کاربری
کاربر گرامی به خوش آمدید . اگر این نخستین بازدید شما از سایت است , لطفا ثبت نام کنید:
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 30 , از مجموع 57
  1. #1
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-شهریور-۲۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1986
    نوشته ها
    3,040
    امتیاز : 39,665
    سطح : 100
    Points: 39,665, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran50000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 5,965
    تشکر شده 9,308 در 2,470 پست
    مخالفت
    19
    مخالفت شده 62 در 34 پست

    پیش فرض *کتاب بد چی خوندی؟*

    خوب دیگه کل دنیا همه در تضاد و در پی خنثی کردن اثر همدیگر هستند .تصادم وتضاد وتاثیر مخالف در یکدیگر کردن اصلیه تو جهان به قول مولوی


    این جهان جنگ است چون كل بنگری /ذره ذره همچو دین با كافری
    جنگ طبعی جنگ فعلی جنگ قول/در میان جزء ها حربی ست هول
    آن یكی ذره همی پرد به چپ /و آن دگر سوی یمین اندر طلب
    این جهان زین جنگ قائم می‎بود/ در عناصر در نگر تا حل شود
    بس بنای خلق بر اضداد بود /لاجرم جنگی شد اندر ضر و سود


    اینجا هم در تقابل با مبحث "کتاب خوب چی خوندی؟" از این اصل بی نصیب نمی مونه .
    کسی پول داده کتاب خریده ولی خوب نبوده معرفی کنه

    پی نوشت .اسم مبحث گول زننده نباشه و ممانعت هم از این نباشه که کسی کتابی رو نخونه .نظرات اینجا کاملا سلیقه ای و شخصی هست . شاید کتابی برای کسی بد باشه و همون کتاب برای یه نفر دیگه عالی باشه .اینجا هر کس گفت که فلان کتاب بده معیارهاش رو هم لطفا ذکر کنه
    ویرایش توسط نوح : یکشنبه ۱۲ دی ۸۹ در ساعت ۲۱:۳۳

    وَاصْنَعِ الْفُلْكَ بِأَعْيُنِنَا وَوَحْيِنَا وَلاَ تُخَاطِبْنِي فِي الَّذِينَ ظَلَمُواْ إِنَّهُم مُّغْرَقُونَ

    وَيَصْنَعُ الْفُلْكَ وَكُلَّمَا مَرَّ عَلَيْهِ مَلأٌ مِّن قَوْمِهِ سَخِرُواْ مِنْهُ




    • کشتی را زير نظر و الهام ما بساز و در باره اين ستمکاران با من سخن مگوی ، که همه غرقه اند
    • نوح کشتی می ساخت و هر بار که مهتران قومش بر او می گذشتند مسخره اش می کردند...


  2. 3 کاربر از پست مفید نوح تشکر کرده اند .


  3. #2
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-شهریور-۲۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1986
    نوشته ها
    3,040
    امتیاز : 39,665
    سطح : 100
    Points: 39,665, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran50000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 5,965
    تشکر شده 9,308 در 2,470 پست
    مخالفت
    19
    مخالفت شده 62 در 34 پست

    پیش فرض

    اولین کتاب به نظر من کتاب"دا " هست .اصلا ارزش خریدن نداره .اینقدرا که تعریف می کردن نبود .یعنی به نظر من لیاقت نداشت که به این تعداد فروش برسه .می خواهید بخونید به نظر من گیر بیارید بخونید والا خریدنش نمی ارزه

    وَاصْنَعِ الْفُلْكَ بِأَعْيُنِنَا وَوَحْيِنَا وَلاَ تُخَاطِبْنِي فِي الَّذِينَ ظَلَمُواْ إِنَّهُم مُّغْرَقُونَ

    وَيَصْنَعُ الْفُلْكَ وَكُلَّمَا مَرَّ عَلَيْهِ مَلأٌ مِّن قَوْمِهِ سَخِرُواْ مِنْهُ




    • کشتی را زير نظر و الهام ما بساز و در باره اين ستمکاران با من سخن مگوی ، که همه غرقه اند
    • نوح کشتی می ساخت و هر بار که مهتران قومش بر او می گذشتند مسخره اش می کردند...


