کاربری
کاربر گرامی به خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 21 , از مجموع 21
  1. #1
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    وسط روضه ی تو قد کشیدم...
    جنسيت
    برادر
    سن
    -2013
    نوشته ها
    2,747
    امتیاز : 45,889
    سطح : 100
    Points: 45,889, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Recommendation Second ClassCreated Album picturesCreated Blog entrySocialYour first Group
    تشکر کردن : 12,627
    تشکر شده 9,641 در 2,254 پست
    حالت من : Vaaaaay
    نوشته های وبلاگ
    9
    مخالفت
    339
    مخالفت شده 117 در 80 پست

    پیش فرض وظایف من حزب اللهی تو این 4 سال

    سلام.
    تو این 4سال باید گوشه گیر بشیم یا فعالتر؟؟؟؟
    به نظرتون باید چه کارایی (فرهنگی مذهبی)کنیم؟
    عَلَیکَ بِالأَحداثِ




    __________________________________________________ __________________________________________________ _________________
    و
    کلبهم باسط ذراعیه بالوصید...سوره : الكهف آیه18 :
    مدیون حسینیم. مجنون اباالفضل. محزون زینب

    لن تسبى زينب مرتين

  2. 4 کاربر از پست مفید آ میز ممد حسین تشکر کرده اند .


  3. #2
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    زیر آسمون خدا
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,808
    امتیاز : 36,482
    سطح : 100
    Points: 36,482, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album pictures25000 Experience Points
    تشکر کردن : 8,578
    تشکر شده 8,663 در 1,704 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    سلام

    اولین کار یه تحلیلی دقیق و جامع از این که چه اتفاقی افتاد که مردم به سمت جناب روحانی تمایل پیدا کردند !!!!


  4. 5 کاربر از پست مفید نردبانی تا خدا تشکر کرده اند .


  5. #3
    مدیر سایت
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    4,558
    امتیاز : 68,357
    سطح : 100
    Points: 68,357, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger First Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 9,141
    تشکر شده 22,704 در 4,108 پست
    حالت من : Khonsard
    مخالفت
    77
    مخالفت شده 110 در 89 پست

    پیش فرض

    به نظرم لازم نیست کار خاصی انجام بدیم !
    فقط خوب زندگی کنیم، خداپسندانه
    همین
    رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود ؟

  6. 8 کاربر از پست مفید رهرو تشکر کرده اند .


  7. #4
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۲۵
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    1,960
    امتیاز : 14,643
    سطح : 78
    Points: 14,643, Level: 78
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 207
    Overall activity: 3.0%
    افتخارات:
    VeteranCreated Album pictures10000 Experience PointsTagger First ClassSocial
    تشکر کردن : 7
    تشکر شده 3,307 در 1,297 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    سلام دیگر بحث در باره اینکه چرا روحانی رفته بالا فایده ای ندارد ،باید فعالتر از قبل در صحنه باشیم.
    [["Arial"][/FONT]

  8. 2 کاربر از پست مفید nada تشکر کرده اند .


  9. #5
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-شهریور-۱۷
    محل سکونت
    barefoot in paradise
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    9,111
    امتیاز : 78,558
    سطح : 100
    Points: 78,558, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album picturesTagger First Class
    تشکر کردن : 22,546
    تشکر شده 35,372 در 8,299 پست
    مخالفت
    93
    مخالفت شده 99 در 65 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط mirza mhp نمایش پست اصلی
    سلام.
    تو این 4سال باید گوشه گیر بشیم یا فعالتر؟؟؟؟
    به نظرتون باید چه کارایی (فرهنگی مذهبی)کنیم؟
    سلام علیکم
    دادا کار بکن ، کار!
    باید 4 سال کار کرد و تلاش.


    الان پیش بینی بنده و یکی از دوستان در مورد فیلمسازی بچه مذهبی ها این است که اوضاع از این 4 (یا 8) سال گذشته بهتر می شود!
    و البته فضا رقابتی می شود. فضای فرهنگی این 8 سال حقیقتا راضی کننده نبود. صرفا مسئولین وقت می کردند شعار می دادند و...
    هر چند الان مسائل فرهنگی و هنری دست افراد متخصص و مربوط به این امور قرار می گیرد - متاسفانه بچه مذهبی ها کم وارد شدند و می شود گفت جو قالب این طرفی نیست! - ولی این مشکل از دولت نیست! بلکه از خود بچه مذهبی ها هست که ورود پیدا نکردند!

    اما در چنین فضایی که احتمالا خیلی معتدل تر و بهتر از زمانی دوران خاتمی باشد، می شود کار کرد و باید تلاش کرد.

    حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر




  10. 7 کاربر از پست مفید مستاجر خدا تشکر کرده اند .


  11. #6
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    3,380
    امتیاز : 40,260
    سطح : 100
    Points: 40,260, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 32.0%
    افتخارات:
    SocialCreated Album picturesTagger Second Class50000 Experience PointsOverdrive
    تشکر کردن : 13,613
    تشکر شده 19,705 در 3,224 پست
    مخالفت
    14
    مخالفت شده 5 در 5 پست

    پیش فرض

    تحلیل حجت الاسلام پناهیان از انتخابات 24 خرداد:






    گرانی و بداخلاقی های رئیس جمهور باعث اقبال مردم به آقای روحانی/امیدوارم آقای روحانی به وعده هایش عمل کند/به دو دلیل از جلیلی حمایت کردم

    حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در تحلیل نتیجه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: «آقای روحانی در طبقه*بندی رایج سیاسی یک راست سنتی محسوب می*شود و جزء بدنۀ عام اصول گرایی قرار دارند- به حدی که اصلاح*طلبان حاضر نشدند به طور جدی پای کار ایشان بیایند- نمی*توان این انتخابات را رأی نیاوردن اصولگرایان به معنای عام کلمه تلقی کرد. به هرحال ایشان عضو جامعۀ روحانیت مبارز بودند... واقع مطلب این است که کسی در این دوره رای بیشتری آورد که توانست بیشترین تقابل را با دولت ایجاد کند و این ثمرۀ برخی اشکالات دولت فعلی بود. موجی از نارضایتی از عملکرد اقتصادی دولت مردم را به سمت نقطۀ مقابل دولت فرستاد. حمایت آقای هاشمی از ایشان هم به عنوان نقطۀ مقابل دولت در رای آوری ایشان بسیار موثر بود»

    این استاد حوزه و دانشگاه همچنین گفت: «بنده اگر مطمئن بودم آقای جلیلی رای می*آورد، علنی از ایشان دفاع نمی*کردم. و یا اگر می*دیدم ائتلاف فایده و یا ضرورتی دارد به حمایت علنی از ایشان اقدام نمی*کردم. بنده به دو دلیل از ایشان حمایت کردم یکی به این دلیل که گفتمان صریح انقلاب تضعیف نشود. دوم اینکه واقعا شایستگی*هایی را در آقای جلیلی یافتم، و امیدوارم جامعه در آینده بیشتر از خدمات ایشان استفاده کند.»

    مشروح مصاحبه این استاد حوزه و دانشگاه را در ادامه می*خوانید:



    مهم*ترین فایدۀ حضور مردم پایان یافتن نهایی اتهام تقلب /اتهام زنندگان تقلب با شرمندگی در انتخابات شرکت کردند

    س: مهم*ترین نکات برجستۀ این انتخابات چه بود؟

    ج: برجسته*ترین وجه این انتخابات حضور پرشور مردم در انتخابات بود که به خودی خود موجب تثبیت اقتدار نظام می*شود. کثرت حضور مردم در انتخابات سجدۀ شکر دارد. نکتۀ قابل توجه این است که بدون اینکه این انتخابات دوقطبی بشود یا با منازعات شدید و تقابل*های غیراخلاقی همراه باشد به این حضور فراگیر منجر شد.

