کاربری
کاربر گرامی به خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
صفحه 2 از 12 نخستنخست 1234 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 60 , از مجموع 344
  1. #31
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-آبان-۰۲
    محل سکونت
    ش ی ر ا ز
    نوشته ها
    179
    امتیاز : 3,480
    سطح : 36
    Points: 3,480, Level: 36
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social1 year registered1000 Experience Points
    تشکر کردن : 575
    تشکر شده 563 در 149 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط دلتنگ خدا نمایش پست اصلی
    جناب پریناز بنده ازدواج کردم و خانمم تالاریه لطفا شر درست نکنید بگید شما!!!
    درسته سالم هست ولی همه که اینجوری نیستن!!!
    راه درست رو برن !!!
    پس اگه خوبه یه مبحث ساخته بشه اموزش صحیح ازدواج از طریق جامعه مجازی و اینترنتی!!!
    کمک خوبی میشه برا جوون ها!!!
    بعد هم باید دو طرف همه چیز رو در نظر بگیرن !!!
    اختلاف ها طبقاتی،سن ،شغل،و ......... های دیگه!!!!
    شوخیتون رو نشنیده میگیرم
    منظور از شما شمای دلتنگ نیست
    شما ی کل بچه ها
    واین در نظر گرفتن ها مربوط به همه نوع خواستگاری هست
    نه فقط از نوع محازیش

  2. 3 کاربر از پست مفید پریناز تشکر کرده اند .


  3. #32
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    شیرازووو ، فلکه گازوو ، کوچه درازووو ، در بازووو
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1993
    نوشته ها
    11,533
    امتیاز : 120,742
    سطح : 100
    Points: 120,742, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 82.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation First ClassVeteranCreated Album pictures
    تشکر کردن : 35,007
    تشکر شده 41,918 در 9,299 پست
    نوشته های وبلاگ
    1
    مخالفت
    206
    مخالفت شده 164 در 130 پست

    پیش فرض

    هو المصور

    به نام صاحب تالار کانون
    که مستاجر نشینی دارد اون چون

    ندا آمد منجم بانگ سرداد
    به آمپولی مرا از خود خبر داد

    دلا بحر چه تو تنها نشستی
    چرا هیش کی نداری سرخوش هستی

    بیا شرح رفیقانت کنم باز
    همان ها که بودن همچون تو سرباز

    از آنهاییکه که منع عشق کردند
    ولیکن یک شبه در گل بماندند

    همانانی که در تالار کانون
    شدن همچون خری مجنون و مفتون

    چه تالاری چه رهپوی وصالی
    همه فکرش بود وصل و وصالی

    نمازش خواند رهرو دست به چت شد
    چتش عطر نمازش را هدف شد

    حسام آمد که دادش را بجوید
    ولی غافل که دلشادش بروید

    حسین ما مهاجر گشت و پر زد
    صبا را بی دل و دستار بر زد

    یه مدیون امامی داره اینجا
    که بوی یاس مشهد میده هر جا

    ببین روباه پیر انگلیسی
    همان کورسو که هی جک می نویسی

    به وقت آن نمایشگاه زیتون
    به سرخی اش اتابک گشت مجنون

    همین ساچمه با این عقل نحیفش
    یه ماهه بانویی رو زد به جیبش

    همه ساکت حنیف اینجا نشسته
    برای رای تو برنامه بسته

    زمن بشنو تو پندی ای ببم جان
    نکن حرف کسی گوش ای ددم جان

    غرض شرح حکایتهای عشق است
    میان کفتران رازی نهفته است

    اگر من را ببخشد سد محمد
    به عقل و روح و ریش من نخندد

    دوباره آیم و اینجا بنالم
    حکایت هایی از کانون بگویم

    الهی

    به حق اشک این مرد مجرد
    مکن عشاق اینجا از درت رد [/SIZE][/FONT]

    شاعر : م.سرخوش

    ________________________________
    جای بی کس خالیه که جمله معروفشو اینجا بگه
    مختار: خدایا بهشتت را نمیخواهم ، فقط آنقدر به من فرصت بده تا دستم دوباره به قبضه شمشیرم برسد ؛
    آنوقت اگر خواستی به دوزخم بفرستی ... بفرست .





  4. 4 کاربر از پست مفید سائل الزهرا تشکر کرده اند .


  5. #33
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,487 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    بعد اینو بگم از همه ابزاری میشه برا ازدواج استفاده کرد!!!
    مثلا بنده خانمم رو تو سفر کربلای کانون همسفر پدر و مادرم بودن پیدا کردم!!!
    بعد چون یه مدتی همسفر پدر و مادرم بودن مادرم شخصیت ایشون رو فهمیده بود و وقتی بنده مطرح کردم مادر کمک بزرگی برا بدست اوردن شناخت اولیه شخصیت ایشون شد!!!!
    بعد هم رفتیم برا خواستگاری !!!!!!!!
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  6. 3 کاربر از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده اند .