  4. #3
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-شهریور-۲۲
    محل سکونت
    زمین
    نوشته ها
    1,132
    امتیاز : 25,872
    سطح : 96
    Points: 25,872, Level: 96
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 478
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures25000 Experience Points
    تشکر کردن : 551
    تشکر شده 5,735 در 1,036 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط نوح نمایش پست اصلی
    اولین کتاب به نظر من کتاب"دا " هست .اصلا ارزش خریدن نداره .اینقدرا که تعریف می کردن نبود .یعنی به نظر من لیاقت نداشت که به این تعداد فروش برسه .می خواهید بخونید به نظر من گیر بیارید بخونید والا خریدنش نمی ارزه

    !!!!!!!!
    البته این نظر شخص شماست و نظر افراد دیگه ای مثل حضرت آقا متفاوته !!
    بنابراین بگیم منظورمون از " بد " چیه ؟!!!
    راستش وقتی خوندم کتاب " دا " رو به عنوان بد معرفی کردید ..

  5. 3 کاربر از پست مفید ستايش تشکر کرده اند .


  6. #4
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-دی-۱۹
    محل سکونت
    شیـــــــــــــــــراز!
    نوشته ها
    1,135
    امتیاز : 21,496
    سطح : 92
    Points: 21,496, Level: 92
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 854
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    VeteranCreated Album pictures10000 Experience Points
    تشکر کردن : 970
    تشکر شده 4,136 در 933 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    Question

    ^
    ^
    ستایش عزیز درست میگن. دقیقا چیش بد بود؟ چه نکته ایش تو ذوق می زد؟

  7. کاربر روبرو از پست مفید عروسك پارچه اي تشکر کرده است .


  8. #5
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-بهمن-۲۷
    محل سکونت
    عازم میکده کرببلا می باشیم ؛
    نوشته ها
    6,390
    امتیاز : 46,696
    سطح : 100
    Points: 46,696, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger Second Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 8,117
    تشکر شده 23,696 در 5,476 پست
    مخالفت
    3
    مخالفت شده 5 در 4 پست

    پیش فرض

    يا زهرا

    سلام.الان خيليا ميان دفاع كنن از دا!
    من اين كتابو مدت هاست دارم ولي هر كاري مي كنم دلم نمي ره بخونمش!خيليا بر عكس نظرتون خيلي تعريف كردند و قابل استفاده دونستند!
    اين ترم هم كه تو دانشگاهمون كولاك كرد!كلي برا فروش اورده بودن با قيمت نازل تر.شنيدم كار يه ارگانيه كه داده به همه جا!
    ولي قيافش با اين قطر و عكسايي كه اخرش داره و شنيدم اين همه اشكي كه ملت تا حالا به خاطرش ريختن ديگه اين قدا بد نباشه.
    اين تاپيك اثر عكس داره!وقتي بگن يه كتاب بده،ادم بيشتر ميره بخونتش ببينه چي بوده چي نبوده.
    يه كتاب رو از لحاظ فني ميگن بد يا محتوايي؟

  9. #6
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-شهریور-۲۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1986
    نوشته ها
    3,040
    امتیاز : 39,665
    سطح : 100
    Points: 39,665, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran50000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 5,965
    تشکر شده 9,308 در 2,470 پست
    مخالفت
    19
    مخالفت شده 62 در 34 پست

    پیش فرض

    البته که نظر شخصیه .هر کس نظرش متفاوته .ببینید اون چیزی که ازش تعریف می کردن نبود .به نظر من نبود .در قیاس با کتاب های دیگه مثل خاطرات عزت شاهی و خاک های نرم کوشک هیچ بود .
    کلا منظورم اینه که درحد یه کتااب که اینقدر فروش داشته باشه نبود .به نظرم اگر امام خامنه ای معرفی نمی کردن اینقدر فروش نداشت .
    بیشتر در رابطه با خود خانمه س .مثلا خیلی از جاهای کتاب بخش های انتهایی ش در مورد زندگی آپارتمان نشینیشونه .و هیچ سودی به حال منو شما یا حداقل من نداشت.
    نمی گم بد یود .می گم خوب نبود .ارزش خریدن و 14000 تومان پول دادن نداره .نظر خواهرم هم همین بود می گفت ارزش نداشت براش اینقدر پول بدی .کسی می خواا دبخونه من توصیه اکید موکد تاکید :d می کنم نخره .امانت بگیره

