کاربری
کاربر گرامی به خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
صفحه 1 از 6 123 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 30 , از مجموع 178
  1. #1
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۱۲
    محل سکونت
    ايران
    نوشته ها
    54
    امتیاز : 3,119
    سطح : 34
    Points: 3,119, Level: 34
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکر کردن : 70
    تشکر شده 168 در 50 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض چه كار كنيم شهيد بشيم؟



    سلام.همه ما ميدونيم كه شهادت چيز خوبيه.همه ما هم چيزهاي زيادي در موردش ميدونيم.اما همونجور كه هركسي دوست داره هر چيز خوبي رو به دست بياره ، من هم به نظرم رسيد كه اين بحث جديد رو راه بندازم و هركدوم از ما نظراتمون و درباره اينكه چكار كنيم تا ما هم شهيد بشيم بنويسيم.فكر كنم شما هم با اين بحث موافق باشين.چون هركاري راهي داره پس شهادت هم حتما راهي داره.حالا هركسي اماده شهادته و هر راهي كه به نظرش ميرسه بنويسه.حتي شايد بعضيهاتون هم تجربياتي از شهادت داشته باشين.مثلا خوابي در موردش ديدين يا همچين مسايلي.پس هركس ميخواد اين معبر شهادت رو براي خودش و سايرين باز كنه بسم الله ....
    ویرایش توسط شهادت : پنجشنبه ۲۳ دی ۸۹ در ساعت ۱۵:۴۷

  2. 9 کاربر از پست مفید شهادت تشکر کرده اند .


  3. #2
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-شهریور-۲۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1986
    نوشته ها
    3,040
    امتیاز : 39,665
    سطح : 100
    Points: 39,665, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran50000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 5,965
    تشکر شده 9,308 در 2,470 پست
    مخالفت
    19
    مخالفت شده 62 در 34 پست

    پیش فرض

    یه پیامکی قبلا اومده برام خیلی زیبا بود.مضمونش این بود

    شهاد مزد کار شماست نه نتیجه کار شماست
    لذا فکر می کنم نمی تونید کاری کنید که شهید شید بلکه باید کاری کنید که شهید شید

    وَاصْنَعِ الْفُلْكَ بِأَعْيُنِنَا وَوَحْيِنَا وَلاَ تُخَاطِبْنِي فِي الَّذِينَ ظَلَمُواْ إِنَّهُم مُّغْرَقُونَ

    وَيَصْنَعُ الْفُلْكَ وَكُلَّمَا مَرَّ عَلَيْهِ مَلأٌ مِّن قَوْمِهِ سَخِرُواْ مِنْهُ




    • کشتی را زير نظر و الهام ما بساز و در باره اين ستمکاران با من سخن مگوی ، که همه غرقه اند
    • نوح کشتی می ساخت و هر بار که مهتران قومش بر او می گذشتند مسخره اش می کردند...


  4. 6 کاربر از پست مفید نوح تشکر کرده اند .


  5. #3
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-آذر-۲۳
    محل سکونت
    شیرازو - تهرانو
    نوشته ها
    3,738
    امتیاز : 94,025
    سطح : 100
    Points: 94,025, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation First ClassVeteranCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 13,141
    تشکر شده 13,878 در 3,320 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط نوح نمایش پست اصلی
    یه پیامکی قبلا اومده برام خیلی زیبا بود.مضمونش این بود

    شهاد مزد کار شماست نه نتیجه کار شماست
    لذا فکر می کنم نمی تونید کاری کنید که شهید شید بلکه باید کاری کنید که شهید شید
    سلام
    یا من چشام تو خوابه(که هست) یا این رو اشتباه نوشتین! متاسفانه هنوز نفهمیدم چی شد!

  6. 2 کاربر از پست مفید رهپوی وصال تشکر کرده اند .


  7. #4
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-شهریور-۲۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1986
    نوشته ها
    3,040
    امتیاز : 39,665
    سطح : 100
    Points: 39,665, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran50000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 5,965
    تشکر شده 9,308 در 2,470 پست
    مخالفت
    19
    مخالفت شده 62 در 34 پست

    پیش فرض

    یعنی شهادت نتیجه کار نیست بلکه مزد کاره :d

    وَاصْنَعِ الْفُلْكَ بِأَعْيُنِنَا وَوَحْيِنَا وَلاَ تُخَاطِبْنِي فِي الَّذِينَ ظَلَمُواْ إِنَّهُم مُّغْرَقُونَ

    وَيَصْنَعُ الْفُلْكَ وَكُلَّمَا مَرَّ عَلَيْهِ مَلأٌ مِّن قَوْمِهِ سَخِرُواْ مِنْهُ




    • کشتی را زير نظر و الهام ما بساز و در باره اين ستمکاران با من سخن مگوی ، که همه غرقه اند
    • نوح کشتی می ساخت و هر بار که مهتران قومش بر او می گذشتند مسخره اش می کردند...