    حضور مردم و تمام جریان*ها در این انتخابات موجب شد یاوه سرایی*های مخالفان نظام در رقابتی نبودن انتخابات رسوا شود. ولی مهم*ترین فایدۀ حضور مردم پایان یافتن نهایی اتهام تقلب بود. آن عدۀ اندکی که نظام را به تقلب در انتخابات متهم می*کردند با شرمندگی تمام در انتخابات شرکت کردند چون می*دانستند انتخابات در ایران اسلامی واقعا آزاد است. مخصوصا اینکه پشت سر نامزدی ایستادند که رای آورد و امکان تکرار ادعایشان هم منتفی شد. و اثبات آزاد بودن انتخابات در ایران برای چندمین بار موجب سرفراز شدن نظام و مردم شد.

    نمی*توان این انتخابات را رأی نیاوردن اصولگرایان به معنای عام کلمه تلقی کرد / اگر گرانی و بداخلاقی*های رئیس جمهور در مجلس پدید نیامده بود، هرگز چنین اقبالی به آقای روحانی نمی*شد

    س: چرا اصول گرایان در این انتخابات رای نیاوردند؟

    ج: اساسا بنده این تقسیم بندی اصلاح طلب و اصول گرا را قبول ندارم، و این را بارها عرض کرده*ام. ولی چون باب شده است مجبوریم از این اصطلاحات با مسامحه استفاده کنیم. چون آقای روحانی در طبقه*بندی رایج سیاسی یک راست سنتی محسوب می*شود و جزء بدنۀ عام اصول گرایی قرار دارند- به حدی که اصلاح*طلبان حاضر نشدند به طور جدی پای کار ایشان بیایند- نمی*توان این انتخابات را رأی نیاوردن اصولگرایان به معنای عام کلمه تلقی کرد. به هرحال ایشان عضو جامعۀ روحانیت مبارز بودند.

    واقع مطلب این است که کسی در این دوره رای بیشتری آورد که توانست بیشترین تقابل را با دولت ایجاد کند و این ثمرۀ برخی اشکالات دولت فعلی بود. موجی از نارضایتی از عملکرد اقتصادی دولت مردم را به سمت نقطۀ مقابل دولت فرستاد. حمایت آقای هاشمی از ایشان هم به عنوان نقطۀ مقابل دولت در رای آوری ایشان بسیار موثر بود. اگر این گرانی پدید نیامده بود و اگر بداخلاقی*های رئیس جمهور در مجلس پیش نیامده بود، هرگز چنین اقبالی به آقای روحانی نمی*شد.

    برخی از کاندیداهای اصول*گرا به دلیل اینکه متهم به طرف دولت بودن شدند رای نیاوردند، و برخی هم چون نخواستند به شدت با دولت تخریبی برخورد کنند رای نیاوردند. به طور کلی هم هرچند آقای احمدی نژاد صریحاً خود را جزء اصول گرایان نمی*دانند و اصول*گرایان به صورت واضح با ایشان در تقابل بودند، منتها مشکلات دولت ایشان به پای اصول گرایان نوشته شد و نامزدهای غیراصول*گرا در نهایت بی*انصافی به این اتهام دامن زدند. آقای روحانی اول خود را از صف اصول*گرایان بیرون کشید و بعد با متهم ساختن رقبای خود به همراهی با جریان دولت رای بیشتری آورد. این اصلی*ترین عامل تخریب نامزدهای اصول*گرا بود.

    البته اگر نامزدهای محترم، هم با آقای روحانی و هم با دولت از برخورد اخلاقی کمی فاصله می گرفتند، قطعاً نتیجۀ انتخابات متفاوت می*شد. ولی خوب شد روش اخلاقی در مناظره*ها پیش گرفتند و بی*انصافی*ها را تحمل کردند هرچند آراء را از دست دادند. مطمئنا برخورد اخلاقی نامزدها در دراز مدت برکات و نتایج خوب خود را نشان خواهد داد.

    ائتلاف فایده*ای نداشت/در صورت ائتلاف، نتیجه تغییری نمی*کرد بلکه آراء روحانی افزایش می*یافت

    س: آیا عدم اتحاد نامزدهای اصول*گرا موجب رای نیاوردنشان نشد؟ الان این حرف بسیار رواج یافته که عدم ائتلاف آنها موجب کاهش آرائشان شد.

    ج: بنده چنین تحلیلی را قبول ندارم. الآن اگر آراء را بشمارید می*بینید در صورت ائتلاف تمام دیگر نامزدها هم در نتیجه تغییری ایجاد نمی**شد. بعضی می*گویند اگر ائتلاف می*شد اقبال مردم بیشتر می*شد و ممکن بود در نتیجه تغییری حاصل شود اما بنده چنین اعتقادی ندارم؛ بلکه معتقدم انتخابات دو قطبی می*شد و در آن صورت، هم آراء آقای روحانی بیشتر افزایش می*یافت، و هم نتیجه*اش برای ثبات جامعه خوب نبود. بالاخره جوی در جامعه ایجاد شده است که موجب تقابل با وضع موجود شده، این جو تعیین کننده*ترین عامل در رای آوری بود. بخشی از آراء نامزدهای دیگر هم ناشی از همین جو بود.

    از بسیاری از برکات انتخابات راضی هستم/ در این انتخابات حرفی از تفکر اصلاح طلبی به معنای حاکمیت دوگانه و تفکرات ضد خط امام وجود نداشت

    س: از نتیجۀ انتخابات راضی هستید؟

    ج: طبیعتا از اینکه با بی*انصافی کردن در مناظره*ها کسی رای بیاورد راضی نیستم و طبیعتا دوست داشتم یک فرد انقلابی*تر رای بیاورد. ولی از بسیاری از نتایج و برکات انتخابات راضی هستم. غیر از فوایدی که قبلا گفتم، یک فایدۀ مهم دیگر این بود که در این انتخابات دیگر حرفی از تفکر اصلاح طلبی به معنای حاکمیت دوگانه و تفکرات ضد خط امام وجود نداشت. حتی آقای عارف هم چنین حرف*هایی نزد؛ این خیلی جای خوشحالی دارد. این یعنی دوران آن حرف*ها و اندیشه*ها به سر آمده است. اگرچه اصلاح طلب*ها پشت سر آقای روحانی آمدند اما خودشان هم می*دانند که ایشان در خط فکری آنها نیست. شاید خود اصلاح طلب*ها هم دیگر به آن حرف*ها و سکولاریزه کردن جامعه معتقد نباشند.

    امیدوارم روحانی به وعده*هایش عمل کند/احمدی نژاد درس بگیرد/همه به روحانی کمک کنند

    اما مهم*ترین عامل راضایت بنده از این انتخابات این است که دشمنان ماروسیاه شدند و حماسه شکل گرفت. امیدوارم دولت آقای روحانی به وعده*هایش عمل کند. آقای احمدی*نژاد هم این درس را بگیرد که فاصله گرفتن از خط اصیل نظام انقلاب و ولایت چقدر می*تواند نتایج مخربی داشته باشد اولین نتیجه*اش کم توفیق شدن در حل مشکلات جامعه است.

    از این هم خیلی خوشحال هستم که وعده*های زیادی برای حل مشکلات مردم داده شده؛ امیدوارم همه عملی شود و از دشواری*ها کاسته شود. چون آقای روحانی از رهبری هم خیلی مایه گذاشتند، باید جدا از اعتبار خودشان و دوستانشان، به فکر اعتبار نظام و رهبری و کسوت روحانیت هم باشند و برای حل مشکلات کمر همت ببندند. و همه هم باید به ایشان کمک کنند.

