کاربری
کاربر گرامی به خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 30 , از مجموع 41
  1. #1
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-دی-۱۹
    محل سکونت
    شیـــــــــــــــــراز!
    نوشته ها
    1,135
    امتیاز : 21,496
    سطح : 92
    Points: 21,496, Level: 92
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 854
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    VeteranCreated Album pictures10000 Experience Points
    تشکر کردن : 970
    تشکر شده 4,136 در 933 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض *دهه فجر و نسل سومی ها*


  2. 2 کاربر از پست مفید عروسك پارچه اي تشکر کرده اند .


  3. #2
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۶-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    شهر راز ؛ دلت بسوخه
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    3,546
    امتیاز : 87,850
    سطح : 100
    Points: 87,850, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 41.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 7,651
    تشکر شده 14,816 در 3,173 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 29 در 4 پست

    پیش فرض

    من نسل سومی‏ای هستم که از عنفوان کودکی! شنیدم : "دهه‏ی زجر! "

  4. 2 کاربر از پست مفید باران بهار تشکر کرده اند .


  5. #3
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-دی-۱۹
    محل سکونت
    شیـــــــــــــــــراز!
    نوشته ها
    1,135
    امتیاز : 21,496
    سطح : 92
    Points: 21,496, Level: 92
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 854
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    VeteranCreated Album pictures10000 Experience Points
    تشکر کردن : 970
    تشکر شده 4,136 در 933 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    ...نمی دونم چرا اسم "دهه فجر" که میاد، یجورایی حوصله م سر می ره.
    کلا این ده روز،
    برنامه هاش،
    پولایی که به پای ایده های تکراری مثه گل بارون کردن تصویر امام خرج میشه،
    سریال های تلویزیون،
    همایش ها،
    همه چیش حوصله سر بره.
    فورمالیته س انگار.

    همه مون کلی نوستالژی داریم ازین دهه تو مدرسه هامون.
    تزیین کلاسا و یه هفته تق و لق بودن درسا و برنامه اجرا کردنا؛

    از یه سالی به بعد هم تلویزیون تصمیم گرفت تو این دهه، سریالای مناسبتی پخش کنه
    که مثلا "فرار بزرگ" خیلی به دل من نشست.

    سرودهای انقلابی. مستندهای نصفه نیمه که فقط تشنه ت میکنن و نه سیراب و تصاویر رنگ و رو رفته هم که تلویزیون با قطره چکون می ریزه تو حلقمون و بقول اون بزرگوار، معلوم نیس اینا رو واسه چی تو آرشیو نگه داشتن هم بد نیستن...

    ولی....ولی کل این دهه، برا من رنگ و بوی خاصی نداره.
    خاکستریه...

  6. 3 کاربر از پست مفید عروسك پارچه اي تشکر کرده اند .


  7. #4
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-آذر-۲۳
    محل سکونت
    شیرازو - تهرانو
    نوشته ها
    3,738
    امتیاز : 94,025
    سطح : 100
    Points: 94,025, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation First ClassVeteranCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 13,141
    تشکر شده 13,866 در 3,320 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    سلام
    منم تقریبا موافقم همش الکی شده فقط چسپیدن به ظاهر نه...
    من یکی از مهمترین دستاوردهاش(همون انقلاب) که حجاب هست رو دوست دارم
    ولی الان چش شده رو نمیدونم :


    من اصلا مبحث به هم میزنم شرکت نکنم بهتره
    موضوعی هم زدم بی ربط هست احیانا

  8. 5 کاربر از پست مفید رهپوی وصال تشکر کرده اند .


  9. #5
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۶-شهریور-۲۸
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    1,860
    امتیاز : 12,087
    سطح : 72
    Points: 12,087, Level: 72
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 363
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran25000 Experience Points
    تشکر کردن : 2,945
    تشکر شده 6,181 در 1,551 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    برای من دهه فجر یاداور خاطرات خوبی هس.اخه شرکت نفت همیشه تو ایی دهه جشن میگرفت و کلی غذاهای خوشمزه و مجری های شبکه فارس و اهنگ و.... اینا داشت.محض همی من همیشه ارزوی 22 بهمن داشتم.ولی از وقتی افتاد تو محرم و صفر دیگه جشن نگرفت.الان کلی وقته که دیگه از جشنو خبری نی

  10. #6
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-بهمن-۰۷
    محل سکونت
    ان شاءالله مشهد الرضا(ع)
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    5,795
    امتیاز : 90,950
    سطح : 100
    Points: 90,950, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranCreated Album picturesTagger Second Class
    تشکر کردن : 13,033
    تشکر شده 21,009 در 5,213 پست
    حالت من : Khoshhal
    مخالفت
    7
    مخالفت شده 2 در 2 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط رهپوی وصال نمایش پست اصلی
    سلام
    منم تقریبا موافقم همش الکی شده فقط چسپیدن به ظاهر نه...
    من یکی از مهمترین دستاوردهاش(همون انقلاب) که حجاب هست رو دوست دارم
    ولی الان چش شده رو نمیدونم :


    من اصلا مبحث به هم میزنم شرکت نکنم بهتره
    موضوعی هم زدم بی ربط هست احیانا
    یا رفیق من لا رفیق له
    سلام

    عکستون فوق العاده اس
    خیلی
    واقعا خیلی ازش خوشم اومد
    دستتون درد نکنه


    من دخيل التماسم را به چشمت بسته ام *********** هشتمين دردانه زهرا(س)، به دادم مي رسي...؟

  11. 2 کاربر از پست مفید yarehojat تشکر کرده اند .


  12. #7
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-بهمن-۰۷
    محل سکونت
    ان شاءالله مشهد الرضا(ع)
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    5,795
    امتیاز : 90,950
    سطح : 100
    Points: 90,950, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranCreated Album picturesTagger Second Class
    تشکر کردن : 13,033
    تشکر شده 21,009 در 5,213 پست
    حالت من : Khoshhal
    مخالفت
    7
    مخالفت شده 2 در 2 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط عروسك پارچه اي نمایش پست اصلی
    ...نمی دونم چرا اسم "دهه فجر" که میاد، یجورایی حوصله م سر می ره.
    کلا این ده روز،
    برنامه هاش،
    پولایی که به پای ایده های تکراری مثه گل بارون کردن تصویر امام خرج میشه،
    سریال های تلویزیون،
    همایش ها،
    همه چیش حوصله سر بره.
    فورمالیته س انگار.

    همه مون کلی نوستالژی داریم ازین دهه تو مدرسه هامون.
    تزیین کلاسا و یه هفته تق و لق بودن درسا و برنامه اجرا کردنا؛

    از یه سالی به بعد هم تلویزیون تصمیم گرفت تو این دهه، سریالای مناسبتی پخش کنه
    که مثلا "فرار بزرگ" خیلی به دل من نشست.