  8. 6 کاربر از پست مفید نوح تشکر کرده اند .


  9. #5
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-بهمن-۰۷
    محل سکونت
    ان شاءالله مشهد الرضا(ع)
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    5,795
    امتیاز : 90,950
    سطح : 100
    Points: 90,950, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranCreated Album picturesTagger Second Class
    تشکر کردن : 13,033
    تشکر شده 21,016 در 5,213 پست
    حالت من : Khoshhal
    مخالفت
    7
    مخالفت شده 2 در 2 پست

    پیش فرض

    یا رفیق من لا رفیق له
    سلام

    مطمئنن همه آرزو اش رو دارن ، اما فکر میکنم میتونیم زندگی نامه شهدا رو اجرا کنیم، مثل شهید علی عبدی که عشق شهادت بود و بالاخره بعد از جنگ هم شهید شد، یا شهید علمدار خودمون که تو تالار قبلی براش یه مبحث جدا داشتیم.
    به نظر من آدم برای هر چیزی که تلاش کنه بهش میرسه.

    التماس دعای فرج
    یا حق


    من دخيل التماسم را به چشمت بسته ام *********** هشتمين دردانه زهرا(س)، به دادم مي رسي...؟

  10. 9 کاربر از پست مفید yarehojat تشکر کرده اند .


  11. #6
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-مرداد-۲۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    298
    امتیاز : 6,364
    سطح : 52
    Points: 6,364, Level: 52
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 16.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 2,945
    تشکر شده 1,384 در 273 پست
    مخالفت
    3
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    یا حی و یا قیوم
    شهادت یعنی همه چیزمون رو در راه خدا بدیم حتی جونمون رو ! ولی شاید بعضی موقع ها خدا جون ما رو نخواد چیزهای دیگه ای بخواد اون وقت اگه آدم حاضر باشه همون چیزی رو که خدا می خواد تقدیم کنه شهیده.
    یه موضوعی هم هست اگه همه ی آدم های خوب که خدا رو هدف زندگیشون قرار دادن شهید بشن و از دنیا پر بکشن برن کی می خواد یار امام زمانمون باشه؟ یکی از راه های شهید شدن اینه که دعا کنیم آقا بیاد نه دعایی که فقط به زبون باشه بلکه سعی کنیم شرایط رو هم برای ظهور آماده کنیم تا در راه آقامون شهید بشیم ان شاء االه

  12. 7 کاربر از پست مفید sana.H تشکر کرده اند .


  13. #7
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک
    جنسيت
    خواهر
    سن
    -1982
    نوشته ها
    4,617
    امتیاز : 69,907
    سطح : 100
    Points: 69,907, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesCreated Blog entry50000 Experience Points
    تشکر کردن : 3,636
    تشکر شده 22,216 در 4,040 پست
    نوشته های وبلاگ
    1
    مخالفت
    98
    مخالفت شده 22 در 19 پست

    پیش فرض

    من که می گم همینجور که راه بریم یهو شهید می شیم

  14. 2 کاربر از پست مفید عطر نماز تشکر کرده اند .


  15. #8
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-اردیبهشت-۲۹
    محل سکونت
    ایران - تهران
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    3,251
    امتیاز : 32,803
    سطح : 100
    Points: 32,803, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesTagger First Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 17,350
    تشکر شده 11,459 در 2,968 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    Exclamation نکته

    نوشته اصلی توسط sana.h نمایش پست اصلی
    یا حی و یا قیوم
    شهادت یعنی همه چیزمون رو در راه خدا بدیم حتی جونمون رو ! ولی شاید بعضی موقع ها خدا جون ما رو نخواد چیزهای دیگه ای بخواد اون وقت اگه آدم حاضر باشه همون چیزی رو که خدا می خواد تقدیم کنه شهیده.
    یه موضوعی هم هست اگه همه ی آدم های خوب که خدا رو هدف زندگیشون قرار دادن شهید بشن و از دنیا پر بکشن برن کی می خواد یار امام زمانمون باشه؟ یکی از راه های شهید شدن اینه که دعا کنیم آقا بیاد نه دعایی که فقط به زبون باشه بلکه سعی کنیم شرایط رو هم برای ظهور آماده کنیم تا در راه آقامون شهید بشیم ان شاء االه

    هو الحیّ
    سلام

    در این مورد که شهادت یعنی همه چیزمون رو در راه خدا بدیم ، باهاتون موافقم .