    همه باید از اینکه به وظائف خود عمل کردند خوشحال باشند و به نتیجه کاری نداشته باشند/این فرهنگی است که امام به ما یاد داده

    س: چه توصیه*ای به نیروهای انقلابی دارید؟

    اولا همه باید از اینکه به وظائف خود عمل کردند خوشحال باشند و به نتیجه کاری نداشته باشند؛ این فرهنگی است که امام به ما یاد داده است. ما در برخی از عملیات*ها رسماً شکست می*خوردیم و شهدای زیادی می*دادیم، اما نبریدیم و ادامه دادیم تا به این عزت رسیدیم. نیروهای انقلابی مطمئن باشند که حتماً حکمتی در کار است و مصالح عالیه را خدا می*داند و بس. ما به نتیجۀ انتخابات راضی هستیم و اگر وظیفۀ خود را در انتخابات انجام داده*ایم باید خیالمان از نتیجه راحت باشد.

    اصول*گرایان بدون آنکه به دنبال اعتبار خود باشند به دولت کمک کنند/باید به آموزش و تربیت نیروهای انقلابی و روشنگری در میان مردم بپردازیم

    ثانیا اصول*گرایان باید بدون آنکه به دنبال اعتبار خود باشند به دولت کمک کنند؛ حتماً زمینه*های کار و خدمت فراوان پیش می*آید. خدمت در این نظام اسلامی ارزشمند است و مهم نیست پای چه کسی تمام می*شود.




    ثالثا باید به آموزش و تربیت نیروهای انقلابی و روشنگری در میان مردم بپردازیم و جامعه را در مسیر انقلاب به پیش ببریم. هیچوقت امکان پیشبرد اهداف و گفتمان انقلاب مسدود نمی*شود. راستش من از اینکه مسئولیت به دوش انقلابیون نیفتاد از جهتی خوشحالم چون در آن صورت باید خیلی بیشتر به تکاپو می*افتادیم که مبادا کارآمدی روحیه و تفکر انقلابی مورد خدشه قرار بگیرد. البته این خوشحالی را از سر راحت طلبی می*گویم و الا معلوم است که بهتر بود هرچه بیشتر گفتمان انقلاب را جلو می*بردیم.

    از آقای روحانی تشکر می*کنم که .../ یقیناً بخشی از اطمینان مردم به به دلیل روحانی بودن ایشان بود

    س: پس شما این دولت را انقلابی نمی*دانید؟

    ج: انقلابی*تر نمی*دانم و الا ضدانقلابی و یا غیرانقلابی هم نمی*دانم. من از آقای روحانی تشکر می*کنم که ژست اپوزیسیون نگرفتند و از شعارهای غیر انقلابی و سخیف حاکمیت دوگانه استفاده نکردند. البته جامعه هم پذیرش چنین شعارهایی را نداشت و اگر چنین شعارهایی داده می*شد مردم به ایشان اطمینان نمی*کردند. یقیناً بخشی از اطمینان مردم به ایشان به دلیل روحانی بودن ایشان بود. ایشان در تبلیغاتشان بیشتر بر مشکلات مردم تکیه کردند و وعدۀ حل آن را دادند. ولی امیدوارم در عمل بتوانند انقلابی عمل کنند و موجب پیشرفت انقلابی*گری بشوند.

    اگر دولت جدید موفق به حل مشکلات شود، یقیناً با یک تفکر و عملکرد انقلابی خواهد بود/ کسی در حقانیت گفتمان انقلاب نباید شک کند

    س: فکر می*کنید در آینده گفتمان انقلاب چه جایگاهی در عرصۀ سیاسی خواهد داشت؟

    ج: اگر ناکامی در کار این دولت پیش بیاید مردم باز به تفکر انقلابی تر بازخواهند گشت. شرایط منطقه و جهان هم همین اقتضاء را دارد. منتها امیدوارم در آن زمان گفتمان انقلابی نمایندۀ خوبی که بتواند آبروی انقلابی*گری را حفظ کند پیدا بشود. اگر دولت جدید موفق به حل مشکلات شود یقیناً با یک تفکر و عملکرد انقلابی خواهد بود، پس بازهم گفتمان انقلاب است که پیروز نهایی صحنه خواهد شد؛ کسی در حقانیت گفتمان انقلاب نباید شک کند و اگر کسی تردید داشته باشد گذشت زمان و انواع امتحانات الهی تردید او را برطرف خواهد کرد.

    آیا برای حمایت از گفتمان انقلاب باید به فکر وجهۀ اجتماعی باشیم؟ / اینها سیاست بازی است

    س: شما از اینکه از نامزدی حمایت کردید که رای نیاورد ناراحت نیستید؟ این برای وجهۀ اجتماعی شما نامناسب نبود؟

    ج: اولا مگر ما باید ببینیم چه کسی رای می*آورد، بعد بیاییم از او حمایت کنیم؟ و یا برای حمایت از گفتمان انقلاب به فکر وجهۀ اجتماعی باشیم؟ اینها سیاست بازی است. بنده دربین آشنایانم بودند کسانی که به نامزد مورد نظر بنده رای نمی*دادند و حتی به آقای روحانی رأی می*دادند، ولی در رابطۀ رفاقتی ما خللی هم وارد نشده است. این بی*ظرفیتی است که به دلیل تفاوت سلیقۀ سیاسی، خللی در روابط پیش بیاید. من دربارۀ برخی نامزدها می*گفتم او زیاد ولایتمدار نیست، بعد طرفداران ایشان به من می*گفتند: اتفاقاً او بهتر آبروی ولایت و ولایتمداری را حفظ می*کند. معلوم می*شود بسیاری از این اختلاف سلیقه*ها مبنایی نیست.

    اگر مطمئن بودم آقای جلیلی رای می*آورد، علنی از ایشان دفاع نمی*کردم/ به دو دلیل از جلیلی حمایت کردم...

    ثانیا بنده اگر مطمئن بودم آقای جلیلی رای می*آورد، علنی از ایشان دفاع نمی*کردم. و یا اگر می*دیدم ائتلاف فایده و یا ضرورتی دارد به حمایت علنی از ایشان اقدام نمی*کردم. بنده به دو دلیل از ایشان حمایت کردم یکی به این دلیل که گفتمان صریح انقلاب تضعیف نشود. دوم اینکه واقعا شایستگی*هایی را در آقای جلیلی یافتم، و امیدوارم جامعه در آینده بیشتر از خدمات ایشان استفاده کند. البته این معنایش آن نیست که شایستگی*های دیگر نامزدها را زیر سوال ببرم و یا حتی به آنها اعتراف نکنم، و یا دیگران را انقلابی ندانم. مطمئنم کسانی که به ایشان رای دادند-در حالی که ایشان قول و وعدۀ بیجا و مبالغه آمیزی هم ندادند، و از طرفی شعارهای محکم انقلابی هم دادند- نزد پروردگار بسیار ماجورند و یک سازمان رای خالصی را در جهت تقویت جریان مقاومت شکل دادند. این سازمان رای برای خیلی از عرصه*ها مفید و کارآمد خواهد بود.

    شما به جلیلی رأی دادید، آقای قالیباف را هم تحسین کردید، این موجب تحیر عده*ای شده/ پناهیان: بنده چنین خط کشی*هایی را نمی*پسندم

    س: شما به آقای جلیلی رأی دادید، و آقای قالیباف را هم تحسین کردید، این موجب تحیر عده*ای شده.