    سرودهای انقلابی. مستندهای نصفه نیمه که فقط تشنه ت میکنن و نه سیراب و تصاویر رنگ و رو رفته هم که تلویزیون با قطره چکون می ریزه تو حلقمون و بقول اون بزرگوار، معلوم نیس اینا رو واسه چی تو آرشیو نگه داشتن هم بد نیستن...

    ولی....ولی کل این دهه، برا من رنگ و بوی خاصی نداره.
    خاکستریه...
    یا رفیق من لا رفیق له
    سلام

    کی کلاسا تق و لق بود مدرسه ما با اینکه مدرسه شاهد بود و به این برنامه ها خیلی اهمیت میداد. و به بهانه های بیخودکلاس ها تعطیل میشد اما تو این دهه کلاس ها سر جاش بود.

    اما من اون موقع این دهه رو خیلی دوست داشتم چون تزئیین مدرسه دست خودمون بود.

    اما در مورد این دهه ، متنفرم از اینکه بهش بگیم دهه زجر خیلی بدم میاد از این تحولی که دنیا رو هنوز داره تکون میده و هنوز آمریکا و اسرائیل و انگلیس و ... از شنیدن اسم این انقلاب بدشون میاد بهم احساس غرور دست میده.
    چرا باید بزاریم اینطوری بگن
    هر چند دور و بری های من که همین اسم رو میگن و من به حساب اینکه کسی که زده خودش رو به خواب نمیتونی بیدار کنی بی خیالشون شدم.


    من دخيل التماسم را به چشمت بسته ام *********** هشتمين دردانه زهرا(س)، به دادم مي رسي...؟

  13. 2 کاربر از پست مفید yarehojat تشکر کرده اند .


  14. #8
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-مرداد-۱۸
    محل سکونت
    یه پای دلم تو کربـلا ، یه پای دلم تو مشــهده ..
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    4,934
    امتیاز : 107,080
    سطح : 100
    Points: 107,080, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation First ClassVeteranCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 12,978
    تشکر شده 19,060 در 4,440 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    Red face

    من از دهه فجر یه خاطره خوب دارم..
    وقتی راهنمایی بودم تو دهه تو مدرسه جشن داشتیم ، آخرجشن اسامی کسانی که متولد 12 تا 22 بهمن بودن خوندن تا برن جایزشون رو بگیرن.. یه دفعه اسم منو خوندن برق از سرم پرید! دوستام به زور فرستادنم بالا تا جایزه رو بگیرم!
    وقتی رفتم بالا تو گوش معاون مدرسمون گفتم اجازه خانم اشتباه شده من متولد 21 فلان ماه هستم نه بهمن !!

    گفت نه عزیزم متولد21 بهمنی ! از ما انکار از اون اصرار که حالا بگیر ببر خونه بعدا راجبش حرف میزنیم
    منم عذاب وجدان که اشتباه شده این جایزه مال یکی دیگه بوده اشتباه کردن!
    اومدم خونه رفتم سراغ شناسنامه .. واسه اولین بار تو عمرم فهمیدم شناسنامه ام بهمن گرفته شده (دقیقا هم همون 21 )
    دیگه روم نشد برم پیش معاون..
    این شد که ما از اون سال به بعد با افتخار دو سه باری جایزه گرفتیم

  15. 6 کاربر از پست مفید جانم رضا تشکر کرده اند .


  16. #9
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-فروردین-۲۹
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    1,012
    امتیاز : 23,224
    سطح : 93
    Points: 23,224, Level: 93
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 126
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures10000 Experience Points
    تشکر کردن : 2,385
    تشکر شده 5,803 در 961 پست
    مخالفت
    4
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    با اجازه عروسک
    بعضي روزها هر چه قدر هم تکراري شده باشن اما بايد مراسم هاش گرفته بشه تا فراموش نشه. و نمي تونيم در مورد انقلاب و فعاليت هاي دهه فجر بگيم نوستال**ژي شده.
    من واقعا حال و هواي دهه فجر رو دوست دارم. مخصوصا بانگ الله اکبر. شايد به اين خاطر باشه که خاطرات خيلي خيلي خوبي دارم.

  17. 9 کاربر از پست مفید ماه بانو تشکر کرده اند .


  18. #10
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-اردیبهشت-۲۹
    محل سکونت
    ایران - تهران
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    3,251
    امتیاز : 76,420
    سطح : 100
    Points: 76,420, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 9.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesTagger First Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 17,349
    تشکر شده 11,459 در 2,968 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    هو الحیّ
    سلام

    راستش برای من همیشه دهه ی فجر یه حس خوبی داشته ، چون فقط توی این ایامه که بابام از خاطرات زمان مبارزات و زندان قبل از انقلاب و گاهی هم جنگشون تعریف می کنن . و البته مامانم هم از راهپیمایی ها و تکثیر اطلاعیه ها و اومدنشون به تهران و دیدار با امام (رحمة الله علیه) توی خیابون آزادی و مدرسه ی علوی و ... تعریف می کنن .

    خیلی وقتا توی خونه بحث می کردیم در مورد وقایع اون زمان ، تحلیل می کردیم و خلاصه خیلی خوب بود . خیلی از اطلاعاتی که در مورد زمان انقلاب و بعد از اون و قبل از اون دارم مال همین بحث های دهه ی فجری توی خونه است .

    و البته انگیزه ی شروع همه ی این بحث ها همون تصاویر تکراری و سرود های تکراری از زمان انقلاب بود . همیشه بحث های ما از یه تصویر یا سرود یا یه خاطره ای که توی تلویزیون پخش میشده ، شروع میشه اون هم با این جمله از طرف مامان یا بابا که :

    "یادش به خیر ... "

    و بعد شاید تا یکی - دو ساعت بعدش بحث و تحلیل و نظر ، ادامه پیدا می کنه .

    خیلی وقت ها همین بحث ها و خاطرات ما رو وادار می کرد که بریم و در مورد وقایع انقلاب و علل و عوامل و این هاش ، تحقیق و مطالعه کنیم .
    .
    .
    .
    .



    گـشـتـم هـمـه جـا بـر در و دیــــــوار حـریـمـت
    جـایـی نـنـوشـتـه اسـت گـنـهــــــکار نـیـایـد...!

  19. 3 کاربر از پست مفید bedayah تشکر کرده اند .


  20. #11
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-اردیبهشت-۲۹
    محل سکونت
    ایران - تهران
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    3,251
    امتیاز : 76,420
    سطح : 100
    Points: 76,420, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 9.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesTagger First Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 17,349
    تشکر شده 11,459 در 2,968 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    هو الحیّ
    سلام

    البته نمی گم که نباید کارهای جدیدی انجام بشه ، و نمی گم که نباید همین خاطرات قدیمی رو به شیوه های جدیدی بیان کرد

    من هم معتقدم باید روش های کلیشه ای رو کنار گذاشت .

