کاربری
کاربر گرامی به خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 51 , از مجموع 51
  1. #31
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    آشنايي با نغمه ي نهاوند مرصع با صداي استاد منشاوي

    استاد محمد صدیق منشاوی در اکثر تلاوت های خویش پس از اجرای مقام صبا وارد مقام نهاوند مرصع می شوند. این مقام از دو جنس حجاز و نهاوند تشکیل شده است. استاد منشاوی در اجرای این نوع از فرم مقام نهاوند، مبدع و مبتکر به شمار می روند. اجرای این فرم از مقام نهاوند مرصع در تلاوت های دیگر دیده نشده و در تلاوت پیش از استاد منشاوی نیز سابقه ندارد. این مقام نیز توسط بسیاری از قراء مانند استاد مصطفی اسماعیل در تلاوت سوره قاف و یا بقره به زیبایی اجرا شده است. در این بخش، این مقام را با صدای استاد منشاوی فرا می گیریم. موفق باشید.
    ویرایش توسط محمود شحات : شنبه ۱۲ مرداد ۹۲ در ساعت ۲۱:۲۸
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  2. 2 کاربر از پست مفید محمود شحات تشکر کرده اند .


  3. #32
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    آموزش مقام رست با صداي استاد منشاوي
    استاد محمد صدیق منشاوی در غالب تلاوت های خویش پس از اجرای ردیف های مختلف مقام بیات وارد این مقام شده و از این مقام استفاده می کنند. اجرای این مقام در ردیف لحنی تلاوت های ایشان یک عنصر همیشه ثابت می باشد. از این مقام، بسیاری از قراء دیگر نیز استفاده نموده اند. در این بخش، این مقام را با صدای استاد منشاوی فرا می گیریم. موفق باشید.

    محمد صدیق منشاوی – راست قرار
    ویرایش توسط محمود شحات : شنبه ۱۲ مرداد ۹۲ در ساعت ۲۱:۲۸
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  4. 3 کاربر از پست مفید محمود شحات تشکر کرده اند .


  5. #33
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    بيات حسيني با صداي مصطفي اسماعيل
    استاد مصطفی اسماعیل در بسیاری از تلاوت های خویش از مقام بیات حسینی استفاده می کنند. البته ردیف های لحنی ابتدایی استاد بسیار متنوع است و استفاده از این مقام بستگی به درجه صوتی ای دارد که تلاوت خویش را با آن شروع می کنند. اگر ایشان از درجات صوتی پایین صدای خویش ابتدا کنند از این مقام استفاده می کنند ولی اگر از درجات بالاتر ابتدا نمایند از این مقام استفاده نکرده و پس از اجرای بیات دوکا و بیات نوا وارد بیات شوری می شوند که این ردیف در نوع خود بسیار جالب می باشد. در ذیل توجه شما را به چند قطعه بیات حسینی که با صدای استاد مصطفی اسماعیل قرار داده ایم جلب می نماییم. موفق باشید.

    =================================================
    ویرایش توسط محمود شحات : شنبه ۱۲ مرداد ۹۲ در ساعت ۲۱:۲۷
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  6. 2 کاربر از پست مفید محمود شحات تشکر کرده اند .


  7. #34
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    مقام گردانيه غلوش
    نغمه گردانیه راست به دو صورت درجی و دفعی اجرا می گردد. استفاده از شیوه درجی این نغمه در بسیاری از تلاوت های قراء وجود داشته و دارد. اجرای دفعی این نغمه نیز معمولاً بعد از اجرای درجی مورد استفاده قرار می گیرد. استاد غلوش از هر دو شیوه در تلاوت های خویش بهره برده است که در این بخش تعدادی از فرازهای ایشان را خدمتتان ارائه نموده ام. ایشان معمولا پس از اجرای نغمات مختلف ردیف مقام راست یا به صورت درجی و یا به صورت مستقیم وارد بخش دفعی این نغمه می شود. توصیه می شود جهت فراگیری بهتر این نغمه و آشنایی با مدل های متنوع لحنی به تلاوت های استاد راغب مصطفی غلوش مراجعه شود. موفق باشید
    ================================================== =======
    اجرای دفعی گردانیه راست – راغب مصطفی غلوش –
    ویرایش توسط محمود شحات : شنبه ۱۲ مرداد ۹۲ در ساعت ۲۱:۲۷
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  8. 2 کاربر از پست مفید محمود شحات تشکر کرده اند .