    ولی در مورد اینکه همه نباید شهید بشن ، استدلالتون یه کمی اشکال داره ، چون طبق روایاتی که در مورد زمان ظهور هست ، کسانی که قراره یار امام زمان (أرواحنا فداه) باشن ، حتی اگه توی قبرها باشن ، سر از خاک بر می دارن و همراه حضرت میشن . پس میشه هم شهید شد و هم یاور امام زمان (أرواحنا له الفداء) شد .
    .
    .
    .
    .



    گـشـتـم هـمـه جـا بـر در و دیــــــوار حـریـمـت
    جـایـی نـنـوشـتـه اسـت گـنـهــــــکار نـیـایـد...!

  16. 7 کاربر از پست مفید bedayah تشکر کرده اند .


  17. #9
    مدیر سایت
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    4,558
    امتیاز : 68,357
    سطح : 100
    Points: 68,357, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger First Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 9,141
    تشکر شده 22,704 در 4,108 پست
    حالت من : Khonsard
    مخالفت
    77
    مخالفت شده 110 در 89 پست

    پیش فرض

    من به یه چیز اعتقاد دارم : آدم اگر توفیق مجاهدت پیدا کنه، شهادت خودبخود میاد.
    ولی مدت هاست به این فکر میکنم که مجاهدت کجا و ما کجا ؟
    نه کار برای خدا ها، مجاهدت در راه خدا، بسی متفاوته !
    رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود ؟

  18. 7 کاربر از پست مفید رهرو تشکر کرده اند .


  19. #10
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-مرداد-۲۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    298
    امتیاز : 6,364
    سطح : 52
    Points: 6,364, Level: 52
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 16.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 2,945
    تشکر شده 1,384 در 273 پست
    مخالفت
    3
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط bedayah نمایش پست اصلی
    هو الحیّ
    سلام

    در این مورد که شهادت یعنی همه چیزمون رو در راه خدا بدیم ، باهاتون موافقم .

    ولی در مورد اینکه همه نباید شهید بشن ، استدلالتون یه کمی اشکال داره ، چون طبق روایاتی که در مورد زمان ظهور هست ، کسانی که قراره یار امام زمان (أرواحنا فداه) باشن ، حتی اگه توی قبرها باشن ، سر از خاک بر می دارن و همراه حضرت میشن . پس میشه هم شهید شد و هم یاور امام زمان (أرواحنا له الفداء) شد .
    .
    .
    دسته ولی من منظورم اون 313 نفر بود اون ها که باید زنده باشند

  20. 3 کاربر از پست مفید sana.H تشکر کرده اند .


  21. #11
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-اردیبهشت-۲۹
    محل سکونت
    ایران - تهران
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    3,251
    امتیاز : 32,803
    سطح : 100
    Points: 32,803, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesTagger First Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 17,350
    تشکر شده 11,459 در 2,968 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط bedayah نمایش پست اصلی
    هو الحیّ
    سلام

    در این مورد که شهادت یعنی همه چیزمون رو در راه خدا بدیم ، باهاتون موافقم .

    ولی در مورد اینکه همه نباید شهید بشن ، استدلالتون یه کمی اشکال داره ، چون طبق روایاتی که در مورد زمان ظهور هست ، کسانی که قراره یار امام زمان (أرواحنا فداه) باشن ، حتی اگه توی قبرها باشن ، سر از خاک بر می دارن و همراه حضرت میشن . پس میشه هم شهید شد و هم یاور امام زمان (أرواحنا له الفداء) شد .
    .
    .
    نوشته اصلی توسط sana.h نمایش پست اصلی
    دسته ولی من منظورم اون 313 نفر بود اون ها که باید زنده باشند

    هو الحیّ
    سلام

    نه فکر نمی کنم ؛ تا جایی که یادم میاد این حدیث در مورد همه ی یاوران امام زمان (أرواجنا فداه) اومده .

    البته الآن دقیق یادم نمیاد ، ولی حدیثش رو پیدا می کنم و میام اینجا میذارم .
    .
    .
    .
    .



    گـشـتـم هـمـه جـا بـر در و دیــــــوار حـریـمـت
    جـایـی نـنـوشـتـه اسـت گـنـهــــــکار نـیـایـد...!

  22. 4 کاربر از پست مفید bedayah تشکر کرده اند .


