره ای انجام دهد و در صورت لزوم دکتر، نامه ارجاع به آزمایشگاه میگیرن و آزمایش ژنتیک را انجام میدن!
    ok
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  24. 2 کاربر از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده اند .


  25. #16
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-اسفند-۰۳
    نوشته ها
    4,694
    امتیاز : 31,629
    سطح : 100
    Points: 31,629, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesCreated Blog entry50000 Experience Points
    تشکر کردن : 19,571
    تشکر شده 15,750 در 3,912 پست
    نوشته های وبلاگ
    2
    مخالفت
    7
    مخالفت شده 17 در 13 پست

    پیش فرض

    نمی دونم چند روز پیش کجا بود شنیدم که زن و شوهره با هم فامیل نبودن اما بچه هاشون یه اختلالات ژنتیکی پیدا کرده بودن
    اینه که بهتره غریبه ها هم آزمایشات ژنتیکی انجام بدن.
    حالا اگه مشاور ژنتیک بگه نه لازم نیست. خودمون می تونیم بگیم می خوایم آزمایش بدیم تا خیالمون راحت باشه؟

  26. کاربر روبرو از پست مفید blueblooded تشکر کرده است .


  27. #17
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-اسفند-۰۳
    نوشته ها
    4,694
    امتیاز : 31,629
    سطح : 100
    Points: 31,629, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesCreated Blog entry50000 Experience Points
    تشکر کردن : 19,571
    تشکر شده 15,750 در 3,912 پست
    نوشته های وبلاگ
    2
    مخالفت
    7
    مخالفت شده 17 در 13 پست

    پیش فرض

    تا اونجایی که می دونم تا چند سال پیش آزمایش ژنتیک نمی تونست اختلالات ژنتیک رو کامل نشون بده. و درصد کمترشو نشون می داد. حالا چطور؟ حالا دیگه کامل نشون میده؟

  28. #18
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-آبان-۰۸
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    سن
    -1989
    نوشته ها
    3,760
    امتیاز : 67,140
    سطح : 100
    Points: 67,140, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger Second Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 8,821
    تشکر شده 14,241 در 3,398 پست
    مخالفت
    16
    مخالفت شده 3 در 2 پست

    پیش فرض

    سلام
    اولش میرین دفتر خونه واسه عقد.بعد اونا نامه میدن واسه ازمایش خون.یه برگه که عکس و اسم عروس داماد روشه.
    بعد میرید ازمایش خون،دخترا فقط خون میدن اما پسرا فک کنم ادرار هم میدن.
    تو این ازمایش بررسی میشه ایدز و هپاتیت و اعتیاد نداشته باشن عروس و داماد.
    به محض دادن ازمایش عروسارو صدا میزدن.میرن سر کلاس.
    سرکلاس اموزش های جلوگیری از بارداری و... اینارو توضیح میدن.معرفی مرکز بهداشت و کاربرداش و...
    بعدش باید منتظر باشین.همون روز فک کنم نتیجه میاد.بعدش با برگه اینکه خونشون بهم میخوره و..میشه عقد کرد.

  29. 4 کاربر از پست مفید مهاجر تشکر کرده اند .