    ولی در عین حال همون تصاویر و خاطرات و سرود ها و آهنگ های قدیمی هم باید باشن و نباید هیچ وقت حذف بشن .
    .
    .
    .
    .



    گـشـتـم هـمـه جـا بـر در و دیــــــوار حـریـمـت
    جـایـی نـنـوشـتـه اسـت گـنـهــــــکار نـیـایـد...!

  21. 4 کاربر از پست مفید bedayah تشکر کرده اند .


  22. #12
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-دی-۱۹
    محل سکونت
    شیـــــــــــــــــراز!
    نوشته ها
    1,135
    امتیاز : 21,496
    سطح : 92
    Points: 21,496, Level: 92
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 854
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    VeteranCreated Album pictures10000 Experience Points
    تشکر کردن : 970
    تشکر شده 4,136 در 933 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط ماه بانو نمایش پست اصلی
    با اجازه عروسک
    بعضي روزها هر چه قدر هم تکراري شده باشن اما بايد مراسم هاش گرفته بشه تا فراموش نشه. و نمي تونيم در مورد انقلاب و فعاليت هاي دهه فجر بگيم نوستال**ژي شده.
    من واقعا حال و هواي دهه فجر رو دوست دارم. مخصوصا بانگ الله اکبر. شايد به اين خاطر باشه که خاطرات خيلي خيلي خوبي دارم.
    سلام.
    منظورم از نوستالژی، خاطرات خوب و قشنگ و به یادموندنی و شیرینی بود که همه مون از دهه های فجر ایام تحصیل داریم.
    ابدا منظورم از نوستالژی، یه چیز فسیل شده و فراموش شده و موزه ای نبود.
    منم اعتقاد دارم باید حتما جشن پیروزی انقلاب، هرسال به بهترین نحو برگزار بشه.
    ولی همونطور که بدایه گفت، حداقل یه ایده ی نو و تازه و جدید و بکری رو تو دستور کار قرار بدن مسئولین تا همه ی مردم ایران، پیر و جوون، اون حس سرخوشی و شادی رو تو این ایام تجربه کنن.

  23. 2 کاربر از پست مفید عروسك پارچه اي تشکر کرده اند .


  24. #13
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-شهریور-۲۹
    محل سکونت
    همسایه بی بی معصومه(س)
    نوشته ها
    3,837
    امتیاز : 61,722
    سطح : 100
    Points: 61,722, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 16.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranTagger Second Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 6,761
    تشکر شده 14,098 در 3,233 پست
    مخالفت
    1
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    یا حاضر و یا ناظر

    واااای من خیلی این ایام رو دوست دارم و خیلی هم دلتنگش میشم-از خاطرات خوبی که تو این ایام دارم بگذریم ، عاشق همین فیلم های قدیمی و تکراری هستم و همه رو دنبال میکنم ، فیلم های تظاهرا ، فرار شاه ، شعار هایی که خیلییی قشنگ همه با هم عین شعر میخونن ، اومدن امام و .....

    هر سال آرزو میکنم کاش منم اون موقع بودم و حسرت میخورم و .....کوچیک تر که بودم که یه مدتت میگفتم اه کاش جنگ میشد خیلی جو خوبی برقرار میشده ، همه بی ریا ، همه مث هم ، هیچ کس به فکر تیپ و قیافه و مد و ... نبود همه و همه یه هدف واحد داشتن و با جون و دل ازش حمایت میکردن . دیدن این مدل آدما خیلی حس خوبی به آدم میده :x

    امسال که تو حرم امام رضا رفته بودیم برا دیدن حضرت آقا وقتی همه با هم یک صدا و بدون هماهنگی قبلی یک دست شعار میدادن و عشقشون رو ابراز میکردن یاد همین شعار دادنا افتادم . شاید مساوی یه لحظه اونا هم نبود اما خیلی لذت بخش بود :x

  25. 5 کاربر از پست مفید ياس سپيد تشکر کرده اند .


  26. #14
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    نوشته ها
    4,047
    امتیاز : 47,970
    سطح : 100
    Points: 47,970, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures50000 Experience PointsCreated Blog entry
    تشکر کردن : 6,945
    تشکر شده 17,659 در 3,829 پست
    نوشته های وبلاگ
    3
    مخالفت
    8
    مخالفت شده 34 در 16 پست

    پیش فرض

    منم خیلی این دورانو دوست دارم خصوصا سروداشو که هیچوقت تکراری نمیشه . مخصوصا اونی که رضا رویگری میخونه !! اون تصویر ساختمونه هم هس که کلی جمعیت روش بوده !! اونم خیلی دوس دارم .
    همینطوری نشسته ایم که ان شاء الله خوب می شویم ، این دهه نشد دهه بعدی .

    تمامش کن ! لباس خفت گناه را دور بینداز و لباس دیگری را بر تن کن . « من آدم شنبه نیستم، امروز یکشنبه است ! »
    تکان بخور و کلاً [ عوض شو ] ! پوستین را وارونه کن .
    .
    .
    .. انقلاب ..

  27. 3 کاربر از پست مفید دردونه تشکر کرده اند .


  28. #15
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۲-بهمن-۱۲
    محل سکونت
    شيراز
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1985
    نوشته ها
    179
    امتیاز : 13,444
    سطح : 75
    Points: 13,444, Level: 75
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 206
    Overall activity: 99.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures10000 Experience Points
    تشکر کردن : 394
    تشکر شده 989 در 167 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    شايد دهه فجر بهانه اي باشه تا امام راحل رو بيشتر بشناسيم

    به صورت خيلي اتفاقي به اين سخنراني استاد فاطمي نيا برخوردم كه در مورد دهه فجر صحبت كردند

    اول تاريخچه اي از انقلاب مشروطه و مقايسه اش با انقلاب ايران رو بيان ميكنند .

    در آخر هم خاطره هاي ناب و شخصي ايشون از حضرت امام (ره) و بررسي شخصيت منحصر بفرد حضرت امام (ره) ، كه واقعا شنيدن داره ...

    فوق العاده سخنراني خوبيه ....


  29. 4 کاربر از پست مفید etresib تشکر کرده اند .


  30. #16
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-مهر-۲۷
    محل سکونت
    نمی دانم!!!
    نوشته ها
    2,986
    امتیاز : 58,037
    سطح : 100
    Points: 58,037, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 8.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesTagger Second Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 4,936
    تشکر شده 13,510 در 2,650 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    منم عاشق این ایامم.یعنی از بچگی یه شور و هیجان خاصی داشتم.باورتون شاید نشه. اینقدر هیجان زده عمل میکنم که مادرم میگفتن هر کی ندونه فکر میکنه انگار خودت اون سالها وسط تظاهرات ها و کشت و کشتار بودی!