  7. #34
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-بهمن-۱۹
    نوشته ها
    876
    امتیاز : 13,523
    سطح : 75
    Points: 13,523, Level: 75
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,773
    تشکر شده 5,289 در 911 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 14 در 13 پست

    پیش فرض

    سلام
    جناب bahanegir
    از صحبت شما میشه این رو استنباط کرد که
    آقایان و خانم های تالاری کمتر از همدیگه خوششون میاد ؟
    یعنی معیارهای مشترشکون کمتر شده ؟ این جو حاکم هست
    یا نسبت به همی افراد میشه عنوان کرد ؟ اینجوری که خیلی ها پاسوز بقیه میشن

  8. کاربر روبرو از پست مفید حسام دادجو تشکر کرده است .


  9. #35
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,487 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط پریناز نمایش پست اصلی
    شوخیتون رو نشنیده میگیرم
    منظور از شما شمای دلتنگ نیست
    شما ی کل بچه ها
    واین در نظر گرفتن ها مربوط به همه نوع خواستگاری هست
    نه فقط از نوع محازیش
    اول این شوخی بود دوم بد برداشت کردید چون من اون متن شما را قرمز کردم و حرفم خودم را هم قرمز کردم!!!
    منظورم این بود این چیزا که من میگم برا خودم نیس بیشتر بر اساس تجربیات و چیزهایی که میدونم دارم میگم نمیخواد بگید شما اگر این کار را بکنید یا نکنید!!!
    فقط منظورم همین بود!!!
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  10. #36
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-بهمن-۱۹
    نوشته ها
    876
    امتیاز : 13,523
    سطح : 75
    Points: 13,523, Level: 75
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,773
    تشکر شده 5,289 در 911 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 14 در 13 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط پریناز نمایش پست اصلی
    بنظرمن بی تاثیر نیست
    چون در لفافه ی مبحث های جدی و بحث وگفتگویی هست که دراز مدت شخصیت ها خودشون رونشون میدن و تومیتونی نسبت به شخصیتشون تصمیم گیری کنی
    البته اینم هست
    شخصیت مجازی بعضی از افراد باشخصیت حقیقیشون بسیار متفاوته
    ویه جورایی بی اعتمادی هم این وسط نقش پررنگی داره
    سلام
    شما به عنوان یک خانم
    احساس می کنین این موضوعی رو که مطرح کردین
    خانم ها از اون مطلعن ؟ یعنی با وجود اطلاع باز هم گرایش به مبحث های
    جدی و گفتگویی کمتر میشه ! اینجوری که با زندگیشون بازی می کنن

  11. #37
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-خرداد-۱۰
    محل سکونت
    آسمان
    نوشته ها
    6,114
    امتیاز : 33,145
    سطح : 100
    Points: 33,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 15,329
    تشکر شده 26,487 در 5,447 پست
    حالت من : Sepasgozar
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 6 در 5 پست

    پیش فرض

    من الان دارم این برداشت را میکنم که جناب دادجو دارن کار فرهنگی میکنن که خانمم ها رو ببرن به سمت مسائل جدی و گفتگویی شاید یه پسر اومد اینجا از کسی خوشش اومد رفت خواستگاری!!!
    برداشتم بود!!!
    ویرایش توسط دلتنگ خدا : سه شنبه ۱۶ آبان ۹۱ در ساعت ۱۷:۱۸
    آباد شد کسی که ز گریه خراب شد.............. خوشبحال آنکه پیش تو بد حال می شود...


    بـــرو ای گــــدای مــســکــیـــن در خـــانــه ی حــســیــن زن ...............کــــه پــســــر هــمـــان کــنـد کـــه پــدرش هــمـیشــه مـیـکـــرد

    هــمـــه روح وجــــان و تـــن را بــدهــم بـــه نـــام اربــــابــــــ...............کــــه اگــــر حــســیـــن نــبـــاشـــد تــــن و جــــان مـــن چـــه ارزد ...

  12. 2 کاربر از پست مفید دلتنگ خدا تشکر کرده اند .


  13. #38
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-آبان-۰۲
    محل سکونت
    ش ی ر ا ز
    نوشته ها
    179
    امتیاز : 3,480
    سطح : 36
    Points: 3,480, Level: 36
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social1 year registered1000 Experience Points
    تشکر کردن : 575
    تشکر شده 563 در 149 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    برداشتتون از پست جناب بهانه گیر بنظرم درسته
    البته شاید منظور اوشون این نبوده باشه ولی بردداشتتون درسته
    اقایون و خانم های تالار ازهم خوششون نمیاد
    وبنظر من علتش وجود مبحث هایی هست که مث خروس جنگی افراد روبه جون هم میندازه
    مبحث هایی که بحث کردن درش تو رو به هبچ نتیجه ایی نمیرسونه
    ولی خوب بودن این مبحث ها لازمه
    بنظرم
    علائق خود کاربرا هست که روند ادامه ی مبحث ها رو مشخص میکنه
    الان علاقه به جک وطنزه
    که باید باشه
    ولی خوب درکنارشم وجود بحثای جدی که متخصصش رو میخاد لازمه
    میدونید تالار جدی نیست که بخواد جدی گرفته بشه
    و این وسط کسی هم بخواد با زندگیش بازی کنه
    اینجا الان یه تفریح سالم هست
    همین

  14. 3 کاربر از پست مفید پریناز تشکر کرده اند .