    ج: بله، بنده ایشان را هم یک مدیر قوی و انقلابی می*دانم و متاسفم که رأی نیاوردند. اگر مطمئن بودم که ائتلاف آقای جلیلی با ایشان موجب رای آوردنشان می*شد به سهم خودم در این زمینه تلاش می*کردم. ولی پیش*بینی*ها درست درآمد و معلوم بود که ائتلاف فایده*ای ندارد. ولی تصور می*کردم ایشان با اقبالی که در میان مردم دارند بتوانند بدون اصرار بر شعارهای انقلابی، و تنها با تاکید برکارآمدی آراء عمومی مردم را جذب نمایند. ولی متاسفانه جو ضد دولت غالب شد. البته مهارت در سخنوری هم بی*تاثیر نبود. من مطمئنم اکثر کسانی که به آقای روحانی یا دیگر نامزدها رای دادند کارآمدی ایشان را نفی نمی*کنند و اگر جو ضد دولت غلبه نمی*کرد، در همین شرایط رای می*آوردند. اساسا یکی از امتیازات این انتخابات این بود که غالب رای دهندگان از روی نفرت نسبت به نامزد دیگر به نامزد مورد نظر خودشان رای نمی*دادند بلکه یک ترجیح عامل تفاوت رای می*شد.

    منتها این نکته را باید یادآوری کنم که بعضی افراد ظرفیت ورود به عرصۀ سیاسی را ندارند. مثلا به بنده خرده می*گرفتند که چرا شما که حامی آقای جلیلی هستید، دوستان آقای قالیباف را در مسیرشان تقویت می*کنید یا از محاسن ایشان می*گویید؟ اینها تصور می*کنند وقتی به کسی می*خواهیم رای بدهیم باید تمام محسنات دیگران را نفی کنیم و یا دیگر هیچ همکاریی با دیگران نباید داشته باشیم بنده چنین خط کشی*هایی را نمی*پسندم.

    نقش چندانی برای ماهواره*ها قائل نیستم/ این نهایت شکست و ذلت دشمنان ما را نشان می*دهد که ...

    س: نقش رسانه*های غربی و ماهواره*ها را چگونه اریابی می*کنید؟

    ج: نقش چندانی برای آنها قائل نیستم، چون آنها اساساً مایل به این همه حضور و مشارکت نبودند. ولی شاید در بخشی از مخاطبان خود موثر بوده*اند. منتها ببینید دشمنان ما به چه ذلتی افتاده*اند که برای آنکه از انقلابی*ترها فرار کنند راضی شده*اند که مردم به یک روحانی با سابقۀ انقلابی*گری رای بدهند که معلوم نیست چقدر از اهدافشان را بتواند تامین کند، شاید به هیچیک از خواسته*هایشان هم نرسند. این نهایت شکست دشمنان ما را نشان می*دهد. همان*ها که انتخابات در ایران را فرمایشی می*خواندند کم مانده بود صریحاً مردم را برای حضور در انتخابات که طبیعتا منجر به تقویت نظام می*شود تشویق کنند. این یک فکاهی سرگرم کننده بود که مخاطبانشان دیدند چقدر توسط اقتدار و ثبات نظام ما بازی خورده*اند. انشاءالله آنها از همراهیشان با برخی کاندیداها، به هیچیک از اهدافشان نخواهند رسید.

    بعضی*ها ظرفیت نتیجه نگرفتن را ندارند/اولا نباید غیرمقصرین را سرزنش کرد-ثانیا نباید از ملامت نابجای دیگران واهمه داشت

    س: برخی از نیروهای انقلابی که نامزدهایشان به هر دلیل رای نیاورده است به انتقاد از یکدیگر پرداخته*اند و به دنبال مقصر در میان خودشان می*گردند و یکدیگر را متهم می*کنند این مسئله را چگونه ارزیابی می*کنید؟

    ج: قبلا مقام معظم رهبری در این باره توصیه*هایی داشته*اند که نباید طرفداری از نامزدهای مختلف موجب دلخوری و اختلاف بشود. ضمن اینکه بعضی*ها که ظرفیت نتیجه نگرفتن را ندارند، بعد از به نتیجه نرسیدن تلاش*هایشان به دنبال مقصر قلمداد کردن بی*گناه*ترین افراد در اطراف خود می*گردند؛ بعضی*ها بی*دلیل به یأس و سرزنش نابه*جای خود می*پردازند. ما باید ظرفیت حضور در رقابت*های سیاسی در یک جامعۀ اسلامی را داشته باشیم و روحیۀ آدم*های شکست خورده را نداشته باشیم؛ این یک امتحان است. طبیعی است در چنین شرایطی از چند سو شماتت*ها و سرزنش*ها به انسان هجوم بیاورد؛ اولا نباید جزء سرزنش کنندگان غیرمقصرین باشیم، ثانیا از ملامت نابجای دیگران نباید واهمه داشته باشیم. بعضی*ها می*گویند چون از دولت احمدی نژاد انتقاد کردید، حالا به این روز افتادید، بعضی دیگر می*گویند چون از دولت احمدی نژاد حمایت کردید به این روز افتادید، هردو سخن باطل است و نباید غمی به دل راه داد. ما اگر حمایت کردیم و اگر انتقاد کردیم به تکلیف خود عمل کردیم.

    الان برای ما این مهم است که ببینیم وظیفۀ بعدی ما چیست/ یقین دارم خدا دلگرفتگی نیروهای انقلابی را جبران خواهد کرد

    س: برخی از جوان*ها از اینکه به تعبیر شما انقلابی*ترها رای نیاوردند، خیلی متاثرند؛ چه پیامی برای اینها دارند.

    مهم این است که جامعه را در مسیر رشد ببینیم؛ با چه قیمت و هزینه*ای مهم نیست- این را شرایط جامعه و حکمت الهی تعیین می*کند. الان برای ما این مهم است که ببینیم وظیفۀ بعدی ما چیست. برای ما فقط باید انجام وظیفه مهم باشد و بس. من یقین دارم خدا دلگرفتگی نیروهای انقلابی را جبران خواهد کرد. و دولت جدید هم وظیفه دارد طبق قانون و مسیر روشن خط امام و رهبری عمل کند؛ ما هم در این زمینه او را یاری خواهیم کرد و هم مراقبت و نظارت خواهیم نمود.

    بنده چنین حرف*های ناامیدکننده*ای را نمی*پسندم...

    س: بعضی*ها پیامک می*زنند «مالک باید از پشت خیمه*ها برگردی» نظر شما نسبت به اینگونه پیامک*ها چیست؟

    ج: بنده چنین حرف*های ناامیدکننده*ای را نمی*پسندم نظام ما الان در اوج اقتدار قرار دارد و هیچ نیروی انقلابی نباید احساس ضعف و ناامیدی کند. خداوند متعال می*خواهد ما را به صورتی خود می*پسندد به پیروزی*های بیشتر برساند. اولا نظام ما در دولت خلاصه نمی*شود ثانیا دولت هر روش و هر هدف غیرانقلابی را نمی*تواند دنبال کند؛ چون اساسا با بسیاری از شعارهایی که داده است و با بسیاری از قوانین مغایرت خواهد داشت. ثالثا دشمنان ما آنقدر ضعیف، جنایتکار و بی*آبرو شده*اند که هیچ عنصر نیمه انقلابی هم به سوی آنها دست دراز نخواهد کرد. انشاءالله.