  9. #35
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    بيات نوا استاد شحات

    نغمه بیات نوا در دو بخش از تلاوت استفاده می گردد. این نغمه در دسته بندی نغمات مربوط به نغمات بدوی (ابتدایی) و متنی (میانی) تلاوت می باشد. بسیاری از قراء از این نغمه در اولین نفس لحنی خود در تلاوت استفاده می کنند. استاد شحات محمد انور نیز در بسیاری از تلاوت های خویش از این نغمه ابتدا نموده اند. شیوه لحنی استاد شحات معمولاً با بیات دوگاه آغاز گشته و در نفس دوم لحنی خود وارد این مقام می شوند. البته در تلاوت های متعددی نیز ایشان با همین نغمه ابتدا نموده اند. در این بخش تعدادی از فرازهای استاد شحات که از این نغمه در بدو تلاوت خویش استفاده نموده اند درج شده است. بخش متنی این مقام نیز به زودی در سایت درج خواهد شد. امیدوارم ارائه این فایل ها مفید فایده برای شما عزیزان واقع گردد. موفق باشید

    ویرایش توسط محمود شحات : شنبه ۱۲ مرداد ۹۲ در ساعت ۲۱:۲۷
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  10. کاربر روبرو از پست مفید محمود شحات تشکر کرده است .


  11. #36
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    بيات حسيني منشاوي

    یرو درخواست تعدادی از عزیزان مبنی بر درج فایل های آموزشی با رویکرد آشنایی با نغمات موسیقایی، در این بخش چند فراز با صدای استاد محمد صدیق منشاوی که در مقام بیات حسینی اجرا شده است را تهیه نموده و خدمتتان ارائه می کنم. نغمه بیات حسینی در دو بخش از تلاوت استفاده می گردد. این نغمه در دسته بندی نغمات مربوط به نغمات بدوی (ابتدایی) و متنی (میانی) تلاوت می باشد. بعضی از قراء از این نغمه در اولین نفس لحنی خود در مسابقات و یا در تلاوت های مجلسی استفاده می کنند. استاد محمد صدیق منشاوی در تمامی تلاوت های خویش از این نغمه استفاده نموده اند. استاد معمولاً پس از اجرای مقام بیات دوگاه و بیات نوا در ابتدای تلاوت از این نغمه استفاده می کنند. این نغمه یکی از اسلوب های اصلی ردیف لحنی تلاوت های استاد منشاوی می باشد. در این بخش به فرم بدوی این مقام که در ابتدای تمام تلاوت های استاد منشاوی و سایر قراء وجود دارد می پردازیم. امیدوارم ارائه این فایل ها مفید فایده برای شما عزیزان واقع گردد. موفق باشید
    بیات حسینی – محمد صدیق منشاوی
    ویرایش توسط محمود شحات : شنبه ۱۲ مرداد ۹۲ در ساعت ۲۱:۲۶
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  12. کاربر روبرو از پست مفید محمود شحات تشکر کرده است .


  13. #37
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    بيات دوگاه مصطفي

    قراء مصری و بویژه استاد مصطفی اسماعیل در اکثر تلاوت های خویش از نغمه بیات دوکا ابتدا کرده و تلاوت خویش را با آن آغاز می کنند. در بحث شناخت ردیف های مقام بیات، مقام دوکا در رأس قرار دارد و قاری در اجرای این نغمه باید از درجه بم مطلوبی برخوردار باشد. البته استاد مصطفی اسماعیل از درجات بم مطلوبی برخوردار نبوده و به قول بعضی از اساتید از صدای فصه یا سایه در این قسمت تلاوت نموده است. ایشان برای رسیدن به درجات بالای صوتی از این مقوله استفاده کرده اند که البته مورد پذیرش همه نبوده و گاهاً نقد می شود. با این حال نغمه دوکا از نغمات اصلی در ردیف لحنی استاد مصطفی اسماعیل می باشد که ما در اینجا به چند قطعه بسنده کرده ایم. ایشان در میان تلاوت نیز اکتاو این مقام را خوانده و وارد سایر ردیف های مقام بیات می شوند. موفق باشید.