    وَاصْنَعِ الْفُلْكَ بِأَعْيُنِنَا وَوَحْيِنَا وَلاَ تُخَاطِبْنِي فِي الَّذِينَ ظَلَمُواْ إِنَّهُم مُّغْرَقُونَ

    وَيَصْنَعُ الْفُلْكَ وَكُلَّمَا مَرَّ عَلَيْهِ مَلأٌ مِّن قَوْمِهِ سَخِرُواْ مِنْهُ




    • کشتی را زير نظر و الهام ما بساز و در باره اين ستمکاران با من سخن مگوی ، که همه غرقه اند
    • نوح کشتی می ساخت و هر بار که مهتران قومش بر او می گذشتند مسخره اش می کردند...


  10. #7
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-شهریور-۲۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1986
    نوشته ها
    3,040
    امتیاز : 39,665
    سطح : 100
    Points: 39,665, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran50000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 5,965
    تشکر شده 9,308 در 2,470 پست
    مخالفت
    19
    مخالفت شده 62 در 34 پست

    پیش فرض

    یه چیز بی ربط چقدر جالب!!! تعدا تشکر شده های منو کاربر محترم "عروسک پارچه ای" مثل همه

    وَاصْنَعِ الْفُلْكَ بِأَعْيُنِنَا وَوَحْيِنَا وَلاَ تُخَاطِبْنِي فِي الَّذِينَ ظَلَمُواْ إِنَّهُم مُّغْرَقُونَ

    وَيَصْنَعُ الْفُلْكَ وَكُلَّمَا مَرَّ عَلَيْهِ مَلأٌ مِّن قَوْمِهِ سَخِرُواْ مِنْهُ




    • کشتی را زير نظر و الهام ما بساز و در باره اين ستمکاران با من سخن مگوی ، که همه غرقه اند
    • نوح کشتی می ساخت و هر بار که مهتران قومش بر او می گذشتند مسخره اش می کردند...


  11. #8
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۴-شهریور-۱۲
    نوشته ها
    578
    امتیاز : 16,736
    سطح : 82
    Points: 16,736, Level: 82
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکر کردن : 90
    تشکر شده 1,742 در 449 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    سلام . اومدم کتاب بد نام ببرم ولی اینکه فرمودن زدن اسم کتاب بد اینجا باعث علاقمند افراد برا خوندنش میشه باعث شد شک کنم در زدنش! اگه واقعا اینجوری هست پس نمیشه راحت تو این مبحث نظر داد البته اون کتاب دا با این فلسفه ای که فرمودن معرفیش خیلی خوبه ولی کتاب واقعا بد نمیشه معرفی کرد؛ درسته؟!

  12. #9
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک
    جنسيت
    خواهر
    سن
    -1982
    نوشته ها
    4,617
    امتیاز : 69,907
    سطح : 100
    Points: 69,907, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesCreated Blog entry50000 Experience Points
    تشکر کردن : 3,636
    تشکر شده 22,216 در 4,040 پست
    نوشته های وبلاگ
    1
    مخالفت
    98
    مخالفت شده 22 در 19 پست