  31. 4 کاربر از پست مفید ترنم تشکر کرده اند .


  32. #17
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۲۸
    نوشته ها
    27
    امتیاز : 2,394
    سطح : 29
    Points: 2,394, Level: 29
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکر کردن : 7
    تشکر شده 14 در 7 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    میدونید مشکل کجاست ؟
    مشکل اینجاست که یک سال تمام ما هیچ اثری از آرمانهایی که باهاش انقلاب کردن ، نمیبینیم.
    یک سال تمام بخور بخور مسئولین مملکت رو میبینیم .
    یک سال تمام تلوزیون ما برنامه های چرند و پرند تولید و پخش میکنه .
    یک سال تمام همه چیز بیشتر به رژیم شاه شبیه هست تا به انقلاب.
    بعدش یهو دهه فجر شروع میشه و سرود های انقلابی و ...
    همه می گن یادش به خیر .
    من هم میگم یادش به خیر
    میشینم جلو تلوزیون و با خودم میگم : اینها واسه چی انقلاب کردن و حالا چی شد !
    زمان شاه ، خیلی از مسئولین کنونی نظام ، تو زندانهای ساواک بودن و شکنجه ها شدن . واسه چی ؟ واسه اینکه میگفتن : مرگ بر شاه !
    واسه اینکه با سیاست های شاه مخالف بودن .
    امروز چطور ؟
    امروز اگه یک نفر علیه "همون مسئولین نظام" اعتراضی داشته باشد ، چه بلایی سرش میارن ؟ زندان ، شکنجه ، حتی مرگ !!!
    من که میگم الان از زمان شاه هم بدتر شده
    زمان انقلاب همه میگفتن : استقلال ، آزادی ...
    این آزادی یعنی چی ؟ مسلما منظور آزادی حجاب هم نبوده ، چون اون زمان این آزادی وجود داشته . منظور آزادی بیان بوده .
    آزادی بیان و آزادی سیاسی . اینکه افراد بتونن بدون ترس و وحشت ، نظر خودشون رو بیان کنن.
    نه اینکه روزنامه و تلوزیون و رادیو و همه و همه ، سانسور بشن ! و همه یه چیز بگن و از یه چیز حمایت کنن ! اینکه همون کاریه که شاه میکرد
    حتی توی اینترنت و فروم ها هم اثری از آزادی نیست
    نمونه ش رو همین جا هم میتونید ببینید :

    http://www.rahpouyan.com/vc/showthread.php?t=621

    میبینید ؟ همه وظیفه ی خودشون میدونن که حتی از دروغگویان و مفسدین هم با جان و دل دفاع کنن !
    نمیدونم این افراد اگه زمان انقلاب بودن چه میکردن ؟ از انقلابیون حمایت میکردن ، یا بر حکومت و دولت وقت اصرار میورزیدند ؟
    به نظرتون توی حکومت مصر چند تا از این افراد وجود داره که اوضاعش این شده ؟
    یمن چی؟ اردن چی؟ ...
    ...
    یادش به خیر.
    ویرایش توسط soheilsoal : یکشنبه ۱۰ بهمن ۸۹ در ساعت ۱۸:۴۷

  33. کاربر روبرو از پست مفید soheilsoal تشکر کرده است .


  34. #18
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-دی-۱۹
    محل سکونت
    شیـــــــــــــــــراز!
    نوشته ها
    1,135
    امتیاز : 21,496
    سطح : 92
    Points: 21,496, Level: 92
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 854
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    VeteranCreated Album pictures10000 Experience Points
    تشکر کردن : 970
    تشکر شده 4,136 در 933 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    ^
    دوست عزیز! سانسور همه جا وجود داره. تو امریکاش یه جور، تو ایرانشم یه جور.
    آزادی بیان که به معنای بیان هر حرفی، به هر صورتی و هر جایی که دلت خواست یا زیرپاگذاشتن همه ی قوانین و هنجارها که نیست.
    مثه همون پیوند بالا که شما بهش معترضی، ولی در واقع حق طبیعی مدیر تالاره که از شما، بعنوان کسی که تعهدات عضویت در تالار رو خوندی و امضا کردی، توقع رعایت اون قوانین رو داشته باشه.
    بهرحال هر مجموعه ای، از جمله دولتها، باید یه ضمانت و امنیتی برا خودشون و اهداف و شعاراشون ایجاد کنن.

    منتها اینکه الان با زمان شاه چه فرقی داره؛ فک میکنم فرقش اینه که زمان شاه، ملت رو برا بیان حرف حق و مطالبه ی حقوق طبیعیِ اسلامی و انسانی میگرفتن و زندانی میکردن؛ ولی الان برا بیان حرف ناحق و نامربوط!
    به نظر من که تفاوت بزرگیه! نظر شما چیه؟

  35. کاربر روبرو از پست مفید عروسك پارچه اي تشکر کرده است .


  36. #19
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۲۸
    نوشته ها
    27
    امتیاز : 2,394
    سطح : 29
    Points: 2,394, Level: 29
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکر کردن : 7
    تشکر شده 14 در 7 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط عروسك پارچه اي نمایش پست اصلی
    ^
    دوست عزیز! سانسور همه جا وجود داره. تو امریکاش یه جور، تو ایرانشم یه جور.
    آزادی بیان که به معنای بیان هر حرفی، به هر صورتی و هر جایی که دلت خواست یا زیرپاگذاشتن همه ی قوانین و هنجارها که نیست.
    مثه همون پیوند بالا که شما بهش معترضی، ولی در واقع حق طبیعی مدیر تالاره که از شما، بعنوان کسی که تعهدات عضویت در تالار رو خوندی و امضا کردی، توقع رعایت اون قوانین رو داشته باشه.
    بهرحال هر مجموعه ای، از جمله دولتها، باید یه ضمانت و امنیتی برا خودشون و اهداف و شعاراشون ایجاد کنن.