    هنوز انقلابیونِ پیشتاز و اندیشمند، دولت مطلوب و مورد نظر خود را پیدا نکرده*اند

    س: ارزیابی*تان از کارنامۀ دولت آقای احمدی نژاد چیست؟

    ج: الان فرصت چنین بحثهایی نیست، اما ایشان دارای نقاط قوت و ضعفی بودند که باید در جای خود بررسی و تحلیل شود. امیدوارم تاحدی نقاط قوت ایشان استمرار یابد و نقاط ضعف هم جبران شود. ولی در کل می*توانم بگویم در طول سالهای پس از انقلاب، هنوز انقلابیونِ پیشتاز و اندیشمند، دولت مطلوب و مورد نظر خود را پیدا نکرده*اند؛ دولتی که در نظر و عمل مطابق تمام اصول انقلاب حرکت کند و در این راه استوار بماند و مایۀ فخر و مباهات تفکر ناب انقلابی در سراسر جهان باشد. رسیدن به چنین دولتی کار دشواری است و ظاهرا هنوز وقت آن نشده است. و یا ما مدعیان انقلابی*گری ظرفیت و توانایی آن را نداریم.
    ویرایش توسط بچه ی مهرزاد : دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۲ در ساعت ۱۳:۵۷

  12. 9 کاربر از پست مفید بچه ی مهرزاد تشکر کرده اند .


  13. #7
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-شهریور-۲۷
    محل سکونت
    دنياي غفلت!مزرعه آخرت!
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    2,331
    امتیاز : 50,432
    سطح : 100
    Points: 50,432, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 36.0%
    افتخارات:
    SocialCreated Album picturesVeteran50000 Experience Points
    تشکر کردن : 8,946
    تشکر شده 10,894 در 2,237 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط نردبانی تا خدا نمایش پست اصلی
    سلام

    اولین کار یه تحلیلی دقیق و جامع از این که چه اتفاقی افتاد که مردم به سمت جناب روحانی تمایل پیدا کردند !!!!

    اين حرفايي كه ميزنم به نشونه ي طرفداري نيست.براي جواب به بعضي افراديه كه
    همينطوري بدون اطلاع زود قضاوت ميكنن و تهمت ميزنند.

    جهت اطلاع من خودم طرف جناب قاليباف بودم.تو كانون حرفهايي از دوستا
    ن ميشنيدم كه
    اگه هركسي كه از ايران اطلاعي نداشت و اين حرفا رو ميشنيد فكر ميكرد چه رئيس جمهور
    گنهكارو ظالمي گيرشون اومده و چه مردم منحرف زيادي تو اين كشور وجود داره كه بهش راي دادن!!!
    خودشون ميگن دل رهبر رو خون نكنينو باز خودشون هم....تهمت پشت تهمت...

    لطفا منطقي!اگه خواستين جواب بدين.
    اين وقعا خنده دار كه ميگين طرفداران آقاي روحاني يك مشت سوسول و آزادي خواه و...هستن
    و حزب اللهي ها و مومنان طرف آقاي جليلي! و بعضي تهمت ميزنيد به بي بندوبار بودن و آزاديخواه بودنو
    انحرافي بودن طرفداران آقاي روحاني!اين تهمتهارو چه طوري جواب ميديد اون دنيا بهشون؟!
    به شخصه دورو بر خودم پر هست از آدماي مذهبي و جانبازان و خانواده هاي شهيدي كه همه به
    روحاني راي داده بودن!!مگه هركس كه به روحاني راي داده برا آزادي خواهي بوده؟كه بعضي تهمت كلي ميزنيد!بعضي ميگن خداكنه ملت ايران يادشون نره كه واسه اين ملت چه قدر خون داديم!!
    انگار نه انگار كه بعضي از همين ملت طرفدار جناب روحاني،خودشون تو جبهه ها بودن و خون دادن!
    قبلا از اونايي(جانبازان) كه ميخواستن به روحاني راي بدن دليل ميخواستم جوابشون اينا بود:
    يكي ديگشون ميگفت ماها از اول طرفدار اصول گراها بوديمو...ولي با توجه به4سال رياست جمهوري احمدينژاد
    فهميديم اينا اونقدرها هم كه ميگن طبق اصول نظام جمهوري اسلامي حكومت نميكنندو غيره..ميخوايم ببينيم حالا اصلاحطلبها چكار ميكنن!
    يكي از همين جانبازاني كه به جناب روحاني راي داده بود ميگفتن اينكه ميگن هركسي كه دشمن
    از اون طرفداري كرد و تاييدش كرد رو بهش راي ندين(دشمن خيلي زرنگتر از اين حرفاست كه بخواد بياد
    رو بازي كنه و اصل خودشو نشون بده!اونا مردم ايران رو خوب ميشناسن و ميدونن به ايرانيا اطاعت از رهبرشون افرادي رو كه مورد تاييد دشمن هستن رو انتخاب نميكنن! ميان زرنگترين و برترين كانديد رو انتخاب ميكنن،تاييدش ميكنن و ازش طرفداري ميكنن تا ايرانيا روي اون فرد به تدريج حساس بشن و كنارش بزنن!!

    و لطفا نگيد حتما اين جانبازان بي بصيرت بودن(اين جمله رو زياد شنيدم)چون با بصيرت و بي بصيرت بودن
    افراد رو شما ! تشخيص نميدين!!
    ویرایش توسط يگاااانه! : یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۲ در ساعت ۲۰:۲۸
    قالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّي اللهُ عليهِ وَآلِه:
    كسي كه در نوشته ای صلوات بر من را بنویسد، تا زماني كه نام من در آن نوشته باشد فرشتگان براي او استغفار مي كنند.
    الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِینَ

    خوشا به حال کربلاییت....شش گوشه را طواف میکنی و عاشقی..
    کل یوم عاشورا یعنی هر روز تو و هر لحظه ات...
    و کل ارض کربلا یعنی دل تو ،یعنی هرجا تو باشی و دلت...دعایم کن...که محتاجم یا صاحب الزمان عج...

    الهي... هب لي كمال الانقطاع اليك و انرابصار قلوبنا بضياء نظرها اليك...
    اگر ميخواهيد که به
    کمال انقطاع الیک برسيد بايد از چیزایی که دوست دارید در راه خدا انفاق کنيد.


  14. 4 کاربر از پست مفید يگاااانه! تشکر کرده اند .


  15. #8
    مدیر سایت
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    4,558
    امتیاز : 68,357
    سطح : 100
    Points: 68,357, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger First Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 9,141
    تشکر شده 22,704 در 4,108 پست
    حالت من : Khonsard
    مخالفت
    77
    مخالفت شده 110 در 89 پست

    پیش فرض

    سلام
    لطفا بحث مبحث رو به سمت و سوی مشاجره سوق ندید.
    رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود ؟


  16. #9
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    3,380
    امتیاز : 40,260
    سطح : 100
    Points: 40,260, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 32.0%
    افتخارات:
    SocialCreated Album picturesTagger Second Class50000 Experience PointsOverdrive
    تشکر کردن : 13,613
    تشکر شده 19,705 در 3,224 پست
    مخالفت
    14
    مخالفت شده 5 در 5 پست

    پیش فرض

    با اینکه بار ها وبارها گفتم توصحبتم با بچه های کانون
    بعضی ها خودشون رو عقل کل میدونستن و ولایی و پشت سر رهبری ،اما هم عقل کل نبودن هم به نوعی از حضرت اقا جلو افتادن

  17. 6 کاربر از پست مفید بچه ی مهرزاد تشکر کرده اند .


  18. #10
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-فروردین-۲۶
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    346
    امتیاز : 3,412
    سطح : 36
    Points: 3,412, Level: 36
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکر کردن : 257
    تشکر شده 1,028 در 291 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    تاپيك انتخابات با آن همه تنوع موضوعيتي با تدبير ! دوستان بسته شده ،
    دل و دماغي براي ساخت تاپيك جديد نيست ،
    پس همين جا تحليل ها رو مي زنيم


    درس عبرتی که به بهای گزاف به دست آمد/
    مهر پایان انتخابات یازدهم بر بازی نظرسنجی

    لينك خبر
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=160314

  19. 2 کاربر از پست مفید حلقه رندان تشکر کرده اند .