  23. #12
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۱۲
    محل سکونت
    ايران
    نوشته ها
    54
    امتیاز : 3,119
    سطح : 34
    Points: 3,119, Level: 34
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکر کردن : 70
    تشکر شده 168 در 50 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض دوتا سوال خيلي خيلي مهم


    سلام به همگي.
    وقتي من خواستم اين بحث رو(چه كار كنيم شهيد بشيم)راه بندازم اصلا تصور نميكردم كه اينقد اين بحث مورد توجه قرار بگيره.از اين بابت از همتون ممنونم.اجرتون با خدا چون ممكنه توي حرفاتون يه عاشق كليد شهادت رو پيدا كنه و ثوابي هم به شماها برسه.اين از مطلب اولم.
    مطلب بعدي اينكه منم خودم درمورد اينكه چه كار كنيم شهيد بشيم چندتا نظر دارم.اول اينكه به نظر من همون نصيحت ايت الله بهجت رو بايد بهش عمل كنيم.چون از ايشون پرسيدن چه كار كنيم عارف بشيم؟فرمودند :به هرچي كه ميدونين عمل كنيد.يا اينكه هركاري رو كه ميدونين بهش عمل كنيم.صحبت دوم فكر كنم تفسير همون صحبت اول باشه.دركل خواستم بگم اينكه بخوايم به اينكه هرچي كه ميدونيم گناهه انجام نديم،عمل كنيم خيلي سخته.خودتون هم امتحان كنيد.به خاطر همين سختي هم هست كه خدا اجرشو شهادت قرار ميده.دوم اينكه توي گلزار شهدا يه حديث نوشته شده بود كه :هركس واقعا دنبال شهادت باشه خدا بهش ميده حتي اگه توي بستر توي خواب باشه.دقيقا حديث يادم نيست اما همچين مضموني داشت.فكر كنم اين حديث برگرده به همون مطلب به شهدا چند مدلن.مثلا كسي كه در حال كار براي روزي حلال باشه بميره شهيده.اگه زني موقع وضع حمل بميره شهيده،كسي كه براي تحصيل علم توي مسير راه بميره شهيده و ساير انواع شهدا.اما اين رو هم نبايد فراموش كرد كه شهيد صحنه جنگ با بقيه شهدا فرق داره دليلش هم نياز نداشتنش به غسل و كفنه كه همه ما ميدونيم.شهيدي كه توي صحنه جنگ ميدونه هر لحظه ممكنه كشته بشه.يا اون شهيدي كه خودشو روي مين ميندازه،خودشو زير تانك ميندازه و اين اقسام شهدا پس حتما بايد اجرشون بيشتر باشه.اما حرف من اينه:جهاد اكبر،مبارزه با نفس سر جاي خودش.جهاد اصغر هم كه راه ها و دلايل و موقعيت هاي مختلفي داره.اما من دوتا سوال مهم و اساسي دارم كه به نظرم هر عاشق شهادتي بايد بهش فكر كنه.من كه هنوز به جوابشون نرسيدم.
    ویرایش توسط شهادت : یکشنبه ۲۶ دی ۸۹ در ساعت ۰۱:۰۱

    براي تعجيل در فرج صلوات نه ، خودمان را اصلاح كنيم...

  24. 4 کاربر از پست مفید شهادت تشکر کرده اند .


  25. #13
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-فروردین-۲۹
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    1,012
    امتیاز : 23,224
    سطح : 93
    Points: 23,224, Level: 93
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 126
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures10000 Experience Points
    تشکر کردن : 2,385
    تشکر شده 5,803 در 961 پست
    مخالفت
    4
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    به نظر من رمز شهادت داشتن اخلاصه
    اگر كسي همه كارهاش واشه خدا باشه بالاخره شهيد ميشه

  26. 10 کاربر از پست مفید ماه بانو تشکر کرده اند .


  27. #14
    مدیر جامعه مجازی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۲-اردیبهشت-۲۰
    محل سکونت
    يك قدم آن سوتر
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز : 30,670
    سطح : 100
    Points: 30,670, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album pictures25000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,855
    تشکر شده 5,997 در 1,328 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    يافتاح
    سلام غير از اينكه بايد چه كنيم يك كاري را هم بايد حتما بكنيم اون هم طلب شهادت هست

    يا اباصالح ارشدنا الي الطريق يرحمكم الله


  28. 9 کاربر از پست مفید admin تشکر کرده اند .


