کاربری
کاربر گرامی به خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: آسیب شناسی کانون در مسائل اجرایی از زمان تشکیل تا اکنون

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • بسیار خوب

    5 21.74%
  • متوسط

    12 52.17%
  • بسیار ضعیف

    6 26.09%
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 30 , از مجموع 77
  1. #1
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-شهریور-۱۷
    محل سکونت
    barefoot in paradise
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    9,111
    امتیاز : 78,558
    سطح : 100
    Points: 78,558, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album picturesTagger First Class
    تشکر کردن : 22,545
    تشکر شده 35,372 در 8,299 پست
    مخالفت
    93
    مخالفت شده 99 در 65 پست

    پیش فرض آسیب شناسی کانون و مسائل اجرایی.

    بسم الله

    یکی از مسائلی که به نظر بنده حقیر توی کانون به خوبی پیگیری نشده آسیب شناسی و دیدن مشکلات و اینکه این مشکلات در گام های بعدی رفع بشود هست.
    این مورد رو جناب آقای غندی توی مصاحبه ای که باهاشون داشتم به خوبی اشاره کردند و از اون موقع فکرم بیشتر به این سمت رفت که واقعا آسیب شناسی و پیدا کردن مشکلات و برنامه ریزی برای حل این مشکلات چقدر توی کانون و توسط چه کسانی پیگیری میشه

    به قول آقای غندی گروهی باید تشکیل بشود و این مشکلات رو رصد بکنید. گروه اجرایی خیلی زحمت می کشند اما وقتی گروهی برای رصد کردن و آسیب شناسی از خارج از اون گروه اجرایی باشد 2 مزیت داره: 1. وقت کافی برای این کار دارد 2. آرمان گرایانه تر نگاه می کند و در نتیجه سریع تر مشکلات رفع خواهد شد.


    روند این مبحث این باشد که یک مطرح کردن آسیب ها و مشکلات کانون باشد به طور کلی و دومین مورد هر از چند گاهی کانون برنامه های ویژه ای دارد
    مثل محرم - سفر جنوب - سفر سوریه - سفر مشهد و.... بعد از این ها دوستان لطف بکنند و آسیب ها و مشکلاتی که وجود داشته رو بیایند اینجا مطرح بکنند تا مسئولین اجرایی در جریان قرار بگیرند و زحماتی که می کشند هدفمند تر و با برنامه ریزی برای جبران کمبود ها گردد ان شا الله.



    (نکته اساسی این هست که این مبحث با مبحث انتقادات از کانون تفاوت می کند. اینجا بررسی اصولی درباره مباحث اجرایی هست که باید دقت خیلی ویژه گردد مسائلی که بار ها حتی اتفاق افتاده ولی رفع نشده است! و بعدا ان شا الله به هیئت مدیره کانون در میان گذاشته خواهد شد.)

    حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر





  2. #2
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-شهریور-۱۷
    محل سکونت
    barefoot in paradise
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    9,111
    امتیاز : 78,558
    سطح : 100
    Points: 78,558, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album picturesTagger First Class
    تشکر کردن : 22,545
    تشکر شده 35,372 در 8,299 پست
    مخالفت
    93
    مخالفت شده 99 در 65 پست

    پیش فرض

    اولین موضوعی که در دستور کار قرار بگیرد همین مشهد عید 91 باشد.

    دوستان مشکلات و آسیب های این سفر چه بوده است؟
    چه برنامه ها و پیشنهاداتی برای رفع این مشکلات و آسیب ها دارید که ان شا الله با دقت ویژه در دستور کار برنامه ریزان سفر عید سال 92 قرار بگید؟

    حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر




  3. 9 کاربر از پست مفید مستاجر خدا تشکر کرده اند .


  4. #3
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-شهریور-۱۷
    محل سکونت
    barefoot in paradise
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    9,111
    امتیاز : 78,558
    سطح : 100
    Points: 78,558, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album picturesTagger First Class
    تشکر کردن : 22,545
    تشکر شده 35,372 در 8,299 پست
    مخالفت
    93
    مخالفت شده 99 در 65 پست

    پیش فرض

    بنده اول عرضم از اتوبوسمون بود

    واقعا فاجعه به تمام معنا در زمان رفت: اتوبوس شماره 25

    1. کولر رسما تعطیل و نیمی از اتوبوس از گرما واقعا اذیت شدند
    2. دریچه وسط اتوبوس خراب بود یا باید کامل برداشته میشد یا اینکه کامل بسته! گرما تا حدی بود که بچه ها حاظر شده بودن که دریچه باز بشه و از سرما پتو به دور خودشون بپیچونند!
    3. کمربند نداشت و 3بار سر این قضیه جریمه شد و حدود 6 بار اتوبوس نگه داشته شد سر این قضیه!
    4. راننده به شدت بی شعور! که حتی جریمه میشد برای کمربند به بچه ها بی احترامی می کرد و می گفت به خاطر شما جریمه شدم!!!!
    5. تلویزیون وسط نداشت! جلویی هم کار نمی کرد! !!!
    راننده سیگار می کشید با این وضعیت که تهویه رسما وجود نداشت!
    6. راننده کمکی ! ! ! در جایی که استراحت می کرد رسما مواد مخدر مصرف می کرد و بوی گندش کل اتوبوس رو برداشته بود حتی بنده یکی از پلیس راه ها می خواستم برم بگم و... که فقط به خاطر اینکه اتوبوس توقیف می شد و بچه ها اذیت می شدند چیزی نگفتم. وگرنه حسابی حال راننده ها گرفته میشد و آدم می شدند.
    7. آهنگ خواننده زن می گذاشت و حتی برای بلند گو های مسافرین هم می فرستاد!!! به لطف بعضی از همسفران بلند گو ها روشن هم میشد!


    در آخر بگم رفتن ما اوضاعی بود
    اتوبوسه فقط ظاهر ولوو رو داشت! وگرنه همان اتوبوس های قدیمی 100 شرف داشت به این اتوبوس!!! حداقلش پنجره اش باز میشد که بشود نفس کشید.




    دوستان لطف بفرمایند هر مشکلی اتوبوس ها شون داشت بفرمایند با ذکر شماره اتوبوس!
    چون مسئولین کانون ادعا کردن که فقط همین یک اتوبوس مشکل داشته!!! درصورتی که تا الان بنده از مسئول اتوبوس ها شنیدم:
    اتوبوس شماره 7 مشکل تهویه و گرما در زمان رفت داشته
    اتوبوس شماره 14 تک راننده بوده در صورتی که باید 3 راننده داشته باشه! خواب آلود بوده که حتی تصادف هم میخواسته بکند و بسیار بد دهن هم بوده است!!!


    بنده به مسئولین سفر گفتم که باید تک تک اتوبوس ها چک بشود! و اون ها هم می فرمودن که نه و... ولی حتی اگر یک صندلی خراب باشد اون کسی که روی اون صندلی میشینه و اذیت میشود حق الناس هست!!! لطفا توجه بفرمایید!
    نه اینکه هم پول داده بشود و هم اتوبوس خراب باشد! این هزینه کردن از آبروی کانون هست(توی صحبت باهاشون حتما عرض خواهم کرد که سر همین یه نمونه چه فکرهایی درباره کانون میشود! حتی کسی که با کانون اومده سفر!)
    بنده هم دیدم که تک تک مسئولین کانون زحمت می کشیدن حتی از خوابشون هم می زدن و ... با دقتی بیشتر این زحمات بر اثر مشکلات از بین نمی رود.