  15. #39
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-دی-۰۸
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    2,541
    امتیاز : 14,668
    سطح : 78
    Points: 14,668, Level: 78
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 182
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 25,232
    تشکر شده 11,170 در 2,337 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط حسام دادجو نمایش پست اصلی
    سلام
    جناب bahanegir
    از صحبت شما میشه این رو استنباط کرد که
    آقایان و خانم های تالاری کمتر از همدیگه خوششون میاد ؟
    یعنی معیارهای مشترشکون کمتر شده ؟ این جو حاکم هست
    یا نسبت به همی افراد میشه عنوان کرد ؟ اینجوری که خیلی ها پاسوز بقیه میشن
    سلام
    مطلبم کلی بود... به عنوان یک راه برای شناخت! به نظرم تالار جای خوبیه! فقط تجربم رو عرض کردم.


    دلایل متعددی هم می تونه داشته باشه... معیارهای مشترک یکیش ممکنه باشه. یا اینکه دید خوبی نسبت به این موضوع نداشته باشن!
    یکیش ممکنه جوان تر بودن دوستان باشه و اینکه هنوز قصد جدی برای ازدواج ندارن!...

    التماس دعا
    حقیقت من
    خلوت من است!
    غیر از این تزویر است و ریا...!

  16. 4 کاربر از پست مفید bahanehgir تشکر کرده اند .


  17. #40
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    شیرازووو ، فلکه گازوو ، کوچه درازووو ، در بازووو
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1993
    نوشته ها
    11,533
    امتیاز : 120,742
    سطح : 100
    Points: 120,742, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 82.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation First ClassVeteranCreated Album pictures
    تشکر کردن : 35,007
    تشکر شده 41,918 در 9,299 پست
    نوشته های وبلاگ
    1
    مخالفت
    206
    مخالفت شده 164 در 130 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط دلتنگ خدا نمایش پست اصلی
    من الان دارم این برداشت را میکنم که جناب دادجو دارن کار فرهنگی میکنن که خانمم ها رو ببرن به سمت مسائل جدی و گفتگویی شاید یه پسر اومد اینجا از کسی خوشش اومد رفت خواستگاری!!!
    برداشتم بود!!!
    احسنت
    مختار: خدایا بهشتت را نمیخواهم ، فقط آنقدر به من فرصت بده تا دستم دوباره به قبضه شمشیرم برسد ؛
    آنوقت اگر خواستی به دوزخم بفرستی ... بفرست .





  18. کاربر روبرو از پست مفید سائل الزهرا تشکر کرده است .


  19. #41
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    شیرازووو ، فلکه گازوو ، کوچه درازووو ، در بازووو
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1993
    نوشته ها
    11,533
    امتیاز : 120,742
    سطح : 100
    Points: 120,742, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 82.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation First ClassVeteranCreated Album pictures
    تشکر کردن : 35,007
    تشکر شده 41,918 در 9,299 پست
    نوشته های وبلاگ
    1
    مخالفت
    206
    مخالفت شده 164 در 130 پست

    پیش فرض

    اصلا اشکالی نداره که دو نفر تو تالار با هم ازدواج کنن
    خیلی هم خوبه
    ولی راه داره

    چیزی که اینجا حال منو به هم میزنه بی حیائیه
    مختار: خدایا بهشتت را نمیخواهم ، فقط آنقدر به من فرصت بده تا دستم دوباره به قبضه شمشیرم برسد ؛
    آنوقت اگر خواستی به دوزخم بفرستی ... بفرست .





  20. کاربر روبرو از پست مفید سائل الزهرا تشکر کرده است .


  21. #42
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-فروردین-۱۵
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    87
    امتیاز : 4,626
    سطح : 43
    Points: 4,626, Level: 43
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social1 year registered1000 Experience Points
    تشکر کردن : 970
    تشکر شده 247 در 78 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    بابا این بحثا چیه دیگه!!!

  22. کاربر روبرو از پست مفید زیتون تشکر کرده است .


  23. #43
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-خرداد-۱۹
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    10,062
    امتیاز : 41,678
    سطح : 100
    Points: 41,678, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 17.0%
    افتخارات:
    Social50000 Experience PointsOverdriveVeteranTagger First Class
    تشکر کردن : 54,956
    تشکر شده 22,272 در 4,604 پست
    مخالفت
    72
    مخالفت شده 63 در 55 پست

    پیش فرض

    .....
    ویرایش توسط Arad : دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۳ در ساعت ۰۰:۲۵


    ما زنـ-ـ-ـده به آنیـــم که آرام نگیریم
    موجیم که آسودگی ما عدم ماست


    تا یار که را خواهد و میلش به که باشد........

    الهی هیچ مسافری از رفیقهاش جا نمونه .... آمین

  24. کاربر روبرو از پست مفید Arad تشکر کرده است .


  25. #44
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-خرداد-۱۹
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    10,062
    امتیاز : 41,678
    سطح : 100
    Points: 41,678, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 17.0%
    افتخارات:
    Social50000 Experience PointsOverdriveVeteranTagger First Class
    تشکر کردن : 54,956
    تشکر شده 22,272 در 4,604 پست
    مخالفت
    72
    مخالفت شده 63 در 55 پست

    پیش فرض

    .....
    ویرایش توسط Arad : دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۳ در ساعت ۰۰:۲۵


    ما زنـ-ـ-ـده به آنیـــم که آرام نگیریم
    موجیم که آسودگی ما عدم ماست


    تا یار که را خواهد و میلش به که باشد........