  29. #15
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۱۲
    محل سکونت
    ايران
    نوشته ها
    54
    امتیاز : 3,119
    سطح : 34
    Points: 3,119, Level: 34
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکر کردن : 70
    تشکر شده 168 در 50 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    به نظر من هم شهادت چند چیز لازم داره از جمله:
    1:خواستن شهادت(طلب شهادت)
    2:سعی در شهادت به هر شکل(انجام ندادن هرکاری که حداقل خودمون میدونیم گناهه،استغفار از گناهان گذشته و ...)
    3:امید داشتن به اینکه خخدا حتما شهادت رو نصیب ما میکنه(چون اگه حتی یه ذره شک داشته باشیم که ایا خدا شهادت رو به ما میده یا نه مطمئن باشیم که نمیده)

    شما هم اگه کار دیگه ای برای رسیدن به شهادت به ذهنتون میرسه بنویسین
    مطلب دیگه اینکه:به نظر من این بحث که : چکار کنیم شهید بشیم،یه بحث جدید باشه،چون خیلی جاها درمورد شهادت صحبت میشه اما نمیدونم چرا هیچ کس نمیگه بابا،حالا چیکار کنیم که خودماهم شهید بشیم
    پس بیاید با توکل به خدا و به کمک همدیگه راهشو پیدا کنیم.
    التماس دعا
    ویرایش توسط شهادت : یکشنبه ۲۶ دی ۸۹ در ساعت ۰۱:۰۲

    براي تعجيل در فرج صلوات نه ، خودمان را اصلاح كنيم...

  30. 9 کاربر از پست مفید شهادت تشکر کرده اند .


  31. #16
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-بهمن-۰۷
    محل سکونت
    ان شاءالله مشهد الرضا(ع)
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    5,795
    امتیاز : 90,950
    سطح : 100
    Points: 90,950, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranCreated Album picturesTagger Second Class
    تشکر کردن : 13,033
    تشکر شده 21,016 در 5,213 پست
    حالت من : Khoshhal
    مخالفت
    7
    مخالفت شده 2 در 2 پست

    پیش فرض

    یا رفیق من لا رفیق له
    سلام

    صحبت های شما درسته اما فکر می کنم یکی از بهترین جواب ها ، صحبت شهید همت باشه که در مورد اخلاص و روند اونه
    ان شاالله در اولین فرصت میام و مینویسمش .
    التماس دعای فرج
    یا حق


    من دخيل التماسم را به چشمت بسته ام *********** هشتمين دردانه زهرا(س)، به دادم مي رسي...؟

  32. 5 کاربر از پست مفید yarehojat تشکر کرده اند .


  33. #17
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۱۲
    محل سکونت
    ايران
    نوشته ها
    54
    امتیاز : 3,119
    سطح : 34
    Points: 3,119, Level: 34
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکر کردن : 70
    تشکر شده 168 در 50 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    من در مورد اينكه چطوري شهادت قسمتمون بشه دوتا نظر ديگه هم دارم:
    درسته كه به قول شما هم بايد اخلاص داشت ، هم طلب شهادت كرد و خيلي چيزهاي ديگه ، اما به نظر من دوتا شرط ديگه هم لازمه اون هم توي زمونه ماها:
    1:پيرو ولي بودن
    2:بصيرت
    با توجه به اوضاعي كه الان توي جامعه ما پيش اومده و بحث بزرگ فتنه و فتنه بزرگتري كه به قول مقام معظم رهبري ، در راهه به نظرم ضرورت داشتن اين دوتا فاكتور مهم ديگه جاي توضيح نداشته باشه
    نظر شما چيه؟

    براي تعجيل در فرج صلوات نه ، خودمان را اصلاح كنيم...

  34. 9 کاربر از پست مفید شهادت تشکر کرده اند .


  35. #18
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۶-بهمن-۰۸
    نوشته ها
    50
    امتیاز : 5,517
    سطح : 47
    Points: 5,517, Level: 47
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکر کردن : 57
    تشکر شده 126 در 38 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    با شهادت كاملا موافقم اين رو تو صحبت هاي فكر كنم شهيد هاشمي نژاد هم قبلا ديدم
    نوشته اصلی توسط نوح نمایش پست اصلی
    یعنی شهادت نتیجه کار نیست بلکه مزد کاره :d
    سلام خدا خيرت بده اينم نفهميدم اگه زحمتي نيس اينم ترجمه كن
    آخه تو مسير دين تقريبا مزد همون نتيجس

  36. 2 کاربر از پست مفید mostafa194 تشکر کرده اند .