    ویرایش توسط محمود شحات : شنبه ۱۲ مرداد ۹۲ در ساعت ۲۱:۲۶
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  14. کاربر روبرو از پست مفید محمود شحات تشکر کرده است .


  15. #38
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    بيات نوا احمد شبيب

    استاد محمد احمد شبیب در کلیه تلاوت های خویش پس از اجرای مقام بیات دوکا از این مقام استفاده می کنند. اجرای این مقام در تلاوت های استاد شبیب به صورت مداوم مورد استفاده قرار می گیرد. این مقام در بخش ردیف مقام بیات تلاوت های ایشان یک عنصر ثابت می باشد. از این مقام، بسیاری از قراء دیگر نیز استفاده نموده اند. در این بخش، این مقام را با صدای استاد شبیب فرا می گیریم. موفق باشید.
    ویرایش توسط محمود شحات : شنبه ۱۲ مرداد ۹۲ در ساعت ۲۱:۲۶
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  16. کاربر روبرو از پست مفید محمود شحات تشکر کرده است .


  17. #39
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    بيات نوا كامل يوسف
    استاد کامل یوسف بهتیمی در کلیه تلاوت های خویش پس از اجرای مقام بیات دوکا از این مقام استفاده می کنند. این مقام در تلاوت های استاد بهتیمی به صورت مداوم مورد استفاده قرار می گیرد. در قطعات زیادی نیز استاد بهتیمی از بیات نوا وارد اکتاو مقام بیات دوکا می شوند. این مقام در بخش ردیف مقام بیات در تلاوت های ایشان یک عنصر ثابت می باشد. از این مقام، بسیاری از قراء دیگر نیز استفاده نموده اند. در این بخش، این مقام را با صدای استاد بهتیمی فرا می گیریم. موفق باشید.
    ویرایش توسط محمود شحات : شنبه ۱۲ مرداد ۹۲ در ساعت ۲۱:۲۶
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  18. کاربر روبرو از پست مفید محمود شحات تشکر کرده است .


  19. #40
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    مقام حسيني گلعذار عبدالعزيز صياد
    مقام حسینی یکی از زیرشاخه های مقام بیات بوده و خود نیز دارای چند ملودی زیرمجموعه می باشد. مقام حسینی از جمله مقامات بسیار زیبا و جذاب می باشد که توسط بسیاری از قراء اجرا شده است. این مقام در تلاوت های استاد صیاد به صورت مستمر مورد استفاده قرار می گیرد و استاد در این مقام به اشکال مختلف و متنوع و زیبا این مقام را اجرا کرده اند. در این بخش سه قطعه از این نغمه که برگرفته از تلاوت زیبای سوره مبارکه طه می باشد را ارائه نموده ایم. موفق باشید.
    ویرایش توسط محمود شحات : شنبه ۱۲ مرداد ۹۲ در ساعت ۲۱:۲۶
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  20. کاربر روبرو از پست مفید محمود شحات تشکر کرده است .


  21. #41
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    بيات دوگا استاد عبدالباسط
    قراء مصری و بویژه استاد عبدالباسط در اکثر تلاوت های خویش از نغمه بیات دوکا ابتدا کرده و تلاوت خویش را با آن آغاز می کنند. در بحث شناخت ردیف های مقام بیات، مقام دوکا در رأس قرار دارد و قاری در اجرای این نغمه باید از درجه بم مطلوبی برخوردار باشد. البته استاد عبدالباسط نیز از درجات بم صدای خویش بهره می برد. بیات دوکا از نغمات اصلی در ردیف لحنی استاد عبدالباسط می باشد که ما در اینجا به چند قطعه بسنده کرده ایم. ایشان در میان تلاوت نیز اکتاو این مقام را خوانده و وارد سایر ردیف های مقام بیات و بعد صبا می شوند. موفق باشید.