  30. #19
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-اسفند-۰۳
    نوشته ها
    4,694
    امتیاز : 31,629
    سطح : 100
    Points: 31,629, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesCreated Blog entry50000 Experience Points
    تشکر کردن : 19,571
    تشکر شده 15,750 در 3,912 پست
    نوشته های وبلاگ
    2
    مخالفت
    7
    مخالفت شده 17 در 13 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط مهاجر نمایش پست اصلی
    سلام
    اولش میرین دفتر خونه واسه عقد.بعد اونا نامه میدن واسه ازمایش خون.یه برگه که عکس و اسم عروس داماد روشه.
    بعد میرید ازمایش خون،دخترا فقط خون میدن اما پسرا فک کنم ادرار هم میدن.
    تو این ازمایش بررسی میشه ایدز و هپاتیت و اعتیاد نداشته باشن عروس و داماد.
    به محض دادن ازمایش عروسارو صدا میزدن.میرن سر کلاس.
    سرکلاس اموزش های جلوگیری از بارداری و... اینارو توضیح میدن.معرفی مرکز بهداشت و کاربرداش و...
    بعدش باید منتظر باشین.همون روز فک کنم نتیجه میاد.بعدش با برگه اینکه خونشون بهم میخوره و..میشه عقد کرد.
    آزمایش ایدز جزء آزمایش ازدواج نیست. و باید جدا براش درخواست داد. من شنیدم هزینشم زیاده ولی نمی دونم این زیاد بودن یعنی چقد. و مثکه خیلی هم طول می کشه. مثلا یک ماه. و باز هم مثکه جواب از تهران باید بیاد.
    بنابراین متاسفانه آزمایش ایدز جزء آزمایش ازدواج نیست و یکمی هم سخت هست یعنی زشت هست به طرفت بگی بریم آزمایش ایدز هم بدیم. آقایون هم که ماشاالله منطقی نیستن. احتمالا اولین برخوردشون اینه که یعنی به من اعتماد نداری. درست میگم؟ آقایون ناراحت میشین اگه عروس خانوم ازتون بخواد آزمایش ایدز هم بدین؟

  31. کاربر روبرو از پست مفید blueblooded تشکر کرده است .


  32. #20
    دیگه صاحب خونه هستن مدال ها:
    Calendar Award

    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-اردیبهشت-۰۵
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    2,866
    امتیاز : 32,278
    سطح : 100
    Points: 32,278, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,341
    تشکر شده 8,108 در 2,355 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 103 در 67 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط blueblooded نمایش پست اصلی
    آزمایش ایدز جزء آزمایش ازدواج نیست. و باید جدا براش درخواست داد. من شنیدم هزینشم زیاده ولی نمی دونم این زیاد بودن یعنی چقد. و مثکه خیلی هم طول می کشه. مثلا یک ماه. و باز هم مثکه جواب از تهران باید بیاد.
    بنابراین متاسفانه آزمایش ایدز جزء آزمایش ازدواج نیست و یکمی هم سخت هست یعنی زشت هست به طرفت بگی بریم آزمایش ایدز هم بدیم. آقایون هم که ماشاالله منطقی نیستن. احتمالا اولین برخوردشون اینه که یعنی به من اعتماد نداری. درست میگم؟ آقایون ناراحت میشین اگه عروس خانوم ازتون بخواد آزمایش ایدز هم بدین؟
    تهران که بعید میدونم بفرستن.
    اما چون آزمایشگاه دولتی هست و ... ممکنه دیر جواب بدن باز 1 ماه هم بعیده.
    اما اگه کسی بخواد میتونه خودش بره یه آزمایشگاه خصوصی آزمایش بده 1 روزه هم جواب بگیره.

    کار منطقیی هم هست. بخصوص اگر کسی شغل پرخطری داره. اگر من هم قصد ازدواج داشتم حتما خودم داوطلبانه می رفتم آزمایش ایدز و هپاتیت بی و سی رو انجام میدادم.

  33. 2 کاربر از پست مفید hands of god تشکر کرده اند .


  34. #21
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط blueblooded نمایش پست اصلی
    نمی دونم چند روز پیش کجا بود شنیدم که زن و شوهره با هم فامیل نبودن اما بچه هاشون یه اختلالات ژنتیکی پیدا کرده بودن
    اینه که بهتره غریبه ها هم آزمایشات ژنتیکی انجام بدن.
    حالا اگه مشاور ژنتیک بگه نه لازم نیست. خودمون می تونیم بگیم می خوایم آزمایش بدیم تا خیالمون راحت باشه؟
    بله میتونید ولی تو هزینه براتون تاثیر داره!
    و اون که گفتید دو نفر غریبه ازدواج کردن مشکل داشتن شما مشاوره میروید برا همین وقتی اطلاعات درست بگید دیگه جای شک نداره !
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  35. 2 کاربر از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده اند .