  37. #19
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۱۲
    محل سکونت
    ايران
    نوشته ها
    54
    امتیاز : 3,119
    سطح : 34
    Points: 3,119, Level: 34
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکر کردن : 70
    تشکر شده 168 در 50 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    با سلام
    لطفا نظراتتون رو در مورد توسل به ائمه اطهار برای شهید شدن بنویسید.
    التماس دعا
    ویرایش توسط شهادت : یکشنبه ۲۶ دی ۸۹ در ساعت ۰۱:۰۳

    براي تعجيل در فرج صلوات نه ، خودمان را اصلاح كنيم...

  38. کاربر روبرو از پست مفید شهادت تشکر کرده است .


  39. #20
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-مرداد-۲۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    298
    امتیاز : 6,364
    سطح : 52
    Points: 6,364, Level: 52
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 16.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 2,945
    تشکر شده 1,384 در 273 پست
    مخالفت
    3
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    یا حی و یا قیوم
    نمی خوام نظر شما رو زیر سؤال ببرم ولی شهید شدن رو به نظر من نباید اصل قرار داد به قول آقا سید:(برای آدم حجاب ایجاد مکنه)، اگه رسیدن به خود خدا و تعبد او رو اصل قرار بدین خدا هم شهادت رو نسیبتون می کنه. حالا شهادت حتما توی میدان جنگ یا یه عملیات ترروریستی که نیست.

    ألم يعلم بأن الله يري


    .

    شیعه پرنده ایست که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست که دو بال دارد.
    بال سبز این پرنده مهدویت وعدالت خواهی و بال سرخ آن شهادت طلبی است که ریشه در کربلا دارد.
    این پرنده زرهی به نام ولایت پذیری به تن دارد که او را فنا ناپذیر کرده و قدرتش با شهادت دوچندان مي شود.

  40. 6 کاربر از پست مفید sana.H تشکر کرده اند .


  41. #21
    مدیر جامعه مجازی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۲-اردیبهشت-۲۰
    محل سکونت
    يك قدم آن سوتر
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز : 30,670
    سطح : 100
    Points: 30,670, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album pictures25000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,855
    تشکر شده 5,997 در 1,328 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط شهادت نمایش پست اصلی
    نظر شما در مورد توسل به ائمه برای شهید شدن چیه؟
    يافتاح
    سلام حتما لازم هست ولي كافي نيست

    يا اباصالح ارشدنا الي الطريق يرحمكم الله


  42. 4 کاربر از پست مفید admin تشکر کرده اند .


  43. #22
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۰۱
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    41
    امتیاز : 2,616
    سطح : 31
    Points: 2,616, Level: 31
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 2.0%
    افتخارات:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکر کردن : 32
    تشکر شده 106 در 30 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    سلام خدمت همه.
    فکر کنم دومین پستی هست که دارم میذارم.خوشحالم که اینجاست.
    من فکر میکنم ما باید به تکلیف عمل کنیم و از خدا بخواهیم که مزدش رو شهادت قرار بده و اگر هم قرار نداد لابد صلاحی بوده در کار.

  44. 5 کاربر از پست مفید سائل رضا تشکر کرده اند .


  45. #23
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    2,358
    امتیاز : 34,475
    سطح : 100
    Points: 34,475, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکر کردن : 9,024
    تشکر شده 8,838 در 2,182 پست
    حالت من : Mehrabon
    مخالفت
    13
    مخالفت شده 9 در 7 پست

    پیش فرض

    شاید خیلی ها به مرحله و لیاقت توفیق شهادت رسیده باشند ولی شهید نشوند.
    چرا که انسان یک وقتی منافع و حسابی با دنیا دارد و همان مانع شهادتش میشود.

    انسان تا نخواهد شهید نمیشود.
    باید دعا کنید تا شهید شوید.

    یک وقتی انسان از لحاظ خلوص کامل شده ولی وابستگی او به دنیا و انتظارات دنیا از او باعث میشود که شهید نشود.
    پس نگران است.

    "شهید همت"

  46. 9 کاربر از پست مفید sunset6940 تشکر کرده اند .


  47. #24
    مدیر جامعه مجازی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۲-اردیبهشت-۲۰
    محل سکونت
    يك قدم آن سوتر
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز : 30,670
    سطح : 100
    Points: 30,670, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album pictures25000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,855
    تشکر شده 5,997 در 1,328 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط سائل رضا نمایش پست اصلی
    سلام خدمت همه.
    فکر کنم دومین پستی هست که دارم میذارم.خوشحالم که اینجاست.
    من فکر میکنم ما باید به تکلیف عمل کنیم و از خدا بخواهیم که مزدش رو شهادت قرار بده و اگر هم قرار نداد لابد صلاحی بوده در کار.
    يافتاح
    سلام به نظرتون ما چه كار درست حسابي انجام ميديم كه مزد هم براش بخوايم كه مزدشم بهترين مردن عالم باشه؟
    عبادت خوبي؟ عمل صالح درست حسابي؟ خدمت به خلق ؟ بعد در مقابل تكليف كه ثواب نميدن اون وظيفمونه

    يا اباصالح ارشدنا الي الطريق يرحمكم الله


  48. 3 کاربر از پست مفید admin تشکر کرده اند .