    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  22. کاربر روبرو از پست مفید محمود شحات تشکر کرده است .


  23. #42
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    بيات حسيني محمود علي البنا
    استاد محمود علی البنا در بیشتر تلاوت های خویش پس از اجرای ردیف های مختلف مقام بیات از این مقام استفاده می کنند. اجرای این مقام در بخش ردیف مقام بیات تلاوت های ایشان یک عنصر همیشه ثابت می باشد. از این مقام، بسیاری از قراء دیگر نیز استفاده نموده اند. در این بخش، این مقام را با صدای استاد علی البنا فرا می گیریم. موفق باشید.
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  24. کاربر روبرو از پست مفید محمود شحات تشکر کرده است .


  25. #43
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    بيات دوگا كامل يوسف
    استاد کامل یوسف بهتیمی در شروع تلاوت خویش یا از مقام بیات نوا و یا بیات دوگاه یا دوکا و گاهاً از بیات حسینی استفاده می کنند. در شیوه لحنی قراء عصر طلایی، شروع تلاوت مبتنی بر استفاده از مقام بیات دوکا می باشد. حال و هوای اجرای این مقام در تلاوت های استاد کامل یوسف برگرفته از حال و هوای تلاوت های استاد محمد محمود رفعت است که حس و زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. جهت استفاده و فراگیری این نغمه با صدای استاد کامل یوسف بر روی گزینه های زیر کلیک کنید. موفق باشید.
    =======================================
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  26. کاربر روبرو از پست مفید محمود شحات تشکر کرده است .


  27. #44
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    نهاوند كردي منشاوي
    استاد محمد صدیق منشاوی در تلاوت های خویش پس از اجرای مقام نهاوند مرصع وارد نهاوند نوا و گاهاً وارد این مقام می شوند. از این مقام نیز بسیاری از قراء دیگر به زیبایی استفاده نموده اند. در این بخش، این مقام را با صدای استاد منشاوی فرا می گیریم. موفق باشید.
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  28. کاربر روبرو از پست مفید محمود شحات تشکر کرده است .


  29. #45
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    بيات حسيني استاد شحات
    استاد شحات در شروع تلاوت خویش، پس از اجرای بعضی از ردیف های مقام بیات از این مقام استفاده کرده و بعد وارد مقام راست نوروز می شوند. البته استفاده از این مقام در تلاوت های استاد شحات همیشه ثابت نیست. استاد شحات در ردیف های مقام بیات پس از اجرای این نغمه وارد مقام راست می شوند و یا بجای این مقام از بیات شوری استفاده می کنند. موفق باشید.


    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  30. کاربر روبرو از پست مفید محمود شحات تشکر کرده است .


  31. #46
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    نهاوند نوا منشاوي
    استاد محمد صدیق منشاوی در تلاوت های خویش پس از اجرای مقام نهاوند مرصع وارد نهاوند نوا می شوند. البته استاد منشاوی در حین اجرای این مقام، مقام نکریز را نیز اجرا می کنند. از این مقام نیز بسیاری از قراء دیگر به زیبایی استفاده نموده اند. در این بخش، این مقام را با صدای استاد منشاوی فرا می گیریم. موفق باشید. محمد صدیق منشاوی – نهاوند نوا ۱
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  32. کاربر روبرو از پست مفید محمود شحات تشکر کرده است .