    از آقای انجوی نژاد - آقای بانشی - آقای حیدری فر - آقای یزدانی هم به خاطر زحمتشون و تشریف اوردن به ترمینال در زمان برگشت تشکر می کنم. اوضاع زمان برگشت اتوبوس رو هم ان شا الله به زودی تعریف خواهیم کرد.

    حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر





  5. #4
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۵-بهمن-۱۵
    محل سکونت
    در همین حوالی ها - شیراز
    نوشته ها
    1,390
    امتیاز : 14,646
    سطح : 78
    Points: 14,646, Level: 78
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 204
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran50000 Experience Points
    تشکر کردن : 47,416
    تشکر شده 6,463 در 1,397 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    یا ظاهر و یا باطن
    به به به سلامتی .
    انتقادات شما بالاخره از دنیای مجازی خارج شد و به دنیای واقعی راه پیدا کرد .

    در مورد بحث جدیدتون کاملا موافقم و ان شالله به زودی بر می گردم و اوهم .... این بحث را به سروسامان می رسانیم .



    شايد چالاك ترين انسان نباشم،

    شايد بالا، بلندترين
    يا نيرومندترين نباشم،
    شايد بهترين و زيرك ترين نباشم،
    اما قادرم كاري را بهتر از ديگران انجام دهم
    و اين كار هنر خود بودن است.




  6. #5
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-فروردین-۳۱
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    3,157
    امتیاز : 39,873
    سطح : 100
    Points: 39,873, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second Class25000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 3,618
    تشکر شده 13,051 در 2,875 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 2 در 2 پست

    پیش فرض

    اتوبوس ما هم خیلی ی جوری بود
    وقتی رو صندلی بودیم انگار رو سر قلیون نشستیم وحشتناک گرررررررررررررررم بود
    پایین پامونم انگار جهنم
    هی به راننده گفتیم کولر بزن
    اصلا اهمیت نمیداد خلاصه بعد از کلی مسافت اقا راضی شدن کولر رو روشن بنماین وقتی هم روشن کردن متذکر شدن که از عمد روشن نکردم چون شما ها سر و صدا کردین نذاشتین من بخوابم
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    از لحاظ غذا هم که خودتون کاملا در جریان هستین
    از این به بعد باید ی چوب همرامون باشه وقتی لقمه رو فرو میبریم با این چوبه بهش ضربه وارد کنیم تا بره پایین(امو خوب ی ابی _ نوشابه ای هایپی چیزی بدین)
    فعلا همین


  7. #6
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۶-فروردین-۲۷
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    5,012
    امتیاز : 37,268
    سطح : 100
    Points: 37,268, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.8%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 26,479
    تشکر شده 28,973 در 4,723 پست
    نوشته های وبلاگ
    3
    مخالفت
    3
    مخالفت شده 2 در 2 پست

    پیش فرض

    ما نیز همانند شما جناب مستاجر گزینه های یک و دو و سه و چهار و نیمه ی دوم گزینه پنج ! اتوبوس شماره 5 !
    درضمن نه به تخم مرغ و کدوشون !! نه به ساندویچ ژامبون و شام تو راه رفت ! نوشابه هم که قربونش برم به جای اب میخوردیم !! کلا نهایت رعایت فرمایشات طب سنتی بود این سفر !!

    طبق معمول با انتظامات باز هم مشکل !! البته بنده این سری به مسئول خواهرا انتقال ندادم ! چون طبق معمول حق با اونا بود !! و هیچ گونه پیگیری انجام نمیشد !! از حد گذروندن و به اقای بانشی انتقال دادم ! انتظامات کانون مثه صا ایرانه ! هر روز بهتر از دیروز قربون مسئول قبلی !! فقط نیروهاش اذیتمون میکردن!!!
    .
    .
    .



    در هوس دیدن شش گوشه ، دلم تاب ندارد ! نگهم خواب ندارد ........
    قلمم گوشه ی دفتر ، غزل ناب ندارد

    همه گویند : به انگشت اشاره
    مگر این عاشق دیوانه ی دلسوخته ارباب ندارد ؟

    تو كجایی ؟ شده ام باز هوایی ...
    چه شود جمعه این هفته بیایی ؟ ..........


    اللهم عجل لولیک الفرج والعافیـه والنصر واجعلنا من خیر اعوانه و انصاره

  8. 8 کاربر از پست مفید setarevatan تشکر کرده اند .


  9. #7
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-شهریور-۱۷
    محل سکونت
    barefoot in paradise
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    9,111
    امتیاز : 78,558
    سطح : 100
    Points: 78,558, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album picturesTagger First Class
    تشکر کردن : 22,545
    تشکر شده 35,372 در 8,299 پست
    مخالفت
    93
    مخالفت شده 99 در 65 پست

    پیش فرض

    وای یادم رفت!!!
    بزرگ ترین غصه ما توی اتوبوس رفتمون!!!!
    آدم گرمش بشه
    کولر نباشه
    تهویه نباشه و...


    آب سردکنش هم آبش گرم باشه یا اصلا نداشته باشه!!! یعنی رسما انگار ما برای عهد پشمسانان! هستیم!!!!

    و اینکه بخاری شب روشن کرده بود روز که شده بود هواگرم شده بود بچه ها همه می گفتند که خاموش بکن نزدیک یک الی 2 ساعت بخاری رو الکی روشن گذاشت که ما رو اذیت بکنه.


    موقع برگشت:
    ما قرار شد ساعت 2 بعد از ظهر حرکت بکنیم
    بعدش حدود 2و نیم رسیدیم ترمینال
    از ساعت 2 و نیم تا 4 و نیم به خاطر بارزرسی فنی توی اتوبوس حتی نمی ذاشت بیاییم پایین کولر و... که باز هم تعطیل دیگه واقعا همه اتوبوس کلافه شده بودن
    گفتیم که بریم پایین اینجوری که نمیشه
    مسئول بازرسی ترمینال اومده بالا می گه چرا تلویزیون نداری؟ میگه بسیجی هستن نگاه نمی کنند!!!!!!! بچه ها بهش گفتن بگو آدم حسابیشون نمی کنیم!!! یعنی بی شعوری تهش! راننده هم نشسته سیگار کشیدن و...

    خلاصه بعضیمون اومدیم پایین
    مسئول اتوبوس زنگ زدن به یکی از مسئولین و... باز چیزی تفاوت نکرد
    بعدش بنده هم زنگ زدم گفتم کجا هستید؟ و... دیدم چیزی درست نمیشه
    زنگ زدم آسید انجوی همه مشکلات اتوبوس رو گفتم و... آقای انجوی گفتند که می گن عوضش بکنند و به بچه ها بگم که سوار نشوند و پیاده بشند
    اومدم توی اتوبوس و گفتم که سید اینجوری گفتند
    همه دیگه پیاده شده بودند
    بعدش یکی از معاونت های کانون زنگ زدن که اتوبوس گیر نمیاد همین رو سوار بشید!!!
    بنده عرض کردم من خودم ردیف سوم نشسته بودم زیر دریچه ای که باز هم میشد ولی باز وقتی بچه ها اذیت میشند نمیشه که ساکت شد و...
    دریچه وسط هم که میشد کامل برداشت دیگه رسما با چوب گیرش انداخته بود و اصلا نمی شد بازش کرد!