    الهی هیچ مسافری از رفیقهاش جا نمونه .... آمین

  26. کاربر روبرو از پست مفید Arad تشکر کرده است .


  27. #45
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    1,713
    امتیاز : 34,015
    سطح : 100
    Points: 34,015, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialCreated Album pictures25000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکر کردن : 7,055
    تشکر شده 7,112 در 1,741 پست
    نوشته های وبلاگ
    3
    مخالفت
    23
    مخالفت شده 7 در 7 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط پریناز نمایش پست اصلی
    برداشتتون از پست جناب بهانه گیر بنظرم درسته
    البته شاید منظور اوشون این نبوده باشه ولی بردداشتتون درسته
    اقایون و خانم های تالار ازهم خوششون نمیاد
    وبنظر من علتش وجود مبحث هایی هست که مث خروس جنگی افراد روبه جون هم میندازه
    مبحث هایی که بحث کردن درش تو رو به هبچ نتیجه ایی نمیرسونه
    ولی خوب بودن این مبحث ها لازمه
    بنظرم
    علائق خود کاربرا هست که روند ادامه ی مبحث ها رو مشخص میکنه
    الان علاقه به جک وطنزه
    که باید باشه
    ولی خوب درکنارشم وجود بحثای جدی که متخصصش رو میخاد لازمه
    میدونید تالار جدی نیست که بخواد جدی گرفته بشه
    و این وسط کسی هم بخواد با زندگیش بازی کنه
    اینجا الان یه تفریح سالم هست
    همین
    اين حرف رو كاملا مي پذيرم اكثر كاربران براي سرگرمي سالم و بيشتر مطالعه تاپيك ها مي يان تو تالار چرا كه متخصص كمه ، اينجا اكثرا كاربرها دانشجو هستن و فعلا دارن رو فراگيري علم و معارف كار مي كنن يكي مثل خود من وقتي به معرفت هاي واقعي نرسيدم دليلي نمي بينم بحث جدي داشته باشم و فعاليت خاصي داشته باشم چرا كه حرف من ممكنه ديگران رو گمراه كنه و آزار بده به نظرم بقيه ي كاربرها هم همين طور هستن

  28. 4 کاربر از پست مفید رافد تشکر کرده اند .


  29. #46
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    5,515
    امتیاز : 46,718
    سطح : 100
    Points: 46,718, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 47.0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second Class50000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 5,807
    تشکر شده 17,821 در 4,429 پست
    مخالفت
    13
    مخالفت شده 34 در 27 پست

    پیش فرض

    سلام
    نظری ندارم.فقط یاد صحبت آقای انجوی تو جلسه تالاریون افتادم.
    یکی از خصوصیات انسان اینه که خودش را معرفی کنه.چه عیبی داره خودش را نشون بده و .....
    ولی طبق اصول و تو کانال خودش .مثلا هماهنگی با رهرو یا کلا بزرگترها و یا متاهلین متعهد....

  30. 7 کاربر از پست مفید mamad13 تشکر کرده اند .


  31. #47
    دیگه صاحب خونه هستن مدال ها:
    Community Award

    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-مهر-۰۲
    محل سکونت
    دیار عاشقان...
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    2,776
    امتیاز : 17,400
    سطح : 84
    Points: 17,400, Level: 84
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 450
    Overall activity: 35.0%
    افتخارات:
    Social50000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکر کردن : 28,626
    تشکر شده 10,771 در 2,503 پست
    حالت من : Ashegh
    مخالفت
    45
    مخالفت شده 3 در 3 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط سائل الزهرا نمایش پست اصلی
    اصلا اشکالی نداره که دو نفر تو تالار با هم ازدواج کنن
    خیلی هم خوبه
    ولی راه داره

    چیزی که اینجا حال منو به هم میزنه بی حیائیه
    جناب سائل الزهرا اینجا چه بی حیایی شده که شما اینجوری می گید؟
    هیچ چیز دردنیاقطعی نیست

    جزتو

    که فقط مال منی....

    پسرم



  32. 7 کاربر از پست مفید یاانیس النفوس تشکر کرده اند .


  33. #48
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-بهمن-۱۹
    نوشته ها
    876
    امتیاز : 13,523
    سطح : 75
    Points: 13,523, Level: 75
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,773
    تشکر شده 5,289 در 911 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 14 در 13 پست

    پیش فرض

    سلام
    خب یعنی در گذشته که ما همسرانمون رو از بین تالاریها انتخاب کردیم
    و به قولی فضا جدی تر بود ، ما ضرر کردیم ؟ قطعا برای سرگرمی و
    جدی نگرفتن تالار نیومدیم اینجا که ازدواج هم کردیم ، چون انسانها که
    شوخی شوخی ازدواج نمی کنن ، سوال دیگه ای مطرح هست اینه که
    اگر متخصص ها بیان تالار موضوع حل میشه ؟ کاربران جدی تر میشن و
    بالتبع اون رفتارها عقلانی تر میشه و جروبحث ها کمتر میشه و ضریب
    گرایش به ازدواج هم افزایش پیدا می کنه . درسته ؟

  34. 4 کاربر از پست مفید حسام دادجو تشکر کرده اند .