  33. #47
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    رست نوا منشاوي
    استاد محمد صدیق منشاوی در تمامی تلاوت های خویش پس از اجرای جنس راست یا راست قرار، وارد این مقام می شوند.این مقام یکی از مقامات بسیار مهم و کلیدی و اصلی در ردیف لحنی ایشان می باشد. در واقع استاد منشاوی از این مقام برای ورود به قطعات اوج خویش استفاده می نمایند. این مقام نقش بسیار مهمی در تلاوت های استاد دارد و شیوه اوچ گیری ایشان بر آن استوار می باشد. شیوه استفاده از درجه ۴ مقام بیات یکی از روش هایی است که توسط استاد منشاوی ابداع شده است. از این مقام نیز بسیاری از قراء دیگر به زیبایی استفاده نموده اند. در این بخش، این مقام را با صدای استاد منشاوی فرا می گیریم. موفق باشید.
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  34. کاربر روبرو از پست مفید محمود شحات تشکر کرده است .


  35. #48
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    منبع چند پست آخر:سايت آموزشي و قرآني شفا
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  36. #49
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    آموزش مقام چهارگاه استاد رفيعي

    جواب جواب چهارگاه

    قرار چهارگاه
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  37. کاربر روبرو از پست مفید محمود شحات تشکر کرده است .


  38. #50
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۲-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    کربلا خونمه...از چی دل بکنم...حق دارم که بگم...با تو هموطنم
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,341
    امتیاز : 10,191
    سطح : 67
    Points: 10,191, Level: 67
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Social10000 Experience PointsTagger Second ClassCreated Album picturesVeteran
    تشکر کردن : 1,102
    تشکر شده 2,189 در 863 پست
    مخالفت
    2
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    دوستان آیا این مبحثو ادامه بدیم؟؟؟
    خب تو تعریف کن از خویش و ز ما هوش ببر
    صبح خلقت نه، بگو از شب قبلش چه خبر؟!

  39. #51
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۱-اسفند-۰۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    2,083
    امتیاز : 11,528
    سطح : 70
    Points: 11,528, Level: 70
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialTagger Second Class25000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 6,134
    تشکر شده 5,728 در 1,572 پست
    مخالفت
    1
    مخالفت شده 16 در 13 پست

    پیش فرض

    دریافت نرم افزار قرآنی سروش ایمان
    مدتی است که یک نرم افزار قرآنی جدید به بازار عرضه شده است. این نرم افزار به صورت هوشمند قرائت شما را ضبط کرده و تجزیه و تحلیل می*کند و اشکالات آن را به شما می*گوید و به شما امتیاز می*دهد تا بتوانید بر اساس امتیاز داده شده اشکالات خود را برطرف کرده و قرائت خود را بهبود ببخشید تا صحت آن افزایش پیدا کند.

    ویژگی*های نسخه کامل:
    ۱- اولین خود آموز دو طرفه تصحیح قرائت قرآن کریم
    ۲- امتیاز دهی هوشمند به قرائت کاربر
    ۳- قرائت کامل قرآن کریم با صدای استاد پرهیزکار
    ۴- ترجمه به بیش از ۱۰ زبان زنده دنیا ( شامل انگلیسی، مالی، آلمانی، فرانسه و … )
    ۵- تشخیص خودکار زیر و بمی*صدای کاربر
    ۶- جستجوی پیشرفته و سریع در تمامی*ترجمه*ها
    ۷- جستجوی پیشرفته و سریع در کل قرآن
    ۸- امکان ضبط و پخش صدای کاربر برای تشخیص بهتر
    http://8pic.ir/images/89824812523683703514.jpg

  40. کاربر روبرو از پست مفید گلادیاتور تشکر کرده است .


صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما

جامعه مجازی رهپویان به عنوان شبکه اجتماعی اعضاء کانون فرهنگی رهپویان وصال از سال 1381 و به عنوان یکی از قدیمی ترین تالارهای گفتمان فضای وب فارسی مشغول به فعالیت می باشد. تمامی تلاش دست اندرکاران مجموعه، فراهم آوردن محیطی سالم، مفید و آموزنده برای کاربران گرامی می باشد بدیهی است مطالب درج شده نظرات کانون رهپویان وصال نبوده و نظرات رسمی در سایت رهپویان وصال درج می گردد.

ارسال پیام به مدیر سایت
session بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید:
شادی روح 14 شهید کانون فرهنگی رهپویان وصال صلوات

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1