  20. #11
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    زیر آسمون خدا
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,808
    امتیاز : 36,482
    سطح : 100
    Points: 36,482, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album pictures25000 Experience Points
    تشکر کردن : 8,578
    تشکر شده 8,663 در 1,704 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط يگاااانه! نمایش پست اصلی

    اين حرفايي كه ميزنم به نشونه ي طرفداري نيست.براي جواب به بعضي افراديه كه
    همينطوري بدون اطلاع زود قضاوت ميكنن و تهمت ميزنند.

    جهت اطلاع من خودم طرف جناب قاليباف بودم.تو كانون حرفهايي از دوستا
    ن ميشنيدم كه
    اگه هركسي كه از ايران اطلاعي نداشت و اين حرفا رو ميشنيد فكر ميكرد چه رئيس جمهور
    گنهكارو ظالمي گيرشون اومده و چه مردم منحرف زيادي تو اين كشور وجود داره كه بهش راي دادن!!!
    خودشون ميگن دل رهبر رو خون نكنينو باز خودشون هم....تهمت پشت تهمت...

    لطفا منطقي!اگه خواستين جواب بدين.
    اين وقعا خنده دار كه ميگين طرفداران آقاي روحاني يك مشت سوسول و آزادي خواه و...هستن
    و حزب اللهي ها و مومنان طرف آقاي جليلي! و بعضي تهمت ميزنيد به بي بندوبار بودن و آزاديخواه بودنو
    انحرافي بودن طرفداران آقاي روحاني!اين تهمتهارو چه طوري جواب ميديد اون دنيا بهشون؟!
    به شخصه دورو بر خودم پر هست از آدماي مذهبي و جانبازان و خانواده هاي شهيدي كه همه به
    روحاني راي داده بودن!!مگه هركس كه به روحاني راي داده برا آزادي خواهي بوده؟كه بعضي تهمت كلي ميزنيد!بعضي ميگن خداكنه ملت ايران يادشون نره كه واسه اين ملت چه قدر خون داديم!!
    انگار نه انگار كه بعضي از همين ملت طرفدار جناب روحاني،خودشون تو جبهه ها بودن و خون دادن!
    قبلا از اونايي(جانبازان) كه ميخواستن به روحاني راي بدن دليل ميخواستم جوابشون اينا بود:
    يكي ديگشون ميگفت ماها از اول طرفدار اصول گراها بوديمو...ولي با توجه به4سال رياست جمهوري احمدينژاد
    فهميديم اينا اونقدرها هم كه ميگن طبق اصول نظام جمهوري اسلامي حكومت نميكنندو غيره..ميخوايم ببينيم حالا اصلاحطلبها چكار ميكنن!
    يكي از همين جانبازاني كه به جناب روحاني راي داده بود ميگفتن اينكه ميگن هركسي كه دشمن
    از اون طرفداري كرد و تاييدش كرد رو بهش راي ندين(دشمن خيلي زرنگتر از اين حرفاست كه بخواد بياد
    رو بازي كنه و اصل خودشو نشون بده!اونا مردم ايران رو خوب ميشناسن و ميدونن به ايرانيا اطاعت از رهبرشون افرادي رو كه مورد تاييد دشمن هستن رو انتخاب نميكنن! ميان زرنگترين و برترين كانديد رو انتخاب ميكنن،تاييدش ميكنن و ازش طرفداري ميكنن تا ايرانيا روي اون فرد به تدريج حساس بشن و كنارش بزنن!!

    و لطفا نگيد حتما اين جانبازان بي بصيرت بودن(اين جمله رو زياد شنيدم)چون با بصيرت و بي بصيرت بودن
    افراد رو شما ! تشخيص نميدين!!
    سلام

    اولا بنده هیچ وقت نمیگم که طرفدارای جناب روحانی همشون ضد انقلاب ها و ....... بودند نه اصلا اینطوری نیست

    ضمنا بحث بنده سر این هست که منی که فکر می کردم که طیف اصولگرایان برنده انتخابات میشن چی شد که مردم به سمت یه نفر دیگه تمایل پیدا کردن

    ضمنا به نظر من خیلی خوب شد که این اتفاق افتاد حتما خیریتی توش هست که ما خبر نداریم

    به نظر من باید آرایش سیاسی باز تعریف بشه دقیقا تعریف کنیم که به کی میگیم اصول گرا به کی میگیم مستقل و به چه کسی میگین اصلاح طلب

    مثلا اگه علی مطهری خودشو اصولگرا میدونه بنده حاضرم بگم که اصلاح طلب درجه یک هستم

    خوبی این انتخابات این بود که خیلی چیز ها رو شد خیلیییییییییییییی

    حداقل من خودم فهمیدم که گفتمان مقاومت که یه جریان نو پا و تازه هست و تازه شروع به کار کرده حداقل 3 ملیون و خورده ای طرفدار داره

    پس اگه میخوایم این گفتمان برا انتخابات بعدی پیروز باشه باید از الان روش برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای داشته باشیم

    یه نکته در آخر هم خدمتتون عرض کنم که بنده همین الان هم که دکتر جلیلی رای نیاوردن با افتخار تمام میدونم که به اصلح رای دادم ( نظر شخصی بود )
    ویرایش توسط نردبانی تا خدا : دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۲ در ساعت ۰۱:۰۲


  21. 7 کاربر از پست مفید نردبانی تا خدا تشکر کرده اند .


  22. #12
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-فروردین-۰۸
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    8,266
    امتیاز : 30,353
    سطح : 100
    Points: 30,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Created Album pictures50000 Experience PointsTagger Second ClassOverdriveRecommendation First Class
    تشکر کردن : 23,402
    تشکر شده 24,890 در 6,078 پست
    حالت من : Vaaaaay
    مخالفت
    13
    مخالفت شده 2 در 2 پست

    پیش فرض

    من خودم به عنوان یه حزب اللهی وظیفه خودم میدونم در کنار رهبر و رییس جمهورم باشم...
    برای هر دوشون دعا کنم سلامت و موفق باشن

    حجابت را محکم نگه دار...
    نگاه نکن که اگر حجاب و فکر درست داشته باشی مسخره ات میکنند
    آنها شیطان هستند.
    شما به حضرت زهرا سلام الله علیها نگاه کن که چگونه زیست و خودش را حفظ کرد.
    وصیت نامه شهید سیدمحمدناصرعلوی

    به خواهرش



    ahaad.ir



  23. #13
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-شهریور-۲۷
    محل سکونت
    دنياي غفلت!مزرعه آخرت!
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    2,331
    امتیاز : 50,432
    سطح : 100
    Points: 50,432, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 36.0%
    افتخارات:
    SocialCreated Album picturesVeteran50000 Experience Points
    تشکر کردن : 8,946
    تشکر شده 10,894 در 2,237 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    ^^مثل اينكه سوءتفاهم شده!من منظورم به شما نبود! قصد مشاجره هم نداشتم!كلي گفتم برا اونايي كه تهمت ميزدن!
    ريپلاي پستتون هم به دليل اينكه گفتين (بايد تحقيق كنيم،منم نتيجه ي تحقيقاتمو گفتم) بود! كه اصلا نبايد ريپلاي ميزدم!
    منم نظرم هميناست!
    ویرایش توسط يگاااانه! : دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۲ در ساعت ۱۲:۲۷
    قالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّي اللهُ عليهِ وَآلِه:
    كسي كه در نوشته ای صلوات بر من را بنویسد، تا زماني كه نام من در آن نوشته باشد فرشتگان براي او استغفار مي كنند.
    الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِینَ

    خوشا به حال کربلاییت....شش گوشه را طواف میکنی و عاشقی..
    کل یوم عاشورا یعنی هر روز تو و هر لحظه ات...
    و کل ارض کربلا یعنی دل تو ،یعنی هرجا تو باشی و دلت...دعایم کن...که محتاجم یا صاحب الزمان عج...