    منتها اینکه الان با زمان شاه چه فرقی داره؛ فک میکنم فرقش اینه که زمان شاه، ملت رو برا بیان حرف حق و مطالبه ی حقوق طبیعیِ اسلامی و انسانی میگرفتن و زندانی میکردن؛ ولی الان برا بیان حرف ناحق و نامربوط!
    به نظر من که تفاوت بزرگیه! نظر شما چیه؟

    امان از روزی که دیکتاتوری و زور قانون مند بشه !
    خیلی جالبه که شما معتقدید "هر مجموعه ای، از جمله دولتها، باید یه ضمانت و امنیتی برا خودشون و اهداف و شعاراشون ایجاد کنن." !!!
    این همون کاریه که شاه میکرد ! همون کاری که هیتلر و موسیلینی میکردن ! و همون کاری که بن علی و حسنی مبارک میکردن !
    آیا فکر میکنید سانسور و تفتیش عقاید ، ضمانتی برای بقای حکومت ها میسازه ؟ اگه اینطور بود که اوضاع مصر و یمن این نبود ! و اگه اینطور بود که هنوز هم خاندان کثیف پهلوی بر اریکه ی قدرت بودند !
    الملک یبقی مع الکفر و لکن لا یبقی مع الظلم
    به نظر شما ، چی شده که دولتی که ادعا میکنه کاملا مردمی هست ، این همه ترس و واهمه از شنیدن صدای مخالف داره ؟
    چی شده نظامی که از دل همین مردم بوجود اومده ، الان اینهمه تقلا و تلاش میکنه تا مردمش خیلی چیزها رو نبینند و خیلی چیزها رو نشنوند و خیلی چیزها رو نخونند ؟
    مگه رضا شاه با اون همه سانسور ، تونست مردم رو خاموش نگه داره ؟
    میدونید درد من چیه ؟
    این که تو کشوری مثل آمریکا ، رییس جمهورش رو به خاطر رابطه ی نامشروع رسما و علنا دادگاهی و محاکمه و محکوم میکنن . تو اسپانیا ، نخست وزیرشون رو محاکمه میکنن . اما تو کشور ما ، معاون رییس جمهور از چنان مصونیتی برخورداره که با اینکه محکومیتش در دستگاه قضایی کشور در جریانه ، هیچ کس حق نداره چیزی علیه اون بگه و اگه هم یه نماینده مرد پیدا بشه ، رییس جمهور عدالت خواه آنچنان اون رو سرکوب میکنه و از معاون اولش دفاع میکنه که .... !!!

    در انگلیس ، وقتی روزهای مداوم ، دانشجوها و مردم به دولت اعتراض میکنن ، تلوزیون های دولتی و خصوصی انگلیس همگی خبرنگار و فیلمبردار دارند و مستقیم پخش میکنند و هرکدام نظرات خود را میگویند . اما در کشور ما ، اگر کسی جرات کوچکترین اعتراضی در هر موردی به خود بدهد ، اول اینکه ضد نظام و ضد اسلام و محارب شناخته میشود ! زیرا کسی حق ندارد به مملکت امام زمان اعتراض کند !!! بعد هم اینکه هیچ خبری در هیچ جا از او درز نمیکند و مردم باید از ماهواره و رسانه های ضدانقلاب ، اخبار و حوادث مملکت خود را پیگیری کنند . اگر هم قضیه بالا گرفت ، میبینیم که همه ی کانال های تلوزیون ، یک صدا ، یک حرف را میزنند و از تصاویر گرفته تا گفته ها و نوشته ها را سانسور کرده به خورد ملت میدهند .

    در امریکا ، زمان نشت کردن چاههای نفت در کف دریا ، همه ی کانال های امریکا بطور مستقیم تصاویر را پخش میکردند و بحث و جدل میکردند و اوباما را به چالش میکشیدند . بارها و بارها ، در سخنرانی هفتگی اوباما ، خبرنگاران اوضاع منطقه را از اوباما میپرسیدند و علت عقب ماندگی ها یا مشکلات را میپرسیدند . اما در همان زمان که تلوزیون ایران همان تصاویر را با آب و تاب نشان میداد ، چاههایی که در مرز ایران آتش گرفته بودند ، در حال سوختن بودند و ما نه تصویری دیدیم ، نه خبرنگاری جرات کرد با هیچ مسئولی در این باره صحبتی بکند . تنها چیزی که دیدیم ، روز اول که این اتفاق افتاد یک خبر 30 ثانیه ای ، و بعد از چند هفته که مهار شد ، ناگاه در هر خبر ، چندین دقیقه گزارش پخش میشد و به مهندسین هم کلی مدال و .. دادند که توانستند دو حلقه چاه روی زمین را خاموش کنند !

    در زمانی که در شیلی معدن فرو ریخت ، همین اوضاع بود ، هر روز و هر لحظه خبر ، اما شما اصلا خبر دارید معدن کرمان در چند ماه گذشته چند بار انفجار و ریزش داشته و چند نفر کشته شده ند ؟ تلوزیون ما چند بار این مسئله را نشان داد ؟

    هر روز خبرها در مورد هایتی و زلزله ها و اوضاع اسفناکشون میشنویم ، اما میدونید که در همین استان فارس ، بعد از زلزله ها ، مردم در این سرما ، کجا و چطوری زندگی میکنن ؟ حتی یک گزارش !

    حیف که من زیاد اهل تلوزیون دیدن نیستم وگرنه هزاران هزار مورد دیگر وجود دارد.

    میدونید چرا ؟ علتش همون تفکر شماست .
    در کشور ما ، حکومتیان اعتقاد دارند که هر کس که وارد نظام شده ، آبروی نظامه و اگر حتی کوچکترین خطایی ازش سر بزنه ، همه وظیفه ی شرعی و عرفی دارن که با جان و دل ازش حمایت کنن و هر کس هم چیزی علیه اون فرد بگه ضد نظام ، در نتیجه ضد اسلامه و محکوم میشه !!! !!! !!! !!!

    رضا شاه تاب شنیدن کوچکترین اعتراض یا حتی پیشنهادی را هم نداشت و سریعا عکس العمل نشان میداد . دقیقا مثل همان چیزی که امروز میبینیم !

    میفرماید : بهترین خلق کسیست که همه ی سخن ها را بشنود و بهترین آن را برگزیند .
    میدانید اولین شرط برای این امر چیست ؟ اینکه ما "بتوانیم" همه ی حرف ها را بشنویم .
    یعنی اینکه اسلام "سانسور" را مجاز نمیداند.
    دوست عزیز
    به نظر شما آیا این مجال هست که "من" نوعی ، بتوانم همه ی نظرات و گفته ها را ببینم و بشنوم ؟
    آیا "من" شعور تشخیص خوب از بد را ندارم ؟
    چرا یک عده به جای من برای من تصمیم میگیرند که من چه ببینم ، چه بشنوم ، چه بخوانم ... و حتی چه بگویم !!!
    آیا این حرف اسلام است ؟
    شما چکار دارید که امریکا سانسور میکند یا نه ؟ مگه ما دنباله رو آمریکا هستیم ؟ مگه اسلام و قرانمون رو از امریکا گرفتیم که حالا در حکومترانی از اونها پیروی بکنیم ؟
    آمریکا تجارت سکس هم میکنه و خیلی هم درآمد داره . ما هم باید همون کار رو بکنیم ؟
    هرچند معتقدم حجم سانسوری که در ایران وجود داره ، در هیچ کشوری مطلقا وجود نداره . این رو با رصد کردن رسانه هاشون خودتون میتونید متوجه بشید .
    حتی در مورد هولوکاست ، برخلاف تبلیغات زیاد ایران ، مقاله ها و گزارش های زیادی در اروپا و امریکا در نقد چند و چون این قضیه چاپ شده و میشه ( شما که به اینترنت دسترسی دارید !) . تازه ، در مورد انتخابات اخیر ایران ، آیا یک روزنامه حق داره یک جمله بر خلاف مواضع حکومتیان قلمی فرساید ؟