    عرض کردم شما تشریف بیارید اینجا با هم می ریم ته اتوبوس میشینیم می ریم شیراز اینجوری نمیشه که از اونجا بگید برید اتوبوس گیر نمیاد و...

    در همین حال راننده با بی شعوری میگفت دیگه من سوارتون نمی کنم!!! من هم بهش گفتم اصلا ما با شما طرف نیستیم برو به کسی که قرار داد باهات بسته صحبت کن و... خیلی بی شعور و بی ادب بود دیگه اصلا هم نذاشتم کسی بره باهاشون حرف بزنه (چون نزدیک بود اون ها دعوا راه بندازند و...)

    خلاصه معاونت های کانون آقای بانشی و حیدری فر اومدن و شروع کردیم صحبت کردن و گفتن مشکلات و...
    بعدش رفتند با راننده صحبت بکنند بعدش باز این راننده بی شعور بازی در اورد و بحث بالا گرفته بود و ادعا اضافی میکرد راننده و...
    می گفت اصلا ماشین من مشکلی نداره و... بعدش ادعا کرد هر ماشینی که بخواهید عوض می کنم! ! ! (چنین ادعایی بود)

    همون موقع معاونت های کانون گفتند در رو باز بکن بچه ها چمدون ها و وسایلشون رو بیارند پایین

    دیگه راننده به غلط کردن افتاده بود و... ولی بچه ها همه وسایل رو اوردن پایین

    بعد از مدتی خود راننده اومد معذرت خواهی که ببخشید و... و حسابی معاونت های کانون بادش رو خوابوندن

    نتیجه اش این شد که اون راننده با اون بی شعوری دیگه رسما جرات نکرد آهنگ زن بذاره اصلا آهنگ که می ذاشت صداش رو هم زیاد نمی کرد (فقط نزدیک شیراز رسیدیم راننده عوض شد و آهنگ گذاشت که سریع بهش تذکر دادیم و قطع کرد)

    برای نماز و دستشویی هرجایی که می گفتیم نگه می داشت و رسما اول وقت هر جایی که اذون می گفتند خودش می گفتند میخواهید وایستام برید نماز بخونید
    چون دیر راه افتادیم به گرما نخوردم ولی باز مشکل کولر داشت اما چون خیلی هواگرم نبود بچه هایی که عقب اتوبوس بودن کمتر اذیت شدند
    ولی همش آب خنک و سرد داشت فقط یه جایی آب آبسرد کن تمام شد بهش گفتیم اولین جا وایستاد آبش کرد و....
    مواد مخدر دیگه اصلا جرات نکردن بکشند که بوش بیاد
    ولی سیگار می کشید ولی هروقت می خواست سیگار بکشه شیشه کنار دستش رو می اورد پایین که بوش نیاد توی اتوبوس.


    او چقدر زیاد شد ! کسی حوصله اش میشه بخونه؟
    حالا مثل مقایسه آیفن با سنگ می خواهم یه مقایسه اتوبوس رفتمون با اتوبوس های پوکیده قدیمی بکنم ! و عکسش رو بعدا می ذارم.

    حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر




  10. 8 کاربر از پست مفید مستاجر خدا تشکر کرده اند .


  11. #8
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-اسفند-۲۰
    محل سکونت
    شـــی راز
    نوشته ها
    2,895
    امتیاز : 61,822
    سطح : 100
    Points: 61,822, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranCreated Album picturesTagger Second Class
    تشکر کردن : 5,136
    تشکر شده 13,172 در 2,585 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 8 در 5 پست

    پیش فرض

    از نظر من و برخي ديگه كه پرسيدم اين سفر تو مباحثي مثل اتوبوس، حسينيه ، عذا و امثالهم خيلي خوب وبهتر از سفرهاي قبل بود ناشكري هست اگه نگيم . درسته يه سري مشكلات هم بوده كه مسلما طبيعيه انقدر مشكلات حاد نبوده كه بخوايم تو بوق كرنا كنيم .
    چيزي كه تو اين سفر تو ذوق من زد مراسم سال تحويل بود كه در راه رضاي خدا يدونه يا مقلب القلوب جمعي هم گفته نشد نسبت به هر سال واقع خوب نبود
    و جنگ الزهرا كه اونم شايد چون جناب آخوندي نيومدن اينطوري زمان گذروندن فقط



    نفسم میگیرد ، در هوایی که نفس های تو نیست ...

  12. 7 کاربر از پست مفید دريـــا تشکر کرده اند .


  13. #9
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۲۶
    محل سکونت
    شهرراز
    جنسيت
    خواهر
    سن
    -1987
    نوشته ها
    2,984
    امتیاز : 26,241
    سطح : 96
    Points: 26,241, Level: 96
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 9.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranYour first Group50000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 17,488
    تشکر شده 7,445 در 2,299 پست
    مخالفت
    13
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    بعدازشکر بابت رفتنمون مشکلات اتوبوس :
    رفت اتوبوس 6بودم که از همون شیراز که حرکت کردیم خراب بود وراننده خبر نداشت (حرکت 24 بود )ازشب تاصبح نیم ساعت رانندگی میکرد نیم ساعت می ایستاد میرفت زیر ماشین تا خرابی ماشین رو برطرف کنه نماز صبح وسط جاده خونده شد به زور ساعت 7رسیدیم یزد از اونجا به بعد اتوبوس دیگه از جاش حرکت نکرد موندیم توی ترمینال یزد تاساعت12:30 که برامون اتوبوس جور کنن
    هردوتا اتوبوسی که رفت سوار شدیم راننده هاش سیگاری بودن
    اتوبوس به شدت گرم بود وکولرش روشن نمیشد
    آب سرد کن نداشت کلا فقط جای آبسرد کن داشت
    به شدت گرم بود
    کمربندهاش دکوری بودن یکی درمیون کمربند داشت که اونم خراب بود وبراهمین جریمه شد




  14. 4 کاربر از پست مفید مسافرکوچولووووو تشکر کرده اند .


  15. #10
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۲۶
    محل سکونت
    شهرراز
    جنسيت
    خواهر
    سن
    -1987
    نوشته ها
    2,984
    امتیاز : 26,241
    سطح : 96
    Points: 26,241, Level: 96
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 9.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranYour first Group50000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 17,488
    تشکر شده 7,445 در 2,299 پست
    مخالفت
    13
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    اتوبوس برگشت شماره 9
    بشدت گرم راننده سیگاری وبداخلاق
    2تا از بچه هارو مشهد جاگذاشت وهرچی التماسش کردیم نگه نداشت سوارشون کنه
    تازه وقتی اعتراض کردیم میخاست ماهاروهم پیاده کنه
    کولر اصلا روشن نکرد
    ظاهرا رفت تنها بوده امابرگشت که من همراهشون بودم زن وبچه هاش هم باهاش بودن چندتا از بچه ها ازجمله خودم روی بوفه نشسته بودیم
    در وسط باز نمیشد چون باسطح اتوبوس یکی بود
    درد دل بسیار است ولی
    البته این دفعه نسبت به قبلا واقعا بهتر شده بود دست مسئولین درد نکنه




  16. 5 کاربر از پست مفید مسافرکوچولووووو تشکر کرده اند .