    پیش فرض

    بسم الله
    منم نمی گم کتاب بدی بود کتاب دا رو می شه با کتاب خاطرات مرضیه حدیدچی مقایسه کرد. هر دو زن هستند و هر دو خاطرات نوشتن. خانم حدیدچی یه مبارز به تمام معنای زن که سرتاسر کتاب همه از مبارزات و نحوه مبارزه و شکنجه و پایداریش می گه. به نظرم تو کتاب دا خیلی به جزییات پرداخته شده.
    من معمولا کتابی رو وقتی دست می گیرم چه ده صفحه باشه چه 1000 صفحه باید یه سره تمومش کنم. تابستون پارسال تو مسافرت شمال بودیم تماما کتاب دستم بود تا تموم بشه. البته بیشتر به خاطر تبلیغاتی که روش شد ترغیب شدم بخونم. وقتی کتاب دا رو تموم کردم فقط دو روز در حیرت بودم از این همه تبلیغی که روش شد.
    نمی گم کتاب بدی بود اما کتاب خانم حدیدچی به مراتب قشنگ تر و جذاب تر بود. من تا 6 ماه تو جو کتاب بودم. البته من فکر می کنم چون قبل کتاب دا کتاب خانم حدیدچی رو خونده بودم چندان اصلا سبک و سیاقش به دلم ننشست. اما کلا از لحاظ اینکه به نوعی شرایط اون برهه زمانی رو که خیلیامون ازش بی خبریم به تصویر می کشه و یه دختر 17 ساله با دیدن داغ بازم سرپا ایستاده قابل تامله.

  13. 5 کاربر از پست مفید عطر نماز تشکر کرده اند .


  14. #10
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    نوشته ها
    4,047
    امتیاز : 47,970
    سطح : 100
    Points: 47,970, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album pictures50000 Experience PointsCreated Blog entry
    تشکر کردن : 6,945
    تشکر شده 17,659 در 3,829 پست
    نوشته های وبلاگ
    3
    مخالفت
    8
    مخالفت شده 34 در 16 پست

    پیش فرض

    کتاب دا عالی بود فقط قسمتاییش که درباره جنگ بود وگرنه چند فصل اولش که از کودکیش گفته بود خیلی بی فایده بود و کلی وقتمونو گرفت و قسمتای اخرش هم همینطور . اما درباره قسمتای جنگش عاااالی بود

    14ت نبود که جناب نوح . 11ت بود و موافقم اصلا نمی ارزید !!

    نمیشه گفت کتاب بد !! اسم مبحث رو ملایمتر کنید !
    همینطوری نشسته ایم که ان شاء الله خوب می شویم ، این دهه نشد دهه بعدی .

    تمامش کن ! لباس خفت گناه را دور بینداز و لباس دیگری را بر تن کن . « من آدم شنبه نیستم، امروز یکشنبه است ! »
    تکان بخور و کلاً [ عوض شو ] ! پوستین را وارونه کن .
    .
    .
    .. انقلاب ..

  15. کاربر روبرو از پست مفید دردونه تشکر کرده است .


  16. #11
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-شهریور-۲۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1986
    نوشته ها
    3,040
    امتیاز : 39,665
    سطح : 100
    Points: 39,665, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran50000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 5,965
    تشکر شده 9,308 در 2,470 پست
    مخالفت
    19
    مخالفت شده 62 در 34 پست

    پیش فرض

    احسنتما! دقیقا منظورم همین بود .در مورد کاربر محترم "عطر نماز" بله من هم همینطور شاید چون قبلش کتاب خاک های نرم کوشک رو خوندم این طور جلوه کرد که بعید می دونم چون خواهرم هم نظرش همین بود ودر مورد کاربر محترم "دردونه " هم همینطور .دقیقا می خواستم همینو بگم منها چون می خواستم برم درس بخونم ننوشتم .کتاب دا فقط قسمت های جنگش قشنگ بود و اولش واخرش اصلا خوب نبود

    در مورد اسم مبحث هم .والا به خاطر تقابل و حس قشنگی که دست می ده نوشتن اینطور پیشنهاد دارید بگید تا بررسی شه .

    الان یه توضیح اضافی تو پست اول می دم

    وَاصْنَعِ الْفُلْكَ بِأَعْيُنِنَا وَوَحْيِنَا وَلاَ تُخَاطِبْنِي فِي الَّذِينَ ظَلَمُواْ إِنَّهُم مُّغْرَقُونَ

    وَيَصْنَعُ الْفُلْكَ وَكُلَّمَا مَرَّ عَلَيْهِ مَلأٌ مِّن قَوْمِهِ سَخِرُواْ مِنْهُ




    • کشتی را زير نظر و الهام ما بساز و در باره اين ستمکاران با من سخن مگوی ، که همه غرقه اند
    • نوح کشتی می ساخت و هر بار که مهتران قومش بر او می گذشتند مسخره اش می کردند...