    شما فکر میکنید هر کس خلاف حکام نظام سخنی بگوید ، "خلاف حق و نامربوط" است ؟
    فکر نمیکنید همه ی حکام ظالم اینگونه میپندارند ؟
    در موقع انتخابات ، یک میکروفن دست میگیرند و از 100 نفر میپرسند : آیا شما رای میدهید ؟ همه ی آن 100 نفر (که معمولا موهایشان هم ژیگولی است و حجاب چندانی ندارند !) میگویند : بله !
    در مورد یارانه ها از 1000 نفر میپرسند نظر شما چیست ؟ همه ی آن 1000 نفر میگویند : خیلی عالیست !

    بحث من این نیست که نظام یا افراد مشکلی دارند .
    بحث من اینست که چرا همین افراد ، همان کارهای شاه و شاهان را میکنند و چرا همان سیستم اطلاعاتی ساواک را پیاده میسازند ؟

    خیلی جالبه که شباهت های زیادی بین تلوزیون ایران ، و تلوزیون صدای امریکا VOA وجود داره !
    اگر کسی از کره ی مریخ اخبار زمین را رصد کند ، پس از یک ماه گوش دادن به voa به این نتیجه میرسد که ایران تا چند ماه دیگر سقوط میکند و هر روز در این کشور دزدی و اعدام و کشت و کشتار است و مردم همیشه در حال تظاهرات هستند ! آن کسی مفسر سیاسی بهتری است که از یک قاچاقچی مواد مخدر ، یک قهرمان سیاسی بسازد و یک اعدام کوچک را "آغاز موج جدید اعدام ها" و یک اعتراض نماینده مجلس را "آغاز دور جدید درگیری های دولت و مجلس" جلوه دهد !
    اما اگر همان فرد (از کره ی مریخ !) یک ماه تلوزیون ایران را ببیند ، به این نتیجه میرسد که آمریکا تا اواخر همین ماه سقوط میکند ، یا فوق فوقش تا اواسط ماه دیگر دوام می آورد ! یک دزدی از یک فروشگاه را "موج نا امنی" در ایالات متحده امریکا مینامد و برخورد پلیس با یک سیاهپوست قاچاقچی را "رسوایی جدید FBI" و سوال پرسید خبرنگاران از رییس جمهور را "از سر گیری اعتراضات مردمی نسبت به دولت اوباما" میخواند ! هر روز تعداد بیکاران و بیخانمانان در آمریکا بیشتر و بیشتر میشود ! اقتصاد امریکا در حال فروپاشیست (من که 20 سالست دارم این را میشنوم) . و شکست های مداوم و پی در پی آمریکا را در همه ی عرصه ها و در همه ی دنیا و در همه چیز میبیند . تا جایی که در سفر اخیر اوباما به هند ، که همه ی دنیا از استقبال بی نظیر مردم انگشت به دهان ماندند ، 50 نفر را نشان میدهد که به آمدن او اعتراض میکنند و اعلام میکند : رسوایی دیگری برای دولت اوباما !!!
    من نمیدونم مگه برای رسوا شدن آمریکا نیازی به سانسور هست ؟ اگه مثلا 800 میلیون نفر هندی هم برن استقبال اوباما ، مگه ما کارهای کثیف او در عراق و افغانستان رو فراموش میکنیم؟...

    اصلا بی خیال ...
    من نمیخوام اصلا بحث بکنم . همه ی جان های بیدار و آگاه ، حقیقت رو میبینند .
    من پس از اینکه مبحث سید خراسان رو گذاشتم : http://www.rahpouyan.com/vc/showthread.php?t=510
    و در مبحث های حجاب هم که به نظرم بحث های کف جامعه بودند ، نظرات خودم رو بیان کردم :
    http://www.rahpouyan.com/vc/showthread.php?t=527
    http://www.rahpouyan.com/vc/showthread.php?t=535
    فکر کردم جایی که کسانی بیان و چنین مبحث هایی رو راه بیاندازن و همه راحت بحث کنن و نظر بدن ، حتما جای خوبیه برای باز کردن سفره ی دل !
    اما گمانم در اون مبحث ها ، admin محترم خیلی دندون روی جگر گذاشته ند که من رو بیرون نکردند و یوزرم رو نبستند !
    من فکر میکردم اینجا جاییه که بتونم با همنوعان خودم که اینجا غالبا مومن و پاک هستند ، تبادل نظر بکنم و حرف هایی رو که در بطن جامعه نمیتونم بزنم رو اینجا بزنم . اما مثل اینکه خفقان حاکم بر اینجا ، دست کمی از حکومت نظامی کف جامعه ی ما نداره .

    احتمالا این هم آخرین پست من در این فروم باشه .

    به امید ظهور دولتش
    یا علی
    ویرایش توسط soheilsoal : یکشنبه ۱۰ بهمن ۸۹ در ساعت ۲۳:۲۶

  37. 2 کاربر از پست مفید soheilsoal تشکر کرده اند .


  38. #20
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۳۰
    نوشته ها
    29
    امتیاز : 2,663
    سطح : 31
    Points: 2,663, Level: 31
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکر کردن : 2
    تشکر شده 5 در 3 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    ^

    بابا تو که باز داغ کردی آقا سهیل
    بیا بابا خبری نیست . هر چه میخواهد دل تنگت بگو .
    حالا اگه یه فروم دیگه پیدا کردی ، به ما هم یه ندا بده .

  39. کاربر روبرو از پست مفید zozoh تشکر کرده است .


  40. #21
    دیگه صاحب خونه هستن مدال ها:
    Calendar Award

    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-اردیبهشت-۰۵
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    2,866
    امتیاز : 32,278
    سطح : 100
    Points: 32,278, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,341
    تشکر شده 8,108 در 2,355 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 103 در 67 پست

    پیش فرض

    جناب zozoh آخه چرا soheilsoal داغ میکنه؟

  41. کاربر روبرو از پست مفید hands of god تشکر کرده است .