  35. #49
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-تیر-۲۵
    نوشته ها
    238
    امتیاز : 3,905
    سطح : 39
    Points: 3,905, Level: 39
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second Class1 year registeredCreated Album pictures1000 Experience Points
    تشکر کردن : 42
    تشکر شده 452 در 156 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    چقدر من بگم این مبحث های ازدواج نگذارید همش توش بهسه و همه هم از خدا خواسته بابا فیلمتون کردن فهمیدن نقطه ضعفتون کجان گیر دادن بهش................

    ولی تو مبحث های مجردی اصلا کسی میل نداره

    من از آقا سید خواهش میکنم یک بار تو سخنرانی هاشون درباره این موضوع صحبت کنن

    وقتی بیاید همه جا گلستان می شود
    او می آید

  36. #50
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-بهمن-۱۹
    نوشته ها
    876
    امتیاز : 13,523
    سطح : 75
    Points: 13,523, Level: 75
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,773
    تشکر شده 5,289 در 911 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 14 در 13 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط رافد نمایش پست اصلی
    اين حرف رو كاملا مي پذيرم اكثر كاربران براي سرگرمي سالم و بيشتر مطالعه تاپيك ها مي يان تو تالار چرا كه متخصص كمه ، اينجا اكثرا كاربرها دانشجو هستن و فعلا دارن رو فراگيري علم و معارف كار مي كنن يكي مثل خود من وقتي به معرفت هاي واقعي نرسيدم دليلي نمي بينم بحث جدي داشته باشم و فعاليت خاصي داشته باشم چرا كه حرف من ممكنه ديگران رو گمراه كنه و آزار بده به نظرم بقيه ي كاربرها هم همين طور هستن
    سلام
    خارج از موضوع مبحث ، اما قابل بحثه
    پس چرا وقتی اتفاقی در این تالار میافته خیلی ها جدی میگیرنش ؟
    در زمان انتخابات اینجا به دسته به یقه شدن هم کشیده شد
    و اتفاقا توقع مسوولین این بود که پاسخی داده بشه به شبهات و
    متخصصین فن وارد گود بشن ! بعضی ها برای تالار آتقدر ارزش قائل بودن
    که تصمیم به استعفا از مسوولیت هاشون میگرفتن ، برام سخته بپذیرم
    تالار تنها یک سرگرمی بوده و جدی گرفته نشده ، اینجوری تنها نگاه ابزاری به
    افرادی میشه که حرفی برای گفتن دارن و علاقه مند به بحث های جدی هستن
    حداقل کاش بهشون گفته بشه الان نباشید ، دم انتخابات باشید تا
    تکلیفشون رو بدونن این عزیزان ،

  37. 4 کاربر از پست مفید حسام دادجو تشکر کرده اند .


  38. #51
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-بهمن-۱۹
    نوشته ها
    876
    امتیاز : 13,523
    سطح : 75
    Points: 13,523, Level: 75
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,773
    تشکر شده 5,289 در 911 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 14 در 13 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط رافد نمایش پست اصلی
    از پست هاي شما و ديگر كاربران كه با همسرشون از طريق تالار آشنا شدن مشخصه كه خدا رو شكر راضي هستند
    اما شايد روحيات شما متفاوت تره شماها به صورت منطقي تصميم به ازدواج گرفتيد اما در تالار فعلي بحث جدي كم هست و اكثرا تو تاپيك هاي الان چته و گفتگو با اعضا و ... فعال هستن
    نه خود كاربرها بايد متخصص بشن ، منظور همه هست نه يكي دو نفر
    هر كي تو يه زمينه اي ، يكي تو زمينه شهادت ، يكي آشپزي ، يكي خياطي و ...
    چه تو تالار چه جاهاي ديگه اعتمادها كمه شرايط ازدواج تو دنياي مجازي برا خود من هم فراهم شده اما نپذيرفتم كه دلايلش زياده ...
    نميشه انتظار داشت به راحتي همه اين مسئله رو قبول كنن
    اين افراد مطمئنا حرفهايي برا گفتن دارن
    سلام
    جمله ی قابل تاملی هست
    کاربرها چگونه متخصص میشن ؟
    جدی چیکار کنیم ، تا این موضوع سیر طبیعی خودش رو
    داشته باشه ، اگر دیدگاه بر سرگرمی بودن تالار باشه
    تصور نمی کنم اراده ای برای متخصص شدن افراد هم وجود داشته باشه
    با این اوصاف باید به تالار عنوان واحد تفریحات سالم کانون رو اطلاق کنیم

  39. 3 کاربر از پست مفید حسام دادجو تشکر کرده اند .


  40. #52
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-فروردین-۰۸
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    8,266
    امتیاز : 30,353
    سطح : 100
    Points: 30,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Created Album pictures50000 Experience PointsTagger Second ClassOverdriveRecommendation First Class
    تشکر کردن : 23,402
    تشکر شده 24,890 در 6,078 پست
    حالت من : Vaaaaay
    مخالفت
    13
    مخالفت شده 2 در 2 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط دلتنگ خدا نمایش پست اصلی
    من الان دارم این برداشت را میکنم که جناب دادجو دارن کار فرهنگی میکنن که خانمم ها رو ببرن به سمت مسائل جدی و گفتگویی شاید یه پسر اومد اینجا از کسی خوشش اومد رفت خواستگاری!!!
    برداشتم بود!!!


    جناب دلتنگ اون واژه بالا....