  49. #25
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۰۱
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    41
    امتیاز : 2,616
    سطح : 31
    Points: 2,616, Level: 31
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 2.0%
    افتخارات:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکر کردن : 32
    تشکر شده 106 در 30 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط admin نمایش پست اصلی
    يافتاح
    سلام به نظرتون ما چه كار درست حسابي انجام ميديم كه مزد هم براش بخوايم كه مزدشم بهترين مردن عالم باشه؟
    عبادت خوبي؟ عمل صالح درست حسابي؟ خدمت به خلق ؟ بعد در مقابل تكليف كه ثواب نميدن اون وظيفمونه
    سلام
    بله خب حرف حساب جواب نداره!من حرفمو پس میگیرم.

  50. 3 کاربر از پست مفید سائل رضا تشکر کرده اند .


  51. #26
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-مرداد-۲۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    298
    امتیاز : 6,364
    سطح : 52
    Points: 6,364, Level: 52
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 16.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 2,945
    تشکر شده 1,384 در 273 پست
    مخالفت
    3
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط sunset6940 نمایش پست اصلی
    شاید خیلی ها به مرحله و لیاقت توفیق شهادت رسیده باشند ولی شهید نشوند.
    چرا که انسان یک وقتی منافع و حسابی با دنیا دارد و همان مانع شهادتش میشود.

    انسان تا نخواهد شهید نمیشود.
    باید دعا کنید تا شهید شوید.

    یک وقتی انسان از لحاظ خلوص کامل شده ولی وابستگی او به دنیا و انتظارات دنیا از او باعث میشود که شهید نشود.
    پس نگران است.

    "شهید همت"
    شهید همت پدر مطمئنه بودن!!!!!!!!!!!!!
    مطمئنه رو می شناسید؟

    ألم يعلم بأن الله يري


    .

    شیعه پرنده ایست که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست که دو بال دارد.
    بال سبز این پرنده مهدویت وعدالت خواهی و بال سرخ آن شهادت طلبی است که ریشه در کربلا دارد.
    این پرنده زرهی به نام ولایت پذیری به تن دارد که او را فنا ناپذیر کرده و قدرتش با شهادت دوچندان مي شود.

  52. 3 کاربر از پست مفید sana.H تشکر کرده اند .


  53. #27
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-مرداد-۲۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    298
    امتیاز : 6,364
    سطح : 52
    Points: 6,364, Level: 52
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 16.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 2,945
    تشکر شده 1,384 در 273 پست
    مخالفت
    3
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط admin نمایش پست اصلی
    يافتاح
    سلام به نظرتون ما چه كار درست حسابي انجام ميديم كه مزد هم براش بخوايم كه مزدشم بهترين مردن عالم باشه؟
    عبادت خوبي؟ عمل صالح درست حسابي؟ خدمت به خلق ؟ بعد در مقابل تكليف كه ثواب نميدن اون وظيفمونه
    درسته ولی خدا خودش به ما گفته بهترین شماها با تقواترین شماهاست. حالا تقوا یعنی چی؟ یعنی پرهیزگاری یعنی پاک کردن دامانمون از هر زشتی وناپاکی! پرهیز جدی از گناه. خب اینا که وظیفمونه! ولی خدا کسانی رو که تقوا پیشه می کنند(به وظبفشون به درستی عمل می کنند) بهترین مردم خونده.

    ما توی راه شهدا قدم می گذاریم و تمام تلاشمون رو برای تحقق اهداف شهدا انجام میدیم. خدا هم اگه لایق بدونه اگه صلاح بدونه از جایی که فکرش رو هم نمی کنیم شهادت رو نصیبمون می کنه. إن شاء الله

    ألم يعلم بأن الله يري


    .

    شیعه پرنده ایست که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست که دو بال دارد.
    بال سبز این پرنده مهدویت وعدالت خواهی و بال سرخ آن شهادت طلبی است که ریشه در کربلا دارد.
    این پرنده زرهی به نام ولایت پذیری به تن دارد که او را فنا ناپذیر کرده و قدرتش با شهادت دوچندان مي شود.

  54. 3 کاربر از پست مفید sana.H تشکر کرده اند .