  42. #22
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۰۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    105
    امتیاز : 4,420
    سطح : 42
    Points: 4,420, Level: 42
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 130
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکر کردن : 3,739
    تشکر شده 387 در 88 پست
    مخالفت
    13
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    Wink

    من عاشق دهه ی فجرم .انقد خوشحال میشم وقتی شروع میشه.عاشق تصاویر راهپیمایی ها و شعارایی که میدن و سرودای انقلابیم،مخصوصا به لاله ی در خون خفته....
    عاشق راهپیمایی 22 بهمنم،مخصوصا اگه هواش بارونی باشه.
    ویرایش توسط محرم : دوشنبه ۱۱ بهمن ۸۹ در ساعت ۱۲:۵۳
    یه خدا و یه حسینِ دل عالمی تو بین الحرمینِ

    کسی که گشت گرد تو گرد گنه نمی رود،پیرو خط کربلا اهل خطا نمی شود

  43. 2 کاربر از پست مفید محرم تشکر کرده اند .


  44. #23
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-فروردین-۲۹
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    1,012
    امتیاز : 23,224
    سطح : 93
    Points: 23,224, Level: 93
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 126
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures10000 Experience Points
    تشکر کردن : 2,385
    تشکر شده 5,803 در 961 پست
    مخالفت
    4
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    با اجازه عروسک جان
    امدم يه تاپيک جديد باز کنم به اسم تقويم روياداد هاي دهه فجر. ولي بعدش گفتم همين جا بزنم. اگر آدمين محترم بخش و عروسک صلاح نمي دونن اينجا باشه بفرماين انتقال بديم.

  45. 6 کاربر از پست مفید ماه بانو تشکر کرده اند .


  46. #24
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-فروردین-۲۹
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    1,012
    امتیاز : 23,224
    سطح : 93
    Points: 23,224, Level: 93
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 126
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures10000 Experience Points
    تشکر کردن : 2,385
    تشکر شده 5,803 در 961 پست
    مخالفت
    4
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    رویدادهای 12 بهمن 1357

    1 - حضرت امام به هنگام خروج از فرانسه با ارسال پيامي خطاب به مردم فرانسه، ضمن اظهار تشكر از آنها خداحافظي كردند.

    2- امام خميني پس از اقامه نماز در كف هواپيما، روي دو پتو با آرامش خوابيدند. اين در حالي بود كه همه علاقمندان، دوستداران و نزديكان ايشان، نگران انجام اين پرواز بودند. خطر انهدام هواپيما و يا ربودن آن در آسمان چيزي بود كه همه را تا لحظه فرود آن در فوردگاه تهران، نگران ساخته بود.

    3- با ورود حضرت امام به سالن فرودگاه، فرياد «الله اكبر» سالن فرودگاه را به لرزه در آورد. مستقبلين با خواندن سرود «خميني اي امام»، اشك*هاي مشتاقان را بر گونه*هايشان جاري كردند.

    4- حضرت امام طي بياناتي در فرودگاه تهران گفتند: من از عواطف طبقات مختلف ملت تشكر مي*كنم. عواطف ملت ايران به دوش من بارگراني است كه نمي*توانم جبران كنم. ايشان ضمن اشاره به اينكه طرد شاه از كشور قدم اول پيروزي بود، همگان را به وحدت كلمه و ادامه مبارزه تا قطع كامل ريشه*هاي فساد ترغيب كردند. ايشان سپس از آنجا عازم بهشت زهرا شدند.

    5- حضرت امام در اولين سخنراني خود در ميان انبوه مستقبلين مشتاق در بهشت زهرا، گفتند: من وقتي چشمم به بعضي از اينها كه اولاد خودشان را از دست داده*اند مي*افتد، سنگيني*اي در دوشم پيدا مي*شود كه نمي*توانم تاب بياورم. محمدرضا پهلوي فرار كرد و همه چيز ما را به باد داد. مملكت ما را خراب كرد و قبرستان*هاي ما را آباد. ايشان اضافه كردند: من دولت تعيين مي*کنم، من توي دهن دولت مي*زنم ... من به پشتيباني اين ملت دولت تعيين مي*كنم. من به ارتش يك نصيحت مي*كنم و يك تشكر ..... [ما] مي*خواهيم ارتش مستقل باشد. آقاي ارتشبد شما نمي*خواهيد؟ آقاي سرلشكر شما نمي*خواهيد مستقل باشيد؟ و اما تشكر مي*كنم از قشرهايي كه متصل شدند به ملت.

    6- با وجود سرماي زمستان، ديشب هزاران مشتاق زيارت حضرت امام، در مسير حركت ايشان خوابيدند.

    7- شهرهاي كشور در شادي ورود امام، غرق نور و گل و فرياد بود.

    8- از هنگام هجرت حضرت امام از نجف اشرف به پاريس، تراكم سخنراني*ها، مصاحبه*ها و پيام*هاي ايشان در اين مدت كوتاه يعني (118 روز اقامت در نوفل لوشاتو) ، قابل توجيه و تأمل است. به طور يكه ايشان در برخي از روزها به سؤالات چندين رسانه خبري و تبليغاتي پاسخ داده*اند. مثلا در تاريخ نوزدهم دي سال جاري، ايشان در ده مصاحبه جداگانه شركت كردند و كثرت مصاحبه*ها، حكايت از علاقه خبرنگاران و اشتياق امام براي رساندن پيام خود به دنياست. آمار اين مجموعه عظيم از اين قرار است:
    سخنراني*ها 59 عدد
    مصاحبه*ها 108 عدد
    پيام*ها 36 عدد
    نامه*ها و تلگراف*ها و فرمان*ها 6 عدد
    جمع 209 عدد

    9- در حالي كه مراسم ورود حضرت امام به طور مستقيم از تلويزيون پخش مي*شد، نظاميان با يورش به اين سازمان از ادامه پخش آن ممانعت كردند.

    10- عده*اي از مردم با قطع جريان پخش مستقيم ورود حضرت امام از تلويزيون به علت هجوم مأمورين نظامي، از عصبانيت تلويزيون*هاي خود را به خيابان پرت كردند.

    11- امام خميني در شب اول اقامت خود در مدرسه رفاه، طي سخناني با اعضاي كميته استقبال، بر لزوم حفظ وحدت تأكيد نمودند.

    12- روحانيون متحصن در دانشگاه، با انتشار آخرين اعلاميه خود، به تحصن پايان دادند.

    13- در پي درخواست مجدد بختيار براي ملاقات با حضرت امام خميني، ايشان گفتند: ملاقات با بختيار را در صورت استعفاي وي مي*پذيرم.

    14- شاپور بختيار در آستانه ورود امام خميني پيامي انتشار داد. وي در پيام خود مردم را نسبت به ادامه اعتراضات و تظاهرات، خصوصا در روز ورود حضرت امام، تهديد كرد.