    من امشب باید جناب یاور رو ببینم


    حجابت را محکم نگه دار...
    نگاه نکن که اگر حجاب و فکر درست داشته باشی مسخره ات میکنند
    آنها شیطان هستند.
    شما به حضرت زهرا سلام الله علیها نگاه کن که چگونه زیست و خودش را حفظ کرد.
    وصیت نامه شهید سیدمحمدناصرعلوی

    به خواهرش



    ahaad.ir


  41. #53
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-فروردین-۰۱
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1990
    نوشته ها
    2,282
    امتیاز : 21,071
    سطح : 91
    Points: 21,071, Level: 91
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 279
    Overall activity: 35.0%
    افتخارات:
    Social25000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکر کردن : 4,558
    تشکر شده 12,055 در 2,242 پست
    مخالفت
    22
    مخالفت شده 38 در 35 پست

    پیش فرض

    به نظر من الان توی فضای حقیقی هم نمیشه دنبال کیس مناسب گشت چه برسه به فضای مجازی!
    متاسفانه شخصیتهای مجازی با حقیقی خیلی تفاوت دارن!
    و من یتق الله یجعل له مخرجا...

  42. 5 کاربر از پست مفید پلاک12 تشکر کرده اند .


  43. #54
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-مهر-۲۷
    محل سکونت
    نمی دانم!!!
    نوشته ها
    2,986
    امتیاز : 58,037
    سطح : 100
    Points: 58,037, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 8.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesTagger Second Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 4,936
    تشکر شده 13,510 در 2,650 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    من یه سؤال بسیار بزرگی دارم که جوابی براش پیدا نکردم تا حالا...لطفاً برچسب نزنید بهم...فقط یه سؤال دارم اونم این که وقتی یه آقایی مثلاً همین جا دخترخانمی رو مناسب می بینن برای امر خیر، میرن به خانوادشون چی میگن؟ یعنی میگن ایشون رو از کجا میشناسن؟ و همینطور در مقابل، دخترخانم به خانوادشون چی میگن؟ واقعاً خیلی دوست دارم بدونم خانواده ها قبول می کنن؟(من اصلاً کار به درست و غلط بودنش ندارم ها. ولی واقعاً این سؤالم بی جوابه)








  44. 6 کاربر از پست مفید ترنم تشکر کرده اند .


  45. #55
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-خرداد-۱۹
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    10,062
    امتیاز : 41,678
    سطح : 100
    Points: 41,678, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 17.0%
    افتخارات:
    Social50000 Experience PointsOverdriveVeteranTagger First Class
    تشکر کردن : 54,956
    تشکر شده 22,272 در 4,604 پست
    مخالفت
    72
    مخالفت شده 63 در 55 پست

    پیش فرض

    ^
    منم جوابشو میدونم یه جوری میپیچونن و میگن توی کانون آشنا شدن


    ما زنـ-ـ-ـده به آنیـــم که آرام نگیریم
    موجیم که آسودگی ما عدم ماست


    تا یار که را خواهد و میلش به که باشد........

    الهی هیچ مسافری از رفیقهاش جا نمونه .... آمین

  46. کاربر روبرو از پست مفید Arad تشکر کرده است .


  47. #56
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-فروردین-۰۸
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    8,266
    امتیاز : 30,353
    سطح : 100
    Points: 30,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Created Album pictures50000 Experience PointsTagger Second ClassOverdriveRecommendation First Class
    تشکر کردن : 23,402
    تشکر شده 24,890 در 6,078 پست
    حالت من : Vaaaaay
    مخالفت
    13
    مخالفت شده 2 در 2 پست

    پیش فرض

    منم موافقم دروغ هم نگفتن فقط به جای اینکه بگن تو تالار کانون آشنا شدن میگن تو کانون فقط یه واژه حذف میشه

    حالا من نمیدونم چجوری تو کانون میشه آشنا شد.......(Just for fun لطفا برداشت بد نکنید)
    ویرایش توسط سناتور : سه شنبه ۱۶ آبان ۹۱ در ساعت ۲۰:۵۰

    حجابت را محکم نگه دار...
    نگاه نکن که اگر حجاب و فکر درست داشته باشی مسخره ات میکنند
    آنها شیطان هستند.
    شما به حضرت زهرا سلام الله علیها نگاه کن که چگونه زیست و خودش را حفظ کرد.
    وصیت نامه شهید سیدمحمدناصرعلوی

    به خواهرش



    ahaad.ir


  48. #57
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک
    جنسيت
    خواهر
    سن
    -1982
    نوشته ها
    4,615
    امتیاز : 63,643
    سطح : 100
    Points: 63,643, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesCreated Blog entry50000 Experience Points
    تشکر کردن : 3,636
    تشکر شده 22,208 در 4,038 پست
    نوشته های وبلاگ
    1
    مخالفت
    98
    مخالفت شده 22 در 19 پست

    پیش فرض

    بسم الله

    خدا وکیلی همیچی مبحثی بهتره یا امثال...

    من به شدت موافق همچی مبحثی هستم شاید بعضی به خود بیان و ببینن و بفهمن چقدر رفتارشون اینجا مهمه و به نوعی چقدر رو ایندشون می تونه تاثیر گذار باشه.