  36. #22
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط مهاجر نمایش پست اصلی
    سلام
    اولش میرین دفتر خونه واسه عقد.بعد اونا نامه میدن واسه ازمایش خون.یه برگه که عکس و اسم عروس داماد روشه.
    بعد میرید ازمایش خون،دخترا فقط خون میدن اما پسرا فک کنم ادرار هم میدن.
    تو این ازمایش بررسی میشه ایدز و هپاتیت و اعتیاد نداشته باشن عروس و داماد.
    به محض دادن ازمایش عروسارو صدا میزدن.میرن سر کلاس.
    سرکلاس اموزش های جلوگیری از بارداری و... اینارو توضیح میدن.معرفی مرکز بهداشت و کاربرداش و...
    بعدش باید منتظر باشین.همون روز فک کنم نتیجه میاد.بعدش با برگه اینکه خونشون بهم میخوره و..میشه عقد کرد.
    کاملا اشتباهه دوست گرامی !
    اطلاعات غلط نده اینو که شما میگی مال زمان مادر بزرگ منه!
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  37. کاربر روبرو از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده است .


  38. #23
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط blueblooded نمایش پست اصلی
    تا اونجایی که می دونم تا چند سال پیش آزمایش ژنتیک نمی تونست اختلالات ژنتیک رو کامل نشون بده. و درصد کمترشو نشون می داد. حالا چطور؟ حالا دیگه کامل نشون میده؟
    نه متاسفانه الان هم کامل نشون نمیده نسبت به مشاوره که میرید فقط پر خطر ترین نوع بیماری که امکان داره برای دو طرف رخ بده مشاوره بر اساس گفته های دو طرف مینویسه!
    الان بالای چندین هزار بیماری ژنتیکی داریم !و همگی قابل آزمایش نیست!
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  39. 2 کاربر از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده اند .


  40. #24
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط blueblooded نمایش پست اصلی
    آزمایش ایدز جزء آزمایش ازدواج نیست. و باید جدا براش درخواست داد. من شنیدم هزینشم زیاده ولی نمی دونم این زیاد بودن یعنی چقد. و مثکه خیلی هم طول می کشه. مثلا یک ماه. و باز هم مثکه جواب از تهران باید بیاد.
    بنابراین متاسفانه آزمایش ایدز جزء آزمایش ازدواج نیست و یکمی هم سخت هست یعنی زشت هست به طرفت بگی بریم آزمایش ایدز هم بدیم. آقایون هم که ماشاالله منطقی نیستن. احتمالا اولین برخوردشون اینه که یعنی به من اعتماد نداری. درست میگم؟ آقایون ناراحت میشین اگه عروس خانوم ازتون بخواد آزمایش ایدز هم بدین؟
    آزمایش ایدز تو درمانگاه دولتی انجام نمیگیره فقط داخل ساختمان هلال احمر سر فلکه نمازی و همین طور هپاتیت فقط آنجا انجام میدن و هزینه نسبتا بالایی دارد!
    و به نظر من خیلی مهم نیست و نسبت به تحقیقات معلوم میشه (فرد اعتیاد داشته،بیماری داشته ،بی حال بودن فرد، و چیزی نیست که تو فامیل و محل زندگی بتوان پنهان کرد) و نظر دکتر متخصص داخلی هم که به یکی از دوستانم گفت این بود که
    اگر شک داری به بیماری آزمایش برو!
    بازم خودتان میدانید!
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  41. کاربر روبرو از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده است .


