برای تبدیل شدن به بهترین لوگو نیاز به موارد بسیار زیادی است نکاتی کلیدی که باید در لوگو رعایت شود مهمتر از همه طراح لوگویی که به تمام ترفند های طراحی آگاه باشد و سابقه طراحی زیادی نیز داشته باشد

اگر شما بتوانید اکثر این نکات را در لوگوی خود رعایت کنید قطعا لوگو ماندگاری خواهید داشت و یا میتوانید با متخصصان بیوتی دیزاین برای داشتن یک لوگو حرفه ای مشورت کنید
یکی از مسائلی که میتواند کمک زیادی در ایده پردازی و رشد خلاقیت در لوگو به شما کند مشاهده نمونه کار های حرفه ای در این زمینه و ایده گرفتن از آن ها میباشد ایده هایی که میتواند شما را به یکی از برترین طراحان لوگو تبدیل کند اکنون به لوگو هایی که در گذشته برای کمپانی های مختلف طراحی شدن و بسیار و ماندگار و حرفه ای هستنند توجه کنید


طراحی لوگو فدکس

احتمالا اسم این کمپانی یه گوش شما آشنا باشد فدکس یکی از معروف ترین شرکت های پستی دنیا است و چیزی که این لوگو را به یکی از بهترین لوگو های دنیا تبدیل کرده است این است این لوگو سرعت را در ذهن مخاطبان نشان میدهد همانطور که از قبل ها بار ها به مسئله سادگی طراحی لوگو اشاره کردیم این لوگو جزو ساده ترین لوگو هاست این لوگو به این دلیل 2 رنگ است که رنگ آب مبدا را نشان داده و رنگ نارنجی مقصد را اگر به فضای خالی بین دو حروف EX نگاه کنید فلشی به سمت راست میبینید که بیانگر سرعت است

طراحی لوگو آمازون

قبل توضیح در مورد این لوگو باید بگوییم که آمازون امسال در سال 2018 با بیشترین سود خالص در بین شرکت های تکنولوژی ارزشمند ترین شرکت شد و مدیر آن یعنی جف بزوس را به ثروتمند ترین فرد دنیا تبدیل کرد که از بیل گیتیس پیشی گرفت اگر به لوگو آمازون دقت کنید فلشی زرد رنگ در زیر لوگو میبینید این فلش از حرف a تا حرف z کشیده شده است به این معنی که در آمازون از a تا z محصول وجود دارد همان ضرب مثل قدیمی ما (از شیر مرغ تا جون آدیمزاد) بیانگر این فلش است همچنین اگر دقت کنید این فلش شبیه به شکلک خنده میباشد دلیل آن افزایش توجه مشتری به لوگو میباشد


طراحی لوگو پینترسنت

پینتر سنت با هدف این که کاربران بتوانند پیوند های مورد علاقه خودشان را در صفحه خودشان به وجود آورند تشکیل شد همچنین کاربران قابلیت شخصی سازی این پیوند ها را نیز دارند کلمه pin به معنای درج و یا قرار دادن میباشد به همین دلیل حرف p به شکل یک پونز میباشد

طراحی لوگو ژیلت

ژیلت یکی از قدیمی ترین تولید کننده های لوازم بهداشتی و تیغ های ریش تراش است اگر به لوگو این شرکت دقت کنید میبینید که این لوگو بریده بریده طراحی شده است دلیل آن هم نشان دادن تیزی محصولات ژیلت است

طراحی لوگو وایو


لوگو شرکت وایو یکی از برترین طراحی ها در سال خود شد ترکیبی از فضای آنالوگ که در گذشته وجود داشت و دیجیتال که آینده تکنولوژی است را نشان میدهد با این کار سونی قصد داشت اصالت خود را به نمایش بگذارید حروف va همان سیگنال های آنالوگ هستنند که به صورت منهنی وار و موجی شکل هستنند و 2 حرف دوم io میباشد نشان دهنده اعداد 01 هستنند که دیجیتال بودن را نشان میدهد

طراحی لوگو سیسکو


الهام این لوگو بیشتر از شهر محل تولد این کمپانی گرفته شده است خطوط آبی رنگی که در بالا استفاده شده است نشان دهنده ی الکترومغناطیس و همچنین پل گلدن گیت میباشد که واقع در شهر سانفرانسیسکو است

طراحی لوگو lg

اگر به لوگو این شرکت دقت کنید یک اموجی میبینید که شبیه کارکتر پک من نیز است بیشتر کمپانی ها برای جالب شدن لوگوی خود و برای ایجاد توجه در آن لوگو های خود را شبیه به شخصیت های کارکتری میکنند در لوگوی lg از حرف g برای صورت آدمک و از حرف L برای بینی آن استفاده شده است که در تبلیغات lg میبینید که آن دایره کوچک درون لوگو به بیننده چشمک میزند که آن دایره هم چشم آدمک میباشد

طراحی لوگو فرمول 1


یکی از معروف ترین برند های برگزار کننده مسابقات اتوموبیل رانی میباشد که قطعا نام این شرکت به گوشتان خورده است این لوگو از 2 رنگ قرمز سایه استفاده کرده است که نشان دهنده سرعت و هیجان است

مجموع عوامل زیر ساخت یک لوگوی حرفه ای و ماندگار را میسر خواهند کرد
لوگو باید ساده باشد. نباید لوگوها را خیلی پیچیده کرد.
لوگو باید متفاوت باشد به گونه ای که میان انبوهی از هزاران لوگو کاملا شناخته شده و متمایز جلوه کند
لوگو باید قابلیت استفاده در گونه های مختلف تبلیغات را داشته باشد
لوگو باید درخور نوع کسب و کار و هدفی که از آن انتظار می رود، باشد
لوگو باید بازار هدف خود را در نظر داشته باشد و طیف مخاطبین خود را کاملا بشناسد
لوگو باید رابطی میان شرکت و مخاطبین آن باشد
لوگو باید در هر زمان و دوره ای خوب به نظر آید
لوگو شایسته می تواند میراثی ارزشمند برای نسلهای آینده شما باشد
یک لوگو متفاوت، شیوه نوینی را در خدمات رسانی به مخاطبین خود ارائه می کند
لوگوی خوب می تواند خاص، متناسب با فرهنگ کشور و منطقه شما باشد
لوگویی قدرتمند می تواند از ابتدا پیش زمینه گسترش کاری شما را برای آینده فراهم آورد
لوگوی خوب، شما را در بهترین جایگاه رقابتی در بازارهای داخلی و عرصه های بین المللی قرار می دهد
داشتن لوگوی حرفه ای، یک اصل برای شروع فعالیت تمام اصناف و مشاغل و برای اعتماد سازی در تمام مخاطبین آنهاست