  17. #11
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۲۶
    محل سکونت
    شهرراز
    جنسيت
    خواهر
    سن
    -1987
    نوشته ها
    2,984
    امتیاز : 26,241
    سطح : 96
    Points: 26,241, Level: 96
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 9.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranYour first Group50000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 17,488
    تشکر شده 7,445 در 2,299 پست
    مخالفت
    13
    مخالفت شده 7 در 6 پست

    پیش فرض

    ولی کلا این سفر یه چیزی کم داشت اونم جناب دریا گفتن نمیدونم چرا دعای تحوبل سال واون 110تا یاعلی که هرسال میگفتیم چرا امسال گفته نشد
    یامقلب القلوب والابصار یامدبراللیل وانهار یامحول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال




  18. 5 کاربر از پست مفید مسافرکوچولووووو تشکر کرده اند .


  19. #12
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-بهمن-۲۷
    محل سکونت
    عازم میکده کرببلا می باشیم ؛
    نوشته ها
    6,390
    امتیاز : 46,696
    سطح : 100
    Points: 46,696, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger Second Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 8,117
    تشکر شده 23,696 در 5,476 پست
    مخالفت
    3
    مخالفت شده 5 در 4 پست

    پیش فرض

    یا زهرا

    بنده در مورد غذا و جا و اتوبوس نظر نمیدم چون ارتباطی به من نداشت ولی خب سخنرانی خیلی خوب بود - مراسم سال تحویل به نظر من برا اولین بار که با کانون بودم و از حرم رفتنم گذشتم چسبید و قابل استفاده بود - ساعتش هم خوب بود .

    عامو قربون غذاهوی شما - من میومدم چشم ماکارونی میدید . چی بود کوفته می دید . استامبولی داشتین . تازه کنارش میوه دیدم خیار شور دیدم

    من تو این مدت که مشهد بودم با هیات خودمون فقط یه نهار پامو گذاشتم تو رستوران / خفه شده بودیم از کباب و جوجه و این گوشت موشتا . خیلی وقتا اصن نهار و یا شام نمی خوردم یا به حداقل اکتفا می کردم . میوه هم تو خود مشد بمون ندادن و من دعواشون کردم گفتم بچه های کانونمیوه دارن ما نداریم میوه بدین ! ( کلا هیات ما لوکسه بین راه می بره رستوران - شام ساندویچ سرد میده ) !!

    خلاصه این از غذوی خوب شما که من هیچ وخ لب نزدم . تازه یه بار صبونه پیشتون خامه بود فک کنم صبونه عید خوردم .ما همش پنیر و کره مربا اونبرمیدادنمون

    ولی من همچنان راضی بودم با هیات خودمون اومدم و از برنامه های اینور استفاده کردم - کلا مکانتون دور بود تا حرم . برا حرم شب هم باید اجازه میگرفتین که ادم راحت نبود . البته اسطوره فرار می شدی حسینیه ما جای ماندن داشت واس بعضیا

    عین منافقا یکم از این ور تعریف کردم یکم اونور که هیش کی دلش نشکنه

    راسی جنگ شادی ش خیلی جفنگ بود .

  20. 5 کاربر از پست مفید مشكات نياز تشکر کرده اند .


  21. #13
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-شهریور-۱۷
    محل سکونت
    barefoot in paradise
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    9,111
    امتیاز : 78,558
    سطح : 100
    Points: 78,558, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album picturesTagger First Class
    تشکر کردن : 22,545
    تشکر شده 35,372 در 8,299 پست
    مخالفت
    93
    مخالفت شده 99 در 65 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط دريـــا نمایش پست اصلی
    از نظر من و برخي ديگه كه پرسيدم اين سفر تو مباحثي مثل اتوبوس، حسينيه ، عذا و امثالهم خيلي خوب وبهتر از سفرهاي قبل بود ناشكري هست اگه نگيم . درسته يه سري مشكلات هم بوده كه مسلما طبيعيه انقدر مشكلات حاد نبوده كه بخوايم تو بوق كرنا كنيم .
    چيزي كه تو اين سفر تو ذوق من زد مراسم سال تحويل بود كه در راه رضاي خدا يدونه يا مقلب القلوب جمعي هم گفته نشد نسبت به هر سال واقع خوب نبود
    و جنگ الزهرا كه اونم شايد چون جناب آخوندي نيومدن اينطوري زمان گذروندن فقط
    این مقایسه شما قیاس بین بد و بدتر هست!
    و برای رسیدن به جایگاه بالاتر همیشه باید ایده آل گرا باشید!!!

    و درضمن کسی توی اتوبوس ما رفت نبود که راضی باشه از شرایط! ! ! و حتی راضی بودن همان اتوبوس های قدیمی را سوار بشوند که حداقل شیشه پنجره اش را باز بکنند!!!


    وقتی هزینه ای دارد میشود و اون راننده داره پولش رو میگیره باید خدماتش رو هم درست بکنه! نه اینکه بخواهد اذیت بکنه و...
    اصولا راه کار داره
    با تک تک راننده ها (یا یک شرکت حمل و نقل) قرار داد بسته بشود و تک تک موارد در اون قرار داد ذکر بشود و موظف باشد که این موارد را رعایت بکند و گرنه هزینه ازش کم میشود.
    و قبل از حرکت چند نفر انتخاب بشوند که این موارد رو چک بکنند! به همین راحتی!
    وقتی راننده قرار داد ببنده که آهنگ زن روشن نکنه دیگه غلط می کنه روشن بکنه؛ میشه پوست از کلش کند! فقط کافیه که پولش رو ندهید ببینید چه جوری آدم میشه!


    نگاه ما توی دهات که زندگی نمی کنیم
    بنده 1 سال نی ریز دانشجو بودم و هفته ای 2 بار با اتوبوس می رفتم و می اومدم
    اتوبوس های فوق العاده ای داشت! حتی میشه ادعا کرد از اتوبوس های تهران بهتر نباشه بدتر هم نبود (البته منظورم اتوبوس های تهران جنوب نیست! که این راننده ما ادعا داشت که اتوبوس خط تهران هست!!!!)
    تنها یک مورد اتوبوس نی ریز مشکل داشت اون هم این بود که ترمزش خراب شد توی شهر شیراز نمی تونست راه بره وقتی ترمز میگرفت خاموش میشد به خاطر همین فلکه الله پیاده کرد! همین!
    آدمی هم نیستم که اهل سفر نباشم و خیلی هم سوار اتوبوس شدم.

    حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر




  22. 4 کاربر از پست مفید مستاجر خدا تشکر کرده اند .