  17. #12
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-شهریور-۲۹
    محل سکونت
    همسایه بی بی معصومه(س)
    نوشته ها
    3,837
    امتیاز : 61,722
    سطح : 100
    Points: 61,722, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 16.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranTagger Second Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 6,761
    تشکر شده 14,098 در 3,233 پست
    مخالفت
    1
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    یا حاضر و یا ناظر

    سلام. شاید دا برای کتابخون های حرفه ای و کسایی که کتابای خیلی خوب رو میخونن کتاب متوسط و خوبی نبوده باشه اما برا یه آدم عادی و معمولی مث من خیلی کتاب خوبی بود و واقعا تاثیر گذار بود . یه دختر 15 ساله بتونه اینقد مقاومت کنه بعد ما تومشکلات کوچیک زندگی ، کارای فرهنگی امروز به کار کوچیکترین اذیتی ، بدقولی و ... صدامون در میاد ، در صورتی که ایشون با اون سن کمشون واقعا چه کارها کردن فآدم یاد میگیره شکر کنه و این مشکلات کوچیک رو بزرگ نکنه الکی ..

    تا حالا چند بار تصمیم گرفتم دوباره بخونمش ولی خیلی سختمه، ازاولش گریه میکنم تا آخر ..

    دفع اول هم که خوندم یه قسمتاییش که رسیدم حالم بد شد و مجبور شدم یه هفته نخوندم و بعد ادامه شو بخونم.

    به نظر من واقعا با خوندن این کتاب حس میکنه ، لمس میکنه ، درک میکنه که باید چقد قوی و مقاوم باشه و یه دختر هم میتونه این روحیات رو داشته باشه و حتی با سن کم خیلی کارا رو میتونه بکنه به شرطی که جا نزنه ، شجاع باشه ،و به خدا توکل کنه ...

    خیلی کم لطفی که بگیم کتاب دا کتاب بدی بود .

    کتاب خاک های نرم کوشک هم خیلی خوب بود و آموزنده اما اون در مورد یه مرد بود نه یه دختر 15 ساله ..

    (من کلا کتابای اسارت و شکنجه و اینا طاقت ندارم بخونم ، اینم برا این خوندم که آقا تاییدش کرده بودن..)

  18. #13
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک
    جنسيت
    خواهر
    سن
    -1982
    نوشته ها
    4,617
    امتیاز : 69,907
    سطح : 100
    Points: 69,907, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesCreated Blog entry50000 Experience Points
    تشکر کردن : 3,636
    تشکر شده 22,216 در 4,040 پست
    نوشته های وبلاگ
    1
    مخالفت
    98
    مخالفت شده 22 در 19 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط ياس سپيد نمایش پست اصلی
    یا حاضر و یا ناظر

    سلام. شاید دا برای کتابخون های حرفه ای و کسایی که کتابای خیلی خوب رو میخونن کتاب متوسط و خوبی نبوده باشه اما برا یه آدم عادی و معمولی مث من خیلی کتاب خوبی بود و واقعا تاثیر گذار بود . یه دختر 15 ساله بتونه اینقد مقاومت کنه بعد ما تومشکلات کوچیک زندگی ، کارای فرهنگی امروز به کار کوچیکترین اذیتی ، بدقولی و ... صدامون در میاد ، در صورتی که ایشون با اون سن کمشون واقعا چه کارها کردن فآدم یاد میگیره شکر کنه و این مشکلات کوچیک رو بزرگ نکنه الکی ..

    تا حالا چند بار تصمیم گرفتم دوباره بخونمش ولی خیلی سختمه، ازاولش گریه میکنم تا آخر ..

    دفع اول هم که خوندم یه قسمتاییش که رسیدم حالم بد شد و مجبور شدم یه هفته نخوندم و بعد ادامه شو بخونم.