    15- دانشجويان ايراني در مقابل سفارت ايران در آمريكا تظاهرات كردند.

    16- آمريكا مقداري از دستگاه*هاي الکترونيكي محرمانه خود را از ايران خارج كرد.
    نيروي هوايي سيستم*هاي محرمانه جنگنده*هاي اف چهارده را مخفي كرد. گفتني است كه يكي از وظايف هايزر در ايران، انجام همين مأموريت بوده است.

    17- بانك*هاي سوئيس گفتند كه پول*هاي ايران را پس نمي*دهند.

    18- مطبوعات و يونايتد پرس: قراردادهاي خريد اسلحه ايران از انگليس لغو شد. مقامات لندن گفتند به علت لغو اين خريدها، انگليس معادل چهار ميليارد دلار بابت عدم فروش و بيكار شدن بيست هزار نفر، زيان خواهد ديد.

    19- در ليبي به حمايت از انقلاب اسلامي مردم مسلمان ايران، يك راهپيمايي ترتيب يافت.


  47. #25
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-بهمن-۲۳
    محل سکونت
    از خودش بپرس .
    نوشته ها
    1,709
    امتیاز : 29,691
    سطح : 99
    Points: 29,691, Level: 99
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 309
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran25000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,366
    تشکر شده 7,911 در 1,530 پست
    مخالفت
    1
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    وای من عاششششششششششق دهه فجرم ...خیلی دوس دارم دهه فجرو. مقدار زمانی که تی وی میبینم توی کل سال یه طرف توی این دهه هم یه طرف ....
    انقدر این تظاهرات ها و سرودایی که توی تی وی میزاره رو دوست دارم حتی اگه صد بار بزاره .
    .
    .
    تازه خودمم توی دهه فجر متولد شدم .

  48. 5 کاربر از پست مفید آسمون تشکر کرده اند .


  49. #26
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-مهر-۲۷
    محل سکونت
    نمی دانم!!!
    نوشته ها
    2,986
    امتیاز : 58,037
    سطح : 100
    Points: 58,037, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 8.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesTagger Second Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 4,936
    تشکر شده 13,510 در 2,650 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    جدا بزن ماه بانو جان.بهتره.تو تالار قبلی خودم یه همچین مبحثی زده بودم.

    البته من چیکاره بیدم!هر چی بزرگترا بگن








  50. کاربر روبرو از پست مفید ترنم تشکر کرده است .


  51. #27
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-دی-۰۸
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    2,541
    امتیاز : 14,668
    سطح : 78
    Points: 14,668, Level: 78
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 182
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 25,232
    تشکر شده 11,170 در 2,337 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض

    سلام

    به به دهه فجر
    من که تا این دهه نزدیک میشه کلی انرژی می گیرم.... کیف می کنم سرودای انقلابی و خاطرات خصوصا دهه فجرهای زمان جنگ یادآوری میشن.
    اما واقعا بعضی برنامه ها انقده کلیشه ای و تکراری شدن حال آدم می گیره...انگار فقط می خوان یه کاری را زوری زوری سر هم بندی انجام بدن بره !

    اما برا من این دهه یه ویژگی خاص هم داره ...اونم ولادت با سعادت خودمه که تو این دهست, همیشه به دوستام می گفتم: ببینید ملت برا ولادت من ده روز جشن می گیرن!

    التماس دعا

  52. 2 کاربر از پست مفید bahanehgir تشکر کرده اند .


  53. #28
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-اردیبهشت-۲۹
    محل سکونت
    ایران - تهران
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    3,251
    امتیاز : 76,420
    سطح : 100
    Points: 76,420, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 9.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesTagger First Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 17,349
    تشکر شده 11,459 در 2,968 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط آسمون نمایش پست اصلی
    وای من عاششششششششششق دهه فجرم ...خیلی دوس دارم دهه فجرو. مقدار زمانی که تی وی میبینم توی کل سال یه طرف توی این دهه هم یه طرف ....
    انقدر این تظاهرات ها و سرودایی که توی تی وی میزاره رو دوست دارم حتی اگه صد بار بزاره .
    .
    .
    تازه خودمم توی دهه فجر متولد شدم .
    هو الحیّ
    سلام

    چه جالب زهرای ما هم توی دهه ی فجر به دنیا اومده ، دو تا از دختر خاله های خودم هم همینطور
    .
    .
    .
    .



    گـشـتـم هـمـه جـا بـر در و دیــــــوار حـریـمـت
    جـایـی نـنـوشـتـه اسـت گـنـهــــــکار نـیـایـد...!

  54. کاربر روبرو از پست مفید bedayah تشکر کرده است .


  55. #29
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-اردیبهشت-۱۵
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    1,014
    امتیاز : 26,578
    سطح : 97
    Points: 26,578, Level: 97
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 772
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran25000 Experience Points
    تشکر کردن : 3,300
    تشکر شده 3,607 در 908 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    دهه فجر برا من خیلی شیرینه، نمیدونم چرا اما هرسال از مدتی قبل براش روزشماری میکنم!

  56. کاربر روبرو از پست مفید حاجي تشکر کرده است .


  57. #30
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    زیر آسمون خدا
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    1,808
    امتیاز : 36,482
    سطح : 100
    Points: 36,482, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album pictures25000 Experience Points
    تشکر کردن : 8,578
    تشکر شده 8,662 در 1,704 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط حاجي نمایش پست اصلی
    دهه فجر برا من خیلی شیرینه، نمیدونم چرا اما هرسال از مدتی قبل براش روزشماری میکنم!
    سلام حاجی
    اول اینکه زیارت قبول
    بعدشم این که نکنه خبریه ؟؟؟؟؟
    ویرایش توسط نردبانی تا خدا : سه شنبه ۱۲ بهمن ۸۹ در ساعت ۰۱:۲۹


  58. کاربر روبرو از پست مفید نردبانی تا خدا تشکر کرده است .


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما

جامعه مجازی رهپویان به عنوان شبکه اجتماعی اعضاء کانون فرهنگی رهپویان وصال از سال 1381 و به عنوان یکی از قدیمی ترین تالارهای گفتمان فضای وب فارسی مشغول به فعالیت می باشد. تمامی تلاش دست اندرکاران مجموعه، فراهم آوردن محیطی سالم، مفید و آموزنده برای کاربران گرامی می باشد بدیهی است مطالب درج شده نظرات کانون رهپویان وصال نبوده و نظرات رسمی در سایت رهپویان وصال درج می گردد.

ارسال پیام به مدیر سایت
session بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید:
شادی روح 14 شهید کانون فرهنگی رهپویان وصال صلوات

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1