    اینکه می فرمایند بی حیایی به شدت مخالفم. چرا حلال خدا رو حروم می کنید. بی حیایی چه حرفیه که می فرمایید؟

    اینکه به عده ای یاداوری بشه که اینجا کم از محیط دانشگاه و مجامع عمومی نیست و روی رفتارشون دقت به خرج بدن مگه بده؟

    بارها و بارها به افراد گفتم تالار رهپویان با جاهای دیگه خیلی فرق می کنه. اینجا اعضا در دنیای واقعی هم با هم مراوده دارن. خیلی مسائل اینجا باید رعایت بشه که حتی خود من نوعی هم تو جاهای دیگه رعایت نمی کنم ولی اینجا خیلی حواسم هست که رعایت بشه.

    تو جلساتی که تو کانون برگزار می شه از هیات مدیره گرفته تا جلسات عادی واحدها خیلی از ایدی های اینجا حضور دارن که اطرافیان همون حسابی رو روی طرف باز می کنن که طرف با ایدیش تو تالار از خودش نشون داده.

    با این حرف که قبلا فضا بهتر و جدی تر بود خیلی موافقم. تالار و دانشگاه از دید من هیچ فرقی نمی کنه. یه محیطی که کلی دختر و پسر مجرد توش رفت و آمد دارن، عین دانشگاه. رو هم شناخت پیدا می کنن، عین دانشگاه. با هم صحبت می کنن، عین دانشگاه. بعد هم تصمیماتی در مورد هم دیگه می گیرن عین دانشگاه.

    هر چند الان بحث مبحث زرد داغه و یک سری موافق و مخالف داره اما به نظرم قبلنا که از این نوع مبحثای زرد و قرمز و آبی و رنگ و وارنگ کمتر بود و فضا جدی تر بود اتفاقای خیلی خوب هم بیشتر میفتاد.

    اگر افراد حد و حدود رو رعایت کنن مگه محیط بدیه برای شناخت افراد از هم دیگه. حالا مگه حتما باید بحث ازدواج مطرح بشه. ازدواج خود من هر چند از طریق تالار نبود چون اون موقع خیلی تالار مثل الان نبود اما بدون اینکه من خبر داشته باشم مدت خیلی زیادی همسرم خواننده خط به خط وبلاگم بودم و بعد از شناختی که از روحیه من به دست اوردن اقدام کردن و تا لحظه ای که این مسئله توسط بزرگتر ها مطرح نشد نه من از قضیه هیچ خبری داشتم نه حتی با مسنجر بین ما مکالمه ای رد و بدل شد.

    هر چند اون زمان برای من خیلی سخت گذشت و به شدت انگ ازدواج اینترنتی رو من زده شد ولی به شکر خدا، الحمد لله حداقلش اینه که تو ده دوازده تا ازدواجی که تو طایفمون اتفاق افتاده موفق ترین و خوشبخترین بودیم تا الان و به لطف و عنایت خدا و حضرت زهرا س خواهیم بود.

    یه براورد بکنید بین ازدواج هایی که بین بچه های تالار اتفاق افتاده با ازدواج هایی خارج از این فضا.

    حداقل تا جاییکه من خبر دارم کور و کر و شرمنده خدا هم هستم ازدواج های تالاری همه ازدواج های خوب و موفق و خوشبختی بوده و هیچ مسئله ای توش نبوده و خدا رو شکر هیچ جدایی هم بین هیچ کدومشون اتفاق نیفتاده. اندک مشکلات موجود هم لازمه کار بوده که تو هر ازدواجی هست تالاری و غیر تالاری نداره.

    خوشبختانه یا متاسفانه در جریان مقداری از ازدواج های بچه های کانون قرار می گیرم. هستند برادرایی که به همسرم می سپارن که دختر می خوان. قبلنا از تالار وقتی کسی رو معرفی می کردی حساسیتی نبود اما الان جالب اینکه خودشون تاکید می کنن تالاری نباشه ها!!!!!!

    پس یه اتفاقی این وسط افتاده. همون که ظهری تو مبحث دیگه ای زدم اینقدر دغدغه جذب گرفتتمون که خیلی چیزای دیگه رو داریم فدا می کنیم.

    تو مبحث اگر بفهمی کسی که عاشقش بودی ... هم تاکید کردم به فکر جذبی ها و خودی هامون باشیم، دیگران هم وقتی فضای خوب، مراوده خوب، جای امن ببینن خودشون جذب می شن.

    شما که می فرمایید اینجا بی حیاییه لابد ازدواج دانشجویی که رواج فساد مسلمه.

    به هر حال چیزیه که هست و اگر ما چشمامون رو ببندیم قرار نیست صورت مسئله پاک بشه. پس بهتره که اصلاح کنیم.

    من به دید خودم زدن این مبحث توسط جناب دادجو رو یه نوع تلنگر می دونم به مجریدن تالار و دوم به همه اعضای تالار.

    اگر به دید ازدواج باشه اینجا داریم شاید چیزی رو هم که نیستیم با این مبحث های بیخود رو می کنیم، اگر هم به دید عموم نگاه کنیم تو جلسات بر مبنای همین رفتارهای این مکان در موردمون قضاوت می شه.

    یا علی
    احساس سوختن به تماشا نمی شود/الهی هیچ کس اتش نگیرد تا که نداند چه می کشم.