  23. #14
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-اسفند-۲۰
    محل سکونت
    شـــی راز
    نوشته ها
    2,895
    امتیاز : 61,822
    سطح : 100
    Points: 61,822, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranCreated Album picturesTagger Second Class
    تشکر کردن : 5,136
    تشکر شده 13,172 در 2,585 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 8 در 5 پست

    پیش فرض

    مقايسه بين بد و بدتري در كار نبود
    ديدن بهبود اوضاع نسبت به سالهاي قبل بود
    الان كي بد بود كي بدتر؟؟
    شما سفر اولتون بوده با كاروان اصلي پس شرايط سالهاي گذشته رو نديدن. بهبود شرايط امسال حتي با پارسالهم واقعا به چشم ميمود
    جايي هم نگفتم اين سفر ايده ال بود يا بهتر از اين امكان نداشت يا امثالهم.يقينا ميشده بهتر از اين هم كار كرد اما بايد پيشرفت هارو ديد تا اينكه فقط نيمه خالي ليوان رو
    اتوبوس ما تو رفت يه سري مشكل داشت از نظر گرما و تهويه چند ساعتي نبود كولر دم به ساعت واسادن 25 ساعت تو راه بودن ولي خوب انقدرها تو چشمم بزرگ جلوه نكرد
    مسلما همه ما سفرهاي راحتتري تو زندگيمون رفتيم اما هميشه بار معنوي سفرهاي كانون انقد زياد هست كه حداقلش من اين سختي ها رو به جون دل ميخرم خيلي هاي ديگه هم اينطورين



    نفسم میگیرد ، در هوایی که نفس های تو نیست ...

  24. 7 کاربر از پست مفید دريـــا تشکر کرده اند .


  25. #15
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-شهریور-۱۷
    محل سکونت
    barefoot in paradise
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    9,111
    امتیاز : 78,558
    سطح : 100
    Points: 78,558, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album picturesTagger First Class
    تشکر کردن : 22,545
    تشکر شده 35,372 در 8,299 پست
    مخالفت
    93
    مخالفت شده 99 در 65 پست

    پیش فرض

    ^ بنده قصد این رو ندارم یکی شما بفرمایید یکی بنده عرض بکنم و...
    هدف این مبحث هم چنین چیزی نیست اگر بخواهید در پیام خصوصی خدمتتون عرض خواهم کرد.
    درست هم هست بنده سفر اول عید کانونم بود و احتمالا به این شیوه آخرین سفرم هم بود! ولی توی اتوبوس ما بچه های کادر هم بودن که یکیشون هم توی آشپزخونه کمک می کرد و چندین و چند سال با کانون به سفر می آمد و ناراضی بود! و می گفت این کاری رو که تو می خواستی بکنی می خواستم سفر اول انجام بدم ولی ندادم و...

    اصلا بنده سفر اولم بود حرف کسی که خودش عضو هیئت مدیره قدیم کانون و استاد جامعه شناسی (آقای غندی) رو هم قبول نمی فرمایید که کانون احتیاج به آسیب شناسی داره؟

    آسیب شناسی ذاتا یعنی دیدن کمبود ها نه دیدن نیمه پر لیوان


    در مورد اتوبوس و مسائلی که مطرح شد راهکار بنده این بود:
    وقتی هزینه ای دارد میشود و اون راننده داره پولش رو میگیره باید خدماتش رو هم درست بکنه! نه اینکه بخواهد اذیت بکنه و...
    اصولا راه کار داره
    با تک تک راننده ها (یا یک شرکت حمل و نقل) قرار داد بسته بشود و تک تک موارد در اون قرار داد ذکر بشود و موظف باشد که این موارد را رعایت بکند و گرنه هزینه ازش کم میشود.
    و قبل از حرکت چند نفر انتخاب بشوند که این موارد رو چک بکنند! به همین راحتی!
    وقتی راننده قرار داد ببنده که آهنگ زن روشن نکنه دیگه غلط می کنه روشن بکنه؛ میشه پوست از کلش کند! فقط کافیه که پولش رو ندهید ببینید چه جوری آدم میشه!
    همین قضیه اتوبوس و مشکلات رو دقیقا ما توی سفر جنوب هم داشتیم که تک راننده بدون هیچ کمکی و هیچ شاگردی
    تلویزیون خراب (تفریح هست ولی اگر چیز مفیدی نبود هیچ طراحی هم وقت نمی ذاشت که توی اتوبوس طراحیش بکنه!!!)
    اخلاق بد و...
    ولی همون هم یه جایی از مابقی اتوبوس ها جلو زد خود آقای پروین اومدن بهشون تذکر دادن و سر همین که قرارداد بود متوجه شد بهش پول نمی دهند (چون خودش هم گفت که برای این ها که کاری نداره آخر کار بهم پولم رو نمیدن!) و از موقعی که تذکر بهش دادن دیگه درستش شد!

    بهتر هست از همان اول که می خواهند اتوبوس ها کرایه بشود این جنگ اول رخ بدهد و نگذارند برای صلح آخر!



    قرار هم نیست این مبحث فقط برای این سفر یا فقط مشکلات اتوبوس ها باشد ولی من شدید می خواهم این یه مورد رو ویژه دنبال بکنم چون ادعایی از معاونت های کانون شنیدم که نقیضش رو تا حالا چندین اتوبوس بوده
    چون بنده گفتم که شما اتوبوس هارو چک کردید؟
    و فرمودند که احتیاجی نیست و اعتماد هست و... ولی وقتی یه مورد بار ها تکرار میشه و مشخص بشود این مشکلات خود مسئولین هم قبول می کنند که سری بعدی یکی رو بذارند که تک تک اتوبوس ها رو چک بکند
    بنده خودم هم گفتم که سری بعدی اگر با کانون بودم بفرمایید خودم میام تک تکشون رو چک می کنم

    حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر




  26. 2 کاربر از پست مفید مستاجر خدا تشکر کرده اند .


  27. #16
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-دی-۱۹
    محل سکونت
    شیراز ، خ وصال
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    923
    امتیاز : 7,596
    سطح : 58
    Points: 7,596, Level: 58
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکر کردن : 16,069
    تشکر شده 10,345 در 926 پست
    مخالفت
    17
    مخالفت شده 16 در 14 پست

    پیش فرض



    در مسائل اجرایی همیشه یه وضع موجود وجود داره ، و در دورنمای اون مسائل ، یه وضع مطلوب. سیستمی موفق هست که همیشه در حرکت از وضع موجود بسمت مطلوب باشه.

    توقف در وضع موجود ، رکود و کاهش راندمان رو بدنبال داره. اما حرکت از وضع موجود بسمت مطلوب ، برایند کارها رو بالا میبره و خطاها رو تدریجا کم میکنه ، هر چند به صفر نمیرسونه.

    بنظر میاد هدف جناب مستاجر بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارهای کارشناسی و مستدل جهت برون رفت از وضع موجود و حرکت بسمت وضع مطلوب هست. نفس این مبحث به خودی خود ارزشمنده و امیدواریم دوستان با یک نگاه منطقی و نسبی کمک کنن که ادامه راه وصال رو بهتر طی کنیم.



  28. #17
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-فروردین-۳۱
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    3,157
    امتیاز : 39,873
    سطح : 100
    Points: 39,873, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second Class25000 Experience PointsVeteran
    تشکر کردن : 3,618
    تشکر شده 13,051 در 2,875 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 2 در 2 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط دريـــا نمایش پست اصلی
    از نظر من و برخي ديگه كه پرسيدم اين سفر تو مباحثي مثل اتوبوس، حسينيه ، عذا و امثالهم خيلي خوب وبهتر از سفرهاي قبل بود ناشكري هست اگه نگيم . درسته يه سري مشكلات هم بوده كه مسلما طبيعيه انقدر مشكلات حاد نبوده كه بخوايم تو بوق كرنا كنيم .
    چيزي كه تو اين سفر تو ذوق من زد مراسم سال تحويل بود كه در راه رضاي خدا يدونه يا مقلب القلوب جمعي هم گفته نشد نسبت به هر سال واقع خوب نبود
    و جنگ الزهرا كه اونم شايد چون جناب آخوندي نيومدن اينطوري زمان گذروندن فقط
    اگه منم مثل شمو ی زیر انداز داشتم تا راننده استارت ماشین رو میزد کف اتوبوس خواب بودم ای مسائلا به چشمم نمیومد
    ماشاااااااااااالا به جونت آدم تا میخاست باهات حرف بزنه با قیافه خوابت روبرو میشد
    وقتی هم که بیدار بودی فغان سر میدادی که وای چرو فلان چرو بسان

  29. 2 کاربر از پست مفید پامچال تشکر کرده اند .