  42. #25
    دیگه صاحب خونه هستن مدال ها:
    Calendar Award

    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-اردیبهشت-۰۵
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    2,866
    امتیاز : 32,278
    سطح : 100
    Points: 32,278, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,341
    تشکر شده 8,108 در 2,355 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 103 در 67 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط دلتنگ خدا نمایش پست اصلی
    آزمایش ایدز تو درمانگاه دولتی انجام نمیگیره فقط داخل ساختمان هلال احمر سر فلکه نمازی و همین طور هپاتیت فقط آنجا انجام میدن و هزینه نسبتا بالایی دارد!
    و به نظر من خیلی مهم نیست و نسبت به تحقیقات معلوم میشه (فرد اعتیاد داشته،بیماری داشته ،بی حال بودن فرد، و چیزی نیست که تو فامیل و محل زندگی بتوان پنهان کرد) و نظر دکتر متخصص داخلی هم که به یکی از دوستانم گفت این بود که
    اگر شک داری به بیماری آزمایش برو!
    بازم خودتان میدانید!
    به نظر من بهتره انجام بشه. ایدز هپاتیت بی و سی.
    الزاما ربطی هم به اعتیاد و یا رفتار های پرخطر جنسی نداره.
    بعضی مشاغل مثل پزشکان که حتما باید آزمایش بدن چون واقعا پرخطر هستند و بقیه هم بالاخره یه تزریق خون و یا شاید حتی یه دندون پزشکی میتونه این بیماری رو منتقل کنه.
    بنابراین بهتره همه بدن.

  43. 3 کاربر از پست مفید hands of god تشکر کرده اند .


  44. #26
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-خرداد-۱۹
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    10,066
    امتیاز : 42,032
    سطح : 100
    Points: 42,032, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social50000 Experience PointsOverdriveVeteranTagger First Class
    تشکر کردن : 54,993
    تشکر شده 22,291 در 4,609 پست
    مخالفت
    72
    مخالفت شده 63 در 55 پست

    پیش فرض


    میگم کسانی که اینقدر خوب تفسیر میکنن ، بی زحمت گروه های خونی رو هم درج کنند ممنون


    ما زنـ-ـ-ـده به آنیـــم که آرام نگیریم
    موجیم که آسودگی ما عدم ماست


    تا یار که را خواهد و میلش به که باشد........

    الهی هیچ مسافری از رفیقهاش جا نمونه .... آمین

  45. کاربر روبرو از پست مفید Arad تشکر کرده است .


  46. #27
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-آبان-۰۸
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    سن
    -1989
    نوشته ها
    3,760
    امتیاز : 67,140
    سطح : 100
    Points: 67,140, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger Second Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 8,821
    تشکر شده 14,241 در 3,398 پست
    مخالفت
    16
    مخالفت شده 3 در 2 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط دلتنگ خدا نمایش پست اصلی
    کاملا اشتباهه دوست گرامی !
    اطلاعات غلط نده اینو که شما میگی مال زمان مادر بزرگ منه!
    اینا مال سال 86 هست که خودم عقد کردم.یعنی انقدر پیر شدیم؟
    الان کدومش اتفاق نمیوفته؟من پست شمارو هم دیدم تقریبا همین بود.میشه تفاوتش رو اعلام کنید؟بدونیم خوبه

  47. 3 کاربر از پست مفید مهاجر تشکر کرده اند .


  48. #28
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,489 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط مهاجر نمایش پست اصلی
    سلام
    اولش میرین دفتر خونه واسه عقد.بعد اونا نامه میدن واسه ازمایش خون.یه برگه که عکس و اسم عروس داماد روشه.
    بعد میرید ازمایش خون،دخترا فقط خون میدن اما پسرا فک کنم ادرار هم میدن.
    تو این ازمایش بررسی میشه ایدز و هپاتیت و اعتیاد نداشته باشن عروس و داماد.
    به محض دادن ازمایش عروسارو صدا میزدن.میرن سر کلاس.
    سرکلاس اموزش های جلوگیری از بارداری و... اینارو توضیح میدن.معرفی مرکز بهداشت و کاربرداش و...
    بعدش باید منتظر باشین.همون روز فک کنم نتیجه میاد.بعدش با برگه اینکه خونشون بهم میخوره و..میشه عقد کرد.
    خب اول هر دو که میرن برا آزمایش خون هردو هم خون میدن هم ادرار برا آزمایش اعتیاد این روزها هم دختر معتاد داریم!
    دوم این آزمایشات کاری به ایدز و هپاتیت اصلا نداره فقط خون برا تالاسمی و کم خونی است و ادرار برا اعتیاد هست!
    بعد کلاس ها رو دو نفر با هم میرن ولی جدا برگزار میشه و بعد جواب آزمایشات شده 6 روزه!
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  49. 3 کاربر از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده اند .