    عطر نماز


  49. #58
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    شیرازووو ، فلکه گازوو ، کوچه درازووو ، در بازووو
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1993
    نوشته ها
    11,533
    امتیاز : 120,742
    سطح : 100
    Points: 120,742, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 82.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupRecommendation First ClassVeteranCreated Album pictures
    تشکر کردن : 35,007
    تشکر شده 41,918 در 9,299 پست
    نوشته های وبلاگ
    1
    مخالفت
    206
    مخالفت شده 164 در 130 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط سائل الزهرا نمایش پست اصلی
    اصلا اشکالی نداره که دو نفر تو تالار با هم ازدواج کنن
    خیلی هم خوبه
    ولی راه داره

    چیزی که اینجا حال منو به هم میزنه بی حیائیه
    با تشکر از پست خوب جناب عطر نماز
    مثل اینکه اکثرا برداشت اشتباه از این پست داشتن
    مختار: خدایا بهشتت را نمیخواهم ، فقط آنقدر به من فرصت بده تا دستم دوباره به قبضه شمشیرم برسد ؛
    آنوقت اگر خواستی به دوزخم بفرستی ... بفرست .





  50. 2 کاربر از پست مفید سائل الزهرا تشکر کرده اند .


  51. #59
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-بهمن-۱۹
    نوشته ها
    876
    امتیاز : 13,523
    سطح : 75
    Points: 13,523, Level: 75
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,773
    تشکر شده 5,289 در 911 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 14 در 13 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط ترنم نمایش پست اصلی
    من یه سؤال بسیار بزرگی دارم که جوابی براش پیدا نکردم تا حالا...لطفاً برچسب نزنید بهم...فقط یه سؤال دارم اونم این که وقتی یه آقایی مثلاً همین جا دخترخانمی رو مناسب می بینن برای امر خیر، میرن به خانوادشون چی میگن؟ یعنی میگن ایشون رو از کجا میشناسن؟ و همینطور در مقابل، دخترخانم به خانوادشون چی میگن؟ واقعاً خیلی دوست دارم بدونم خانواده ها قبول می کنن؟(من اصلاً کار به درست و غلط بودنش ندارم ها. ولی واقعاً این سؤالم بی جوابه)
    سلام
    سوال خیلی خوبیه
    فکر میکنم اگر خانواده ی شما دیدگاه مناسبی نسبت به فعالیت در تالار داشته باشن
    این موضوع به راحتی عنوان میشه و احتمالا خوشحال هم میشن که شما از بین
    بچه های مذهبی و با ایمان فردی رو برای اینده تون انتخاب کردین ، اما اگه
    دید مثبتی نباشه ، کار سختی هست واقعا ، شاید این سوال شما در جواب
    بحث همیشگی باشه که معمولا در مبحث ها عنوان میشه که
    " هر کسی علاقه داره ، میتونه نخونه "
    به همین سادگی ؟ نخونه ، همه چی حله ؟ نمیدونم شاید هم درست میگن

  52. 6 کاربر از پست مفید حسام دادجو تشکر کرده اند .


  53. #60
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-بهمن-۱۹
    نوشته ها
    876
    امتیاز : 13,523
    سطح : 75
    Points: 13,523, Level: 75
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,773
    تشکر شده 5,289 در 911 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 14 در 13 پست

    پیش فرض

    سلام
    یکی از رفقا موضوعی رو برام فرستاده ، نمیدونم درسته یا نه
    عنوان کرده الان جایی برای حس کنجکاوی نسبت به جنس مخالف وجود نداره ،
    منظورش کنجکاوی جنسی نیست ، کشف توانایی ها و استعدادهای فرد مقابل منظورشه
    میگه با فعالیت گسترده ی کاربران در مبحث هایی مثل الان چته ، اتفاق جالب امروزتون و ...
    که فرد تمامی حالات فردی خودش رو در مقابله با رویدادها و زندگی برای بقیه عنوان میکنه ،
    دیگه نکته ای برای کنجکاوی باقی نمونده ، به من یاد آوری کرد که در زمان ازدواج های تالاری
    حداکثر مبحثی که عنوان می شد برای این گونه فعالیت ها ، بالایی پایینی بود و حس کنجکاوی
    برای شناخت همسر وجود خارجی داشت ، فرد تلاش می کرد ، واسطه می فرستاد
    اما امروزه کمتر اینطوری هست ، شما برای شناخت افراد تنها لازمه به برخی مبحث ها مراجعه کنین
    و به علت جو غالب مبحث ها دیدتون هم منفی بشه ، واقعا حرف ایشون درسته ؟

  54. 7 کاربر از پست مفید حسام دادجو تشکر کرده اند .


صفحه 2 از 12 نخستنخست 1234 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما

جامعه مجازی رهپویان به عنوان شبکه اجتماعی اعضاء کانون فرهنگی رهپویان وصال از سال 1381 و به عنوان یکی از قدیمی ترین تالارهای گفتمان فضای وب فارسی مشغول به فعالیت می باشد. تمامی تلاش دست اندرکاران مجموعه، فراهم آوردن محیطی سالم، مفید و آموزنده برای کاربران گرامی می باشد بدیهی است مطالب درج شده نظرات کانون رهپویان وصال نبوده و نظرات رسمی در سایت رهپویان وصال درج می گردد.

ارسال پیام به مدیر سایت
session بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید:
شادی روح 14 شهید کانون فرهنگی رهپویان وصال صلوات

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1