    به نظر من واقعا با خوندن این کتاب حس میکنه ، لمس میکنه ، درک میکنه که باید چقد قوی و مقاوم باشه و یه دختر هم میتونه این روحیات رو داشته باشه و حتی با سن کم خیلی کارا رو میتونه بکنه به شرطی که جا نزنه ، شجاع باشه ،و به خدا توکل کنه ...

    خیلی کم لطفی که بگیم کتاب دا کتاب بدی بود .

    کتاب خاک های نرم کوشک هم خیلی خوب بود و آموزنده اما اون در مورد یه مرد بود نه یه دختر 15 ساله ..

    (من کلا کتابای اسارت و شکنجه و اینا طاقت ندارم بخونم ، اینم برا این خوندم که آقا تاییدش کرده بودن..)
    شما کتاب خانم حدیدچی یا احمد احمد رو بخونید چی می گید!!!!

  19. #14
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-شهریور-۲۹
    محل سکونت
    همسایه بی بی معصومه(س)
    نوشته ها
    3,837
    امتیاز : 61,722
    سطح : 100
    Points: 61,722, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 16.0%
    افتخارات:
    SocialVeteranTagger Second Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 6,761
    تشکر شده 14,098 در 3,233 پست
    مخالفت
    1
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    یا حاضر و یا ناظر

    ^ عرض کردم. برا کتاب خون های حرفه ای(کسایی که کتاب های خوب رو مرتب میخونن و ...) متوسط بوده یا اصلا خوب نبوده ، شما که دیگه جای خود دارین .اما در کل کتاب بسیار خوب و آموزنده ای بود .

    اما الان چند درصد از جامعه ما کتاب خون حرفه ای هستن و کتاب های خوب رو خوندن؟؟

    تو دانشگاه ما ، بین دوستان و همکلاسیام همین رو هم نخونده بودن و اگه میخوندن مطمئنم تاثیر خیلی زیادی میذاشت و... .

    من با معرفی کتاب خیلی ضعیف تر از این هم تونستم تو همین بچه های دانشگاه تغییراتی ببینم ، دا که جای خود داره .

  20. #15
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک
    جنسيت
    خواهر
    سن
    -1982
    نوشته ها
    4,617
    امتیاز : 69,907
    سطح : 100
    Points: 69,907, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesCreated Blog entry50000 Experience Points
    تشکر کردن : 3,636
    تشکر شده 22,216 در 4,040 پست
    نوشته های وبلاگ
    1
    مخالفت
    98
    مخالفت شده 22 در 19 پست

    پیش فرض

    عشق خامه ای از شهرام شفیعی

    عجب کتاب مرخرفی بود.
    ویرایش توسط عطر نماز : شنبه ۱۸ دی ۸۹ در ساعت ۰۰:۰۵

  21. کاربر روبرو از پست مفید عطر نماز تشکر کرده است .


  22. #16
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۴-شهریور-۱۲
    نوشته ها
    578
    امتیاز : 16,736
    سطح : 82
    Points: 16,736, Level: 82
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکر کردن : 90
    تشکر شده 1,742 در 449 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط عطر نماز نمایش پست اصلی
    بسم الله
    منم نمی گم کتاب بدی بود کتاب دا رو می شه با کتاب خاطرات مرضیه حدیدچی مقایسه کرد. هر دو زن هستند و هر دو خاطرات نوشتن. خانم حدیدچی یه مبارز به تمام معنای زن که سرتاسر کتاب همه از مبارزات و نحوه مبارزه و شکنجه و پایداریش می گه. به نظرم تو کتاب دا خیلی به جزییات پرداخته شده.
    من معمولا کتابی رو وقتی دست می گیرم چه ده صفحه باشه چه 1000 صفحه باید یه سره تمومش کنم. تابستون پارسال تو مسافرت شمال بودیم تماما کتاب دستم بود تا تموم بشه. البته بیشتر به خاطر تبلیغاتی که روش شد ترغیب شدم بخونم. وقتی کتاب دا رو تموم کردم فقط دو روز در حیرت بودم از این همه تبلیغی که روش شد.
    نمی گم کتاب بدی بود اما کتاب خانم حدیدچی به مراتب قشنگ تر و جذاب تر بود. من تا 6 ماه تو جو کتاب بودم. البته من فکر می کنم چون قبل کتاب دا کتاب خانم حدیدچی رو خونده بودم چندان اصلا سبک و سیاقش به دلم ننشست. اما کلا از لحاظ اینکه به نوعی شرایط اون برهه زمانی رو که خیلیامون ازش بی خبریم به تصویر می کشه و یه دختر 17 ساله با دیدن داغ بازم سرپا ایستاده قابل تامله.
    سلام . این پست رو که دیدم چون هر دو کتاب رو خونده بودم و اتفاقا کتاب خانم حدیدچی رو با دقت تر از دا خوندم این مطلب رو زدم.