  30. #18
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-اسفند-۲۰
    محل سکونت
    شـــی راز
    نوشته ها
    2,895
    امتیاز : 61,822
    سطح : 100
    Points: 61,822, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranCreated Album picturesTagger Second Class
    تشکر کردن : 5,136
    تشکر شده 13,172 در 2,585 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 8 در 5 پست

    پیش فرض

    ^ توجه نكردي خواهر من اينايي كه گفتم برا رفت بود و مشكلات رفت از قبيل گرما و ... كه دقيقا به چشمم اومد اما نه تا اين حد برگشت الحمد الله مشكلات كمتر بود اما شايدم من خواب بودم ( اينجور كه ميگي شايد مرده بودم!) و نميفهميدم !!! من واقعا معذرت ميخوام از فغان هايي كه سر دادم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    به قول جناب مستاجر قرار نيست يكي من بگم يكي ديگران موفق باشيد ادامه بديد



    نفسم میگیرد ، در هوایی که نفس های تو نیست ...

  31. 2 کاربر از پست مفید دريـــا تشکر کرده اند .


  32. #19
    مدیر سایت
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    4,558
    امتیاز : 68,357
    سطح : 100
    Points: 68,357, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger First Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 9,141
    تشکر شده 22,704 در 4,108 پست
    حالت من : Khonsard
    مخالفت
    77
    مخالفت شده 110 در 89 پست

    پیش فرض

    سلام
    ضمن تشکر به نظرم "آسیب شناسی مسائل اجرایی کانون" سطحش از "بدبختی های موجود در اتوبوس ها" بالاتره
    موقعی که عنوان مبحث رو دیدم ذهنم رفت سمت یک مبحثی با موضوعاتی مثل :
    - وضعیت فعالیت واحدهای اجرایی
    - مدیران و معاونین واحدهای اجرای
    - چشم انداز واحدهای اجرایی
    - اهداف کوتاه، میان و بلند مدت واحدهای اجرایی
    - نحوه انتخاب عضو و جذب افراد
    - برنامه های پیش رو
    و.....
    ( ببخشید جناب مستاجر، بنده یه کم ایده آل گرا هستم )
    رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود ؟


  33. #20
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-شهریور-۱۷
    محل سکونت
    barefoot in paradise
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    9,111
    امتیاز : 78,558
    سطح : 100
    Points: 78,558, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album picturesTagger First Class
    تشکر کردن : 22,545
    تشکر شده 35,372 در 8,299 پست
    مخالفت
    93
    مخالفت شده 99 در 65 پست

    پیش فرض واحد انتظامات - تدارکات

    نوشته اصلی توسط کورسو نمایش پست اصلی


    در مسائل اجرایی همیشه یه وضع موجود وجود داره ، و در دورنمای اون مسائل ، یه وضع مطلوب. سیستمی موفق هست که همیشه در حرکت از وضع موجود بسمت مطلوب باشه.

    توقف در وضع موجود ، رکود و کاهش راندمان رو بدنبال داره. اما حرکت از وضع موجود بسمت مطلوب ، برایند کارها رو بالا میبره و خطاها رو تدریجا کم میکنه ، هر چند به صفر نمیرسونه.

    بنظر میاد هدف جناب مستاجر بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارهای کارشناسی و مستدل جهت برون رفت از وضع موجود و حرکت بسمت وضع مطلوب هست. نفس این مبحث به خودی خود ارزشمنده و امیدواریم دوستان با یک نگاه منطقی و نسبی کمک کنن که ادامه راه وصال رو بهتر طی کنیم.

    دقیقا بنده هم منظورم همین بود راستش احتمالا از بیان ناقص بنده بوده که توی پست اول نتونستم این مفهوم رو برسانم

    نوشته اصلی توسط رهرو نمایش پست اصلی
    سلام
    ضمن تشکر به نظرم "آسیب شناسی مسائل اجرایی کانون" سطحش از "بدبختی های موجود در اتوبوس ها" بالاتره
    موقعی که عنوان مبحث رو دیدم ذهنم رفت سمت یک مبحثی با موضوعاتی مثل :
    - وضعیت فعالیت واحدهای اجرایی
    - مدیران و معاونین واحدهای اجرای
    - چشم انداز واحدهای اجرایی
    - اهداف کوتاه، میان و بلند مدت واحدهای اجرایی
    - نحوه انتخاب عضو و جذب افراد
    - برنامه های پیش رو
    و.....
    ( ببخشید جناب مستاجر، بنده یه کم ایده آل گرا هستم )
    سلام حضرت استاد
    دقیقا قرار هست به همین جا ها برسیم
    چون بنده بیشتر این جوری هستم که از جز به کل می رسم (نگرش بنده هست) (اصولا 2 نگرش هست که از کل به جز می رسند)
    مثلا بحث بعدی که مد نظرم بود واحد انتظامات بود.
    و بررسی نوع رفتار اعضا این واحد

    چون یکی از واحد هایی هستند که اعضاشون با مستمعین کانون در ارتباط هستند و بعضا بعضی رفتار ها بر اثر خستگی یا ندیدن آموزش صحیح برخورد یه جور دل زدگی ایجاد می شود.

    باز از قدیم ها مثال بیارم و از آقای غندی:
    ایشون می گفتند که زمانی که کانون می اومدن و... خودشون دم در می ایستادن و وقتی میخواستند کسی وارد بشود سلام و خوش آمد و... و می گفتند به طور مثال انتظامات وقتی می خواهد کسی رو بگردد اول سلام و خوش آمد بعدش بگویند که اجازه هست چون وظیفه ما هست و... این نوع برخورد بر اساس احترام باعث میشه که جذب حداکثری رخ بدهد و نه دل زدگی!


    البته واحد تدارکات هم خیلی نزدیک به انتظامات می تونیم بررسی بکنیم.

    یکی از آسیب هایی که توی این واحد ها وجود داره بعضا شوخی های زننده ای هست که بین اعضا واحد و اعضا جدید ایجاد میشه.

    مثلا یه نمونه رو بخواهم عرض بکنم به نقل از یکی از دوستان که واحد تدارکات می باشد این هست که وقتی چند سال پیش توی مشهد میاد و آشپز خونه تازه کمک بکنه روز اول 2 عدد دیگ آب مرغ داغ !!! روی سرش خالی کردن و وایستادن خندیدن!!! آیا چنین چیزی باید توی کانون وجود داشته باشه؟ (حتی می گفتند یکی از مسئولین کانون اونجا بودن و داد زدم گفتم فلانی !!! دیدم هیچ کاری نمی کنه دیگه از اون به کل نا امید شدم!)