  50. #29
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-آبان-۰۸
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    سن
    -1989
    نوشته ها
    3,760
    امتیاز : 67,140
    سطح : 100
    Points: 67,140, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger Second Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 8,821
    تشکر شده 14,241 در 3,398 پست
    مخالفت
    16
    مخالفت شده 3 در 2 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط دلتنگ خدا نمایش پست اصلی
    خب اول هر دو که میرن برا آزمایش خون هردو هم خون میدن هم ادرار برا آزمایش اعتیاد این روزها هم دختر معتاد داریم!
    دوم این آزمایشات کاری به ایدز و هپاتیت اصلا نداره فقط خون برا تالاسمی و کم خونی است و ادرار برا اعتیاد هست!
    بعد کلاس ها رو دو نفر با هم میرن ولی جدا برگزار میشه و بعد جواب آزمایشات شده 6 روزه!
    تفاوت زمان و تفاوت مکان(ازمایشات ما تو مازندران بوده) ممکنه باعث این همه تغییر شده باشه.از پاسخگوییتون ممنون

  51. 4 کاربر از پست مفید مهاجر تشکر کرده اند .


  52. #30
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-تیر-۱۹
    محل سکونت
    همین حوالی کانون
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    265
    امتیاز : 7,200
    سطح : 56
    Points: 7,200, Level: 56
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 150
    Overall activity: 6.0%
    افتخارات:
    SocialCreated Album pictures5000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 1,217
    تشکر شده 892 در 200 پست
    مخالفت
    5
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    سلام به نظر بنده حقیر هرچی آزمایشه باید بری انجام بدی حتی اگه 3 ماه هم طول بکشه یا هزینش بره بالا
    هر شخصیم ناراحت بشه یعنی مشکل داره کار به ناراحتی خوشحالی نداشته باشید برید تا خدایی نکرده 4روز دیگه پشیمون نشید
    از جناب دلتنگ خدا بابت توضیحاتشون ممنونیم
    معلوم نیست چند بار تجربه ازدواج داره که همه چیو فولهههههههههههههههه
    بسم رب الشهداء

    ما مدعیان صف اول بودیم... از آخر مجلس شهدا را چیدند...

    با تمام وجود گناه کردم و در تکرارآن اصرار
    اما نه نعمتش را از من گرفت و نه گناهم را فاش کرد
    اگر اطاعتش کنم چه می کند؟؟؟...

    >>دکتر شریعتی<<

  53. 4 کاربر از پست مفید یاران حزب الله تشکر کرده اند .


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما

جامعه مجازی رهپویان به عنوان شبکه اجتماعی اعضاء کانون فرهنگی رهپویان وصال از سال 1381 و به عنوان یکی از قدیمی ترین تالارهای گفتمان فضای وب فارسی مشغول به فعالیت می باشد. تمامی تلاش دست اندرکاران مجموعه، فراهم آوردن محیطی سالم، مفید و آموزنده برای کاربران گرامی می باشد بدیهی است مطالب درج شده نظرات کانون رهپویان وصال نبوده و نظرات رسمی در سایت رهپویان وصال درج می گردد.

ارسال پیام به مدیر سایت
session بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید:
شادی روح 14 شهید کانون فرهنگی رهپویان وصال صلوات

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1