    الهي... هب لي كمال الانقطاع اليك و انرابصار قلوبنا بضياء نظرها اليك...
    اگر ميخواهيد که به
    کمال انقطاع الیک برسيد بايد از چیزایی که دوست دارید در راه خدا انفاق کنيد.


  24. کاربر روبرو از پست مفید يگاااانه! تشکر کرده است .


  25. #14
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-فروردین-۰۸
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    318
    امتیاز : 9,212
    سطح : 64
    Points: 9,212, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 138
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social5000 Experience Points1 year registered
    تشکر کردن : 2,515
    تشکر شده 1,056 در 268 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    بسم الله الرحمن الرحیم

    به این عکس*ها، خیره شو خیره شو
    به اون روزهای پر از خاطره

    نخواه گرمی خوابه چشم کسی
    بزاره که بیداری یادت بره

    یه باری از امروز،رو دوشته
    که واسش یه عمره زمین میخوری

    همه منتظر تا ببینن کجا
    تو از جاده*ی عشق، دل می*بُری!

    ولی ایستادن، فقط کار ماست
    ما که قصمون، قصه*ی خواب نیست

    بیا دل به دریا بزن، شک نکن
    سرانجام این رود مرداب نیست

    !زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد !

    !...........غم مخور...........!

  26. 4 کاربر از پست مفید ذره خاک تشکر کرده اند .


  27. #15
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-فروردین-۲۶
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    346
    امتیاز : 3,412
    سطح : 36
    Points: 3,412, Level: 36
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکر کردن : 257
    تشکر شده 1,028 در 291 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض


    آراء صندوق 110 ، آراء سران نظام و مسوولین عالی رتبه هست ،
    چقدر بی بصیرت داشتیم و بی خبر بودیم !



    نتايج شمارش آرای صندوق 110 تهران

    به گزارش باشگاه خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران،؛ عفت منش ناظر شورای نگهبان مستقر در فرمانداری تهران و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شمارش آرای صندوق ۱۱۰ به پایان رسید که آمار آن به شرح زیر است:


    سعید جلیلی ۲۰۰ رای، محمدباقر قالیباف ۱۲۴ رای و دیگر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری زیر ۲۰ رای را کسب کردند.

  28. 6 کاربر از پست مفید حلقه رندان تشکر کرده اند .


  29. #16
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    زیر آسمون خدا
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,808
    امتیاز : 36,482
    سطح : 100
    Points: 36,482, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album pictures25000 Experience Points
    تشکر کردن : 8,578
    تشکر شده 8,663 در 1,704 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    پرچمت بالاست آقا سعید!

    آقا سعید! پرچمت بالاست که«اخلاق»را فدای «سیاست» نکردی

    پرچمت بالاست برای آنکه در هیچ یک از مناظره ها یا سخنرانی هایت لا اقل تا آنجا که من دیدم!

    منت جبهه رفتنت را نگذاشتی و هزار بار آن را بر سر ملت نکوفتی !!!!

    پرچمت بالاست که قبل از نظر شورای نگهبان تبلیغ نکردی و شام ندادی!!!

    پرچمت بالاست که سرفراز و دلخوشمان کردی و آمدی تا بدانیم هنوزکسی هست تا گفتمان انقلاب را زنده کند...

    پرچمت بالاست آقا سعید....


  30. 8 کاربر از پست مفید نردبانی تا خدا تشکر کرده اند .


  31. #17
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-فروردین-۰۶
    محل سکونت
    اونجا,اون گوشه
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,561
    امتیاز : 16,552
    سطح : 82
    Points: 16,552, Level: 82
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 298
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social3 months registered10000 Experience Points
    تشکر کردن : 2,881
    تشکر شده 4,148 در 1,259 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط سناتور نمایش پست اصلی
    من خودم به عنوان یه حزب اللهی وظیفه خودم میدونم در کنار رهبر و رییس جمهورم باشم...
    برای هر دوشون دعا کنم سلامت و موفق باشن

    بصیرت یعنی این نه اینکه بعضی از دوستان گفتن...

  32. 4 کاربر از پست مفید Masoud 1365 تشکر کرده اند .


  33. #18
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-شهریور-۲۷
    محل سکونت
    دنياي غفلت!مزرعه آخرت!
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    2,331
    امتیاز : 50,432
    سطح : 100
    Points: 50,432, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 36.0%
    افتخارات:
    SocialCreated Album picturesVeteran50000 Experience Points
    تشکر کردن : 8,946
    تشکر شده 10,894 در 2,237 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط Masoud 1365 نمایش پست اصلی
    بصیرت یعنی این نه اینکه بعضی از دوستان گفتن...
    ببخشين ميتونم بپرسم شما از پست من چه برداشتي كردين دقيقا كه اينو ميفرماييد؟
    مگه خيلي بد توضيح دادم كه همه سوءتفاهم براشون ايجاد شده؟من مگه بصيرت رو معني كردم
    كه شما بد برداشت كرديد؟گفتم تا بعضي اسم جانبازي رو ميارن اگه مخالف بود اين جانباز بقيه جوابشون اينه كه حتما بصيرت نداره!!!!!!
    جناب نردباني تا خدا فرمودن بايد تحقيق كنيم منم نتيجه ي تحقيقاتمو گفتم!(همون جواب چندين نفر جانبازان گرامي)من اصلا نبايدپست ايشون رو ريپلاي ميزدم كه اينجور برداشت كنن!
    بقيه ي جوابامم اصلا منظورم به ايشون يا هيچكس ديگه توي اين تالار نبود!گفتم كه كلي! گفتم!!نميدونم چرا همگي منظورمو متوجه نشدين.
    ویرایش توسط يگاااانه! : سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۲ در ساعت ۱۴:۵۴
    قالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّي اللهُ عليهِ وَآلِه:
    كسي كه در نوشته ای صلوات بر من را بنویسد، تا زماني كه نام من در آن نوشته باشد فرشتگان براي او استغفار مي كنند.
    الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِینَ

    خوشا به حال کربلاییت....شش گوشه را طواف میکنی و عاشقی..
    کل یوم عاشورا یعنی هر روز تو و هر لحظه ات...
    و کل ارض کربلا یعنی دل تو ،یعنی هرجا تو باشی و دلت...دعایم کن...که محتاجم یا صاحب الزمان عج...

    الهي... هب لي كمال الانقطاع اليك و انرابصار قلوبنا بضياء نظرها اليك...
    اگر ميخواهيد که به
    کمال انقطاع الیک برسيد بايد از چیزایی که دوست دارید در راه خدا انفاق کنيد.