    یا مثال دیگر در انتظامات جشن پتو هاشون هست! ! ! درسته به شوخی و... ولی اصلا جالب نیست و باعث میشه یه دافعه ایجاد بشه و هر کسی وارد این واحد ها نشود و در نتیجه افرادی با چنین نگرش هایی وارد بشوند و در گام بعد مشکلاتی در برخورد با مستمعین ویا اعضای دیگر کادر ایجاد بشود.


    بنده اصلا منظورم این نیست که اعضا این واحد ها همگی این شیوه برخورد رو دارند اصلا و ابدا اما حتی یک موردش هم نباید توی اعضا کادر رخ بدهد و حتی یک موردش هم برای کانون هزینه از آبرو هست!


    پیشنهاد:
    گذاشتن دوره های ویژه آموزشی برخورد با مستمعین و همچنین ارزیابی و گاهی ریزش اعضایی که به مرور باعث آسیب به اخلاق درون واحدی گردد.
    و همچنین برای این واحد ها و اعضاشون که معمولا بیشتر زحمات کانون رو هم می کشند سفر های و اردو های ویژه ای گذاشته بشود و که برمبنای اخلاق اسلامی و سوق دادن به این نوع برخورد با مستمعین کانون و اعضای دیگر واحد ها.

    حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر




  34. 4 کاربر از پست مفید مستاجر خدا تشکر کرده اند .


  35. #21
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۶-فروردین-۲۷
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    5,012
    امتیاز : 37,268
    سطح : 100
    Points: 37,268, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.8%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 26,479
    تشکر شده 28,973 در 4,723 پست
    نوشته های وبلاگ
    3
    مخالفت
    3
    مخالفت شده 2 در 2 پست

    پیش فرض

    ^^^^ امون از دل من از دست این انتظامات !!
    خداییشا یه دو سه هفته ای یه دوربین بیارین طرف خواهرا ! زوم کنید رو انتظامات ! مخصوصا مراسمای مشهد !! موقع سخنرانی !
    ببینید چطوری به مستمع نگاه میکنند ، تذکر میدن و ............. !!!!

    این درد ده ساله ی منه !!
    .
    .
    .



    در هوس دیدن شش گوشه ، دلم تاب ندارد ! نگهم خواب ندارد ........
    قلمم گوشه ی دفتر ، غزل ناب ندارد

    همه گویند : به انگشت اشاره
    مگر این عاشق دیوانه ی دلسوخته ارباب ندارد ؟

    تو كجایی ؟ شده ام باز هوایی ...
    چه شود جمعه این هفته بیایی ؟ ..........


    اللهم عجل لولیک الفرج والعافیـه والنصر واجعلنا من خیر اعوانه و انصاره

  36. 8 کاربر از پست مفید setarevatan تشکر کرده اند .


  37. #22
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-بهمن-۲۷
    محل سکونت
    عازم میکده کرببلا می باشیم ؛
    نوشته ها
    6,390
    امتیاز : 46,696
    سطح : 100
    Points: 46,696, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger Second Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 8,117
    تشکر شده 23,696 در 5,476 پست
    مخالفت
    3
    مخالفت شده 5 در 4 پست

    پیش فرض

    یا زهرا

    یه برنامه ای بود اولش انس با قرآن داشت . گویا جا نبود ما رفتیم زیر زمین . خب صدا آینه نمیومد کلا برا زیر زمینی ها هم جذبه نداشت . یه انتظاماتی هم بالا سر ما واساده بود خیلی تذکر میداد - خداییش زیاد تذکر میداد ( به هر حال وظیفه ش بود یا هر چی دیگه ) - خب بعلت بی حوصله شدن بچه های ما خیلی هاشون پا شدن با اینکه این همه راه اومده بودن برگشتن برا سخنرانی نموندن !!

    خلاصه این که همه چی با هم تاثیر داره برا نگه داشتن و شنوا کردن مخاطب . یعنی من مردم بس که به این انتظاماتیه گفتم صداشو بیشتر کن . آخرشم این بانده رو دور دادن صداش خوب شه .

  38. 5 کاربر از پست مفید مشكات نياز تشکر کرده اند .


  39. #23
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-اسفند-۲۰
    محل سکونت
    شـــی راز
    نوشته ها
    2,895
    امتیاز : 61,822
    سطح : 100
    Points: 61,822, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranCreated Album picturesTagger Second Class
    تشکر کردن : 5,136
    تشکر شده 13,172 در 2,585 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 8 در 5 پست

    پیش فرض

    كلا انتظامات بايد منفجر بشه از اول بناشو بذارن جيگر ملت رو ميكنن تو آسري خيلي ها رسما تو ذوقشون ميخوره اين رفتارا و ميرن پشتشون هم نگاه نميكنن. خدايي بچه هايي خوب و ملايم متين هم توشون زياده اما خيلي هاشون كلا خلق شدن با تشر و غيظ تذكر بدن به بقيه خودشون هم كه الحمدالله از همه چي مبرا هستن! از پس سالهاي گذشته جيگر همايونيمان له ميباشد از دست برخي سران و دانه درشتها و قديمي هاي انتظامات



    نفسم میگیرد ، در هوایی که نفس های تو نیست ...

  40. 6 کاربر از پست مفید دريـــا تشکر کرده اند .


  41. #24
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-شهریور-۱۷
    محل سکونت
    barefoot in paradise
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    9,111
    امتیاز : 78,558
    سطح : 100
    Points: 78,558, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album picturesTagger First Class
    تشکر کردن : 22,545
    تشکر شده 35,372 در 8,299 پست
    مخالفت
    93
    مخالفت شده 99 در 65 پست

    پیش فرض

    با توجه به نحوه سپاس کردن آسید این جور بر میاد که اصولی باید آسیب شناسی بشه
    پس بهتره مسئولین واحد ها هم تشریف بیارند که هر واحد جداگانه بررسی بشه

    برای شروع میشه از همین واحد rv (البته اگر به قول قدیمی های خود آروی وجود داشته باشه!) ویا سایت و... شروع بشود.
    یه گزارش کاری بدهند و دوستان هم نظراتشون رو بدهند و سوالاتشون رو هم بپرسند.

    حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر




  42. 2 کاربر از پست مفید مستاجر خدا تشکر کرده اند .


  43. #25
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-بهمن-۱۹
    نوشته ها
    876
    امتیاز : 13,523
    سطح : 75
    Points: 13,523, Level: 75
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکر کردن : 1,773
    تشکر شده 5,289 در 911 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 14 در 13 پست

    پیش فرض

    سلام
    ايده خوبيه
    البته اميدوارم مثل بخش عكاسي به ، هميني كه هست منجر نشه پاسخها ،
    پايه ام اساسي .
    ارادت

  44. 10 کاربر از پست مفید حسام دادجو تشکر کرده اند .


  45. #26
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-شهریور-۱۷
    محل سکونت
    barefoot in paradise
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    9,111
    امتیاز : 78,558
    سطح : 100
    Points: 78,558, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album picturesTagger First Class
    تشکر کردن : 22,545
    تشکر شده 35,372 در 8,299 پست
    مخالفت
    93
    مخالفت شده 99 در 65 پست

    پیش فرض

    حضرت استاد رهرو بیایید بفرمایید فعالیت ها و البته بفرمایید وضعیت آروی الان دقیقا چه جوری هست؟


    دادا حسام دادجو تا وقتی هم که مسولین کانون تکلیف عکاسی رو مشخص نفرمایند همین که هست هست!!! (در این مورد هم همین جا میشه توضیح داد)

    حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر




  46. 2 کاربر از پست مفید مستاجر خدا تشکر کرده اند .