  55. #28
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۱۲
    محل سکونت
    ايران
    نوشته ها
    54
    امتیاز : 3,119
    سطح : 34
    Points: 3,119, Level: 34
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکر کردن : 70
    تشکر شده 168 در 50 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    سلام به همگي
    با توجه به اين بحث هايي كه شد من باز رسيدم به سوال قبليم
    به نظر شما چرا خيلي ها تمام هشت سال و توي جبهه بودن اما حتي يه تركش هم نخوردن اما خيلي ها هم همون روزهاي اول شهدي شدن؟
    يا مثلا چرا يه كسي جراتشو داشت خودشو روي مين بندازه اما يكي ديگه نه؟
    حالا واقعا خودمونيم كسي نيست بياييد هممون جواب اين سوال و به خودمون بديم كه:
    ايا ما هم جراتشو داريم خودمون رو روي مين بندازيم.....؟
    ویرایش توسط شهادت : یکشنبه ۲۶ دی ۸۹ در ساعت ۰۱:۰۴

    براي تعجيل در فرج صلوات نه ، خودمان را اصلاح كنيم...

  56. 3 کاربر از پست مفید شهادت تشکر کرده اند .


  57. #29
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۱۲
    محل سکونت
    ايران
    نوشته ها
    54
    امتیاز : 3,119
    سطح : 34
    Points: 3,119, Level: 34
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکر کردن : 70
    تشکر شده 168 در 50 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    سلام دوستان
    من در مورد اينكه شهدا چه كار كردن تا شهيد شدن يه مطلب بسيار جالب پيدا كردم
    اين مطلب از سردار اكبر نژاده(فرمانده قرار گاه صاحب الزمان عج)ايشون رو دقيق نميشناسم اما نكاتي رو كه اشاره كرده براي من خيلي جالبه و فكر نكنم كه دور از عقل و انصاف و حقيقت هم باشن:
    1:شهدا به آنچه به زبان جاری كردند، عمل كردند
    2:چراغ راه شهدا يقين و شناخت بود
    3:از ويژگی های شهيدان فهم درست و مهار كردن نفس سركش بوده و آنجا كه حق و باطل را درآميختند، مسير درست را انتخاب كردند.
    ویرایش توسط شهادت : یکشنبه ۲۶ دی ۸۹ در ساعت ۰۱:۰۵

    براي تعجيل در فرج صلوات نه ، خودمان را اصلاح كنيم...

  58. 4 کاربر از پست مفید شهادت تشکر کرده اند .


  59. #30
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۱۲
    محل سکونت
    ايران
    نوشته ها
    54
    امتیاز : 3,119
    سطح : 34
    Points: 3,119, Level: 34
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکر کردن : 70
    تشکر شده 168 در 50 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    به نظر من اينكه شهدا توي دوره خودشون(شاه مخلوع لعنت ا... عليه) كه اون همه فساد و بي بندوباري رواج داشت و هركسي به راحتي هرنوع كار خلاف شرعي رو ميتونست انجام بده ، تونستن خودشون رو از شر شيطان حفظ كنن و توي جهاد اكبر پيروز بشن ،اين هم از نظر من ميتونه يكي از رموز پيروزيشون باشه.
    بي بندو باري كه امروز هم به شكلي شديد تر امروز توي جامعه وجود داره
    همونجور كه احاديث ميگن حفظ ايمان توي اخر زمونه مثل نگه داشتن يه تيكه اهن مذاب توي دسته،الان هم به نظر من اگه كسي بتونه توي جهاد اكبر(مبارزه با نفسش)پيروز بشه ميتونه خودشو چندين قدم به شهادت نزديكتر كنه
    نظر شما چيه؟

    براي تعجيل در فرج صلوات نه ، خودمان را اصلاح كنيم...

  60. 3 کاربر از پست مفید شهادت تشکر کرده اند .


صفحه 1 از 6 123 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما

جامعه مجازی رهپویان به عنوان شبکه اجتماعی اعضاء کانون فرهنگی رهپویان وصال از سال 1381 و به عنوان یکی از قدیمی ترین تالارهای گفتمان فضای وب فارسی مشغول به فعالیت می باشد. تمامی تلاش دست اندرکاران مجموعه، فراهم آوردن محیطی سالم، مفید و آموزنده برای کاربران گرامی می باشد بدیهی است مطالب درج شده نظرات کانون رهپویان وصال نبوده و نظرات رسمی در سایت رهپویان وصال درج می گردد.

ارسال پیام به مدیر سایت
session بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید:
شادی روح 14 شهید کانون فرهنگی رهپویان وصال صلوات

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1