  34. #19
    مدیر سایت
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    4,558
    امتیاز : 68,357
    سطح : 100
    Points: 68,357, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger First Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 9,141
    تشکر شده 22,704 در 4,108 پست
    حالت من : Khonsard
    مخالفت
    77
    مخالفت شده 110 در 89 پست

    پیش فرض

    (بدان اي عزيز سالك!) رياضت منع كردن نفس حيواني است از پيروي شهوت و غضب و آنچه متعلق به اين دو قوه است،
    و منع كردن نفس ناطقه است از متابعت قواي حيوانيه؛ يعني رذائل اخلاقي و اعمال حيواني،
    و تعريف جامع آن؛ تبديل كردن حال مذموم است به حال محمود...
    تا سالك رياضت و مجاهده نداشته باشد به كمال نمي رسد.
    رياضت در تمام مراحل و موارد براي سالك لازم است.
    خداوند متعال اراده فرموده است كه نفوس به كمال برسند، اما اين كمال بدون رياضت فراهم نمي شود.
    آيه شريفه 69 سوره عنكبوت «والذين جاهدوا فينا لنهدينهم سبلنا» كساني كه در راه ما كوشش و مجاهده مي كنند، ما راه را به آنها نشان مي دهيم، مؤيد اين نظر است.
    رياضت و مجاهدات در مراحل سلوك برحسب درجات افراد مختلف است. رياضاتي كه در بدايات هست غير رياضاتي است كه در نهايات هست.
    عامه، خاصه و خاصه الخاصه هر يك رياضاتي مخصوص به خود دارند.
    مقامات معنوي، محسن بينا، ج1، ص85
    رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود ؟

  35. کاربر روبرو از پست مفید رهرو تشکر کرده است .


  36. #20
    مدیر سایت
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    4,558
    امتیاز : 68,357
    سطح : 100
    Points: 68,357, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger First Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 9,141
    تشکر شده 22,704 در 4,108 پست
    حالت من : Khonsard
    مخالفت
    77
    مخالفت شده 110 در 89 پست

    پیش فرض

    (بدان اي عزيز سالك!) رياضت منع كردن نفس حيواني است از پيروي شهوت و غضب و آنچه متعلق به اين دو قوه است،
    و منع كردن نفس ناطقه است از متابعت قواي حيوانيه؛ يعني رذائل اخلاقي و اعمال حيواني،
    و تعريف جامع آن؛ تبديل كردن حال مذموم است به حال محمود...
    تا سالك رياضت و مجاهده نداشته باشد به كمال نمي رسد.
    رياضت در تمام مراحل و موارد براي سالك لازم است.
    خداوند متعال اراده فرموده است كه نفوس به كمال برسند، اما اين كمال بدون رياضت فراهم نمي شود.
    آيه شريفه 69 سوره عنكبوت «والذين جاهدوا فينا لنهدينهم سبلنا» كساني كه در راه ما كوشش و مجاهده مي كنند، ما راه را به آنها نشان مي دهيم، مؤيد اين نظر است.
    رياضت و مجاهدات در مراحل سلوك برحسب درجات افراد مختلف است. رياضاتي كه در بدايات هست غير رياضاتي است كه در نهايات هست.
    عامه، خاصه و خاصه الخاصه هر يك رياضاتي مخصوص به خود دارند.
    مقامات معنوي، محسن بينا، ج1، ص85
    رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود ؟

  37. #21
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-فروردین-۲۶
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    346
    امتیاز : 3,412
    سطح : 36
    Points: 3,412, Level: 36
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکر کردن : 257
    تشکر شده 1,028 در 291 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    وحدت بچه های کانون حول محور مهندس محمدیان ، نشان از انتخاب فرد اصلح ، توانمند و متخصص به عنوان نماد مجموعه بود، متاسفانه در طیف اصولگرایان چنین بینشی وجود نداشت ، برخی به فشار نظرسنجی هایی که در زمان انتخابات غیر واقعی بودنشون اثبات شد می خواستن خودشون رو اصلح معرفی کنن و برخی به حکم علما و روحانیون و گروه های مرجع ، امثال دکتر جلیلی هم به علت مدل تبلیغاتشون و عدم استفاده حداکثری از عنصر رسانه ، با وجود رای قابل قبول پس از 2 هفته تبلیغات ، توفیق چندانی رو نداشتن !

    باید چندین ماه پیش از برگزاری انتخابات ، مانند مدل انتخابات شورای شهر شیراز ، بزرگان مورد اتکای جریان اصولگرایی مانند آیت ا... مهدوی کنی و آیت ا.. یزدی و آیت ا... مصباح یزدی حرف نهایی رو عنوان کنن ، همون طور هم که پیش بینی می شد هر چه به انتخابات نزدیک تر می شدیم امکان وحدت کمتر بود ، بویژه بعد از مناظره ها این موضوع امکان ناپذیر به نظر می رسید ، حتی اگر حضرات وحدت هم می کردن با توجه به تفاوت عمیقی که در افکار بود و رهبری در بیاناتشون با درایت اون رو 8 گرایش مختلف خوندن ، امکان جابجایی سبد رای خیلی بعید به نظر می رسید .

    در این برهه طرفداران دکتر جلیلی و دکتر قالیباف رفتار اشتباهی نداشتن ، نتایج آراء هم نشان داد اختلاف رای آنچنانی که در نظرسنجی ها عنوان می شد ، میانشون نیست و به همین منظور کسی بر دیگری در میزان آراء برجستگی خاصی نداشت ، در برخی استان ها دکتر جلیلی جلوتر بودن اما آراء بیشتر استان تهران و البرز که محوریت فعالیت دکتر قالیباف بود اون رو جبران کرد .

    پس آنچنان هم که تصور می کنیم وحدت شب انتخاباتی فایده بخش نبود و قطعا باید چندین ماه زودتر به جای ائتلاف هایی که نتیجه ای هم نداد و تنها موجب تمسخر امثال دکتر رضایی و نگرانی مردم از دلیل این ائتلاف با وجود اختلافات جدی شد ، فضایی فراهم می شد که گزینه ای که در عین تعهد و پایبندی به اصول ، مقبولیت حداکثری در میان جریانات اصولگرا رو داشت معرفی کنن . وقتی جامعه مدرسین به عنوان یکی از گروه های مرجع دکتر ولایتی رو معرفی می کنه و جامعه روحانیت مبارز سکوت می کنه و بدنه معروف به جبهه فرهنگی انقلاب و اطرافیان آیت ا... مصباح دکتر جلیلی رو ، چگونه می تونین توقع داشته باشین که شب انتخابات افراد حتی در صورت وحدت احتمالی به سمت گزینه دیگری رجوع داشته باشن ؟

    شخصا نقدی هم به نظر سنجی های صورت گرفته دارم ، سوال اینجاست که آیا نظرسنجی باید از میان افرادی که به اصولگرایی معتقدن صورت بپذیره برای مشخص شدن فردی که اقبال حداکثری رو داره و یا اینکه تمامی طیف ها باید در این زمینه دخیل باشن ؟ تجربه انتخابات شورای شهر شیراز در انتخاب افراد لیست اینگونه بود که افرادی بدون رجوع به نظرسنجی میدانی ، با نظرسنجی و مشورت درون گفتمانی افراد متعهد و متخصص رو انتخاب کردن که نتیجه اش این پیروزی شیرین بود .

    زمان تبلیغات آنچنانی ، مهندسی آراء مردم با استفاده از مافیای رسانه ای و نظرسازی ها به اتمام رسیده ، مردم به صداقت در رفتارها رای دادن که اصلاح طلبان در این انتخابات در این قضیه برتری مشخصی نسبت به اصولگرایان داشتن .

  38. 2 کاربر از پست مفید حلقه رندان تشکر کرده اند .


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما

جامعه مجازی رهپویان به عنوان شبکه اجتماعی اعضاء کانون فرهنگی رهپویان وصال از سال 1381 و به عنوان یکی از قدیمی ترین تالارهای گفتمان فضای وب فارسی مشغول به فعالیت می باشد. تمامی تلاش دست اندرکاران مجموعه، فراهم آوردن محیطی سالم، مفید و آموزنده برای کاربران گرامی می باشد بدیهی است مطالب درج شده نظرات کانون رهپویان وصال نبوده و نظرات رسمی در سایت رهپویان وصال درج می گردد.

ارسال پیام به مدیر سایت
session بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید:
شادی روح 14 شهید کانون فرهنگی رهپویان وصال صلوات

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1