  47. #27
    مدیر سایت
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    4,558
    امتیاز : 68,357
    سطح : 100
    Points: 68,357, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger First Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 9,141
    تشکر شده 22,704 در 4,108 پست
    حالت من : Khonsard
    مخالفت
    77
    مخالفت شده 110 در 89 پست

    پیش فرض

    سلام جناب مستاجر
    گروه کامپیوتر برادران کانون موسوم به rv مدتهاست تبدیل شده به دپارتمان it و مدیرش هم بنده نیستم قربان
    در مورد سایت رهپویان.کام ( به عنوان یکی از 40 سایت کانون ) توضیحاتی بخواید عرض خواهم کرد.
    ارادتمند
    رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود ؟

  48. 4 کاربر از پست مفید رهرو تشکر کرده اند .


  49. #28
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-شهریور-۰۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    1,741
    امتیاز : 35,086
    سطح : 100
    Points: 35,086, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 1.0%
    افتخارات:
    Social1 year registeredCreated Album pictures25000 Experience Points
    تشکر کردن : 9,463
    تشکر شده 6,916 در 1,654 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط دريـــا نمایش پست اصلی
    كلا انتظامات بايد منفجر بشه از اول بناشو بذارن جيگر ملت رو ميكنن تو آسري خيلي ها رسما تو ذوقشون ميخوره اين رفتارا و ميرن پشتشون هم نگاه نميكنن. خدايي بچه هايي خوب و ملايم متين هم توشون زياده اما خيلي هاشون كلا خلق شدن با تشر و غيظ تذكر بدن به بقيه خودشون هم كه الحمدالله از همه چي مبرا هستن! از پس سالهاي گذشته جيگر همايونيمان له ميباشد از دست برخي سران و دانه درشتها و قديمي هاي انتظامات
    منم دقیقا با بحث انتظامات موافقم
    منم خودم یه چند ماهی انتظامات بودم. ولی واقعا خیلی از کارا و قوانینشون رو قبول نداشتم
    دیگه کلا انصراف دادم
    واقعا که بعضی وقتا ها جیگرمون لهههههههههههههههههههههههه ههههههه میشه از بعضی کارا
    به دنبال کسی جــامانده از پــرواز میگردم

    مگــر بیـــدار سازد غــافلی را غافلی دیگر








  50. 4 کاربر از پست مفید جامانده از پرواز تشکر کرده اند .


  51. #29
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-شهریور-۰۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    1,741
    امتیاز : 35,086
    سطح : 100
    Points: 35,086, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 1.0%
    افتخارات:
    Social1 year registeredCreated Album pictures25000 Experience Points
    تشکر کردن : 9,463
    تشکر شده 6,916 در 1,654 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    از اتوبوس بگم که ما بدبخت بیچاره هایی که آخر اتوبوس بودیم(اتوبوس 12) ینیاااااااا مردیم از گرما. هرچیم میگفتیم عاموووووووووو ای کولرو رو روشنش کن گوشش بدهکار نبود
    تانصفه راه که برامون بخاری روشن کرده بود. دسش دردنکنه. ینی من کنار پنجره بودم به تمام معنااااااااااا پختممممممممممم
    برگشتن یکم بهتر شد ولی رفتن واقعااااااااااااااااااااا اااااااا افتضاح بود. هرچیم میگفتیما انگار نه انگار

    محل اسکان ما بشرویه بود طبقه بالا
    که دقیقا برا خودش منطقه محرومه بود. غذا آخرین لحظات به ما میرسید اونم تازه مخلفاتش بعضی مواقع دیگه به ما نمیرسید
    برا یه تجدید وضو باید چادرچاقچول میکردیم دوطبقه رو طی میکردیم بریم پایین
    ینی واقعااااااااااااااااااااا داغون بود. خیلی سختتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتت بود همی چی

    ولی غذا رو باید بگم خداییش از قبلا بهتر بود فقط مشکل این بود که بعضی غذاها واقعا باید باهاشون یه نوشابه ای چیزی میبود که نبود

    البته برا خودم این چیزا واقعا انقد مهم نیس که بخوام روش تاکید کنم
    مهما رو تو پست بعدی میزارم
    به دنبال کسی جــامانده از پــرواز میگردم

    مگــر بیـــدار سازد غــافلی را غافلی دیگر








  52. 4 کاربر از پست مفید جامانده از پرواز تشکر کرده اند .


  53. #30
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-شهریور-۱۷
    محل سکونت
    barefoot in paradise
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    9,111
    امتیاز : 78,558
    سطح : 100
    Points: 78,558, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album picturesTagger First Class
    تشکر کردن : 22,545
    تشکر شده 35,372 در 8,299 پست
    مخالفت
    93
    مخالفت شده 99 در 65 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط رهرو نمایش پست اصلی
    سلام جناب مستاجر
    گروه کامپیوتر برادران کانون موسوم به rv مدتهاست تبدیل شده به دپارتمان it و مدیرش هم بنده نیستم قربان
    در مورد سایت رهپویان.کام ( به عنوان یکی از 40 سایت کانون ) توضیحاتی بخواید عرض خواهم کرد.
    ارادتمند
    سلام علیکم
    بله
    بنده هم فقط می خواستم فتح باب بشه! از این باب که چرا این جوری شده؟
    (راستش دنبال یکی می گشتم که خود به همه چیز وارد بشه نه من که از هیچی درست خبر ندارم !!!)

    الان که دپارتمان it هم به خاطر مشکلاتی تعطیل که نخواهیم بگیم تعلیق داره! و...
    بعدش این 40 سایت کانون نهایت 5 سایت فعال (به روز بشود مداوم!) دارد!
    چرا باید انقدر تفرقه و جدایی توی کانون باشه؟

    سر همین قضیه عکاسی من خودم از اولش هم اعتقاد به چیزی به اسم واحد عکاسی نداشتم! و هنوز هم ندارم ! چون خود واحد لشکر رسانه ای وجود داره ولی به خاطر مشکلاتی این اتفاق نمی افته که این دسته بندی ها و واضح سازی ها بشود.
    (در این باره بعدا توضیح میدهم که چرا کانون این جوری همه چیز جزیره ای پیش میره!)

    در مورد همین سایت هم صحبت ها با هم می کنیم ان شا الله (همان .com!) !

    حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر




  54. 2 کاربر از پست مفید مستاجر خدا تشکر کرده اند .


صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما

جامعه مجازی رهپویان به عنوان شبکه اجتماعی اعضاء کانون فرهنگی رهپویان وصال از سال 1381 و به عنوان یکی از قدیمی ترین تالارهای گفتمان فضای وب فارسی مشغول به فعالیت می باشد. تمامی تلاش دست اندرکاران مجموعه، فراهم آوردن محیطی سالم، مفید و آموزنده برای کاربران گرامی می باشد بدیهی است مطالب درج شده نظرات کانون رهپویان وصال نبوده و نظرات رسمی در سایت رهپویان وصال درج می گردد.

ارسال پیام به مدیر سایت
session بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید:
شادی روح 14 شهید کانون فرهنگی رهپویان وصال صلوات

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1