    کتاب خانم حدیدچی واقعا عالی بود و جذاب و قهرمانانه و نکات بسیار خوبی داشت ولی شاید اون کتاب از یه بعدی به دل ادم مینشست و کتاب دا از یه بعد دیگه.
    برا خود بنده شخصیت خانم حسینی رو خیلی بهتر درک کردم تا خانم حدیدچی اونم به خاطر تفاوت زمانشون و اینکه در خانم حسینی روحیات و عواطف زنانه رو بیشتر احساس کردم، کتاب خانم حدیدچی شاید به خاطر نوع روایش بود ولی درش مردانگی اونقدر زیاد بود بعضی وقتا نمیتونستی خودت رو جاش بذاری احساس میکردی شدت مردانگی از همه لحاظ بیشتره البته این شاید به خاطر شرایط قبل از انقلاب هست ولی خانم حسینی و شرایطش برا ما خیلی قابل درک بود یه زن با تمام احساسات زنانه ولی تو زمان جنگ با حفظ همه ی اونها از خودش شهامت به خرج میده و البته این کتاب در مورد خرمشهر و تاریخش هم بسیار کتاب خوبی بود و مظلومیت و دلاوری و شرایط رزمندگان خرمشهر رو خیلی واضح و قابل درک توضیح داده بود و این یک نقطه مثبت این کتاب بود البته اینکه جزئیات این کتاب زیاد بود درسته ولی دیدم کسایی که حوصله کتاب خوندن رو هم نداشتن ولی این کتاب رو کامل خوندن.

    جناب نوح هم فرموده بودن".به نظرم اگر امام خامنه ای معرفی نمی کردن اینقدر فروش نداشت ."
    که به نظر میاد اینجا ارزش تعریف آقا رو پایین اوردیم خب اگه این کتاب مفید نبود آقا مثل خیلی چیزهای دیگه ازش تعریف نمیکردن ولی چیزی در این کتاب بوده که باعث شده آقا تعریف کنن و مردم هم اگر تبلیغ چهره به چهره نمیکردن کتابی با این قطر هیچ وقت به این حد فروش نمیرسید.
    حرفهای دیشب برنامه راز خیلی جالب بود مخصوصا در بعد تبلیغات رسانه ای به این مباحث میخوره در حوزه کتاب.

  23. 5 کاربر از پست مفید همراه تشکر کرده اند .


  24. #17
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۵-بهمن-۱۳
    محل سکونت
    خونمون
    سن
    -1917
    نوشته ها
    192
    امتیاز : 8,246
    سطح : 61
    Points: 8,246, Level: 61
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 204
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran5000 Experience Points
    تشکر کردن : 359
    تشکر شده 713 در 155 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    من از پائولو کوئلیو بدم میاد و کتابهاش رو هم نمی خونمم
    به نظرم تفکراتش مسخره است و آدم کوته فکریه!
    با خوندن مقدمه یکی از کتابهاش حالم به هم خورد
    از این که یک نویسنده با این شهرت،
    تا این حد جاهل باشد
    و تا این حد ، فکری آسیب پذیر داشته باشد
    و این قدر جو گیر شود
    حالم ازش به هم میخوره
    اّه . . .
    نقطه

  25. 6 کاربر از پست مفید کفش تشکر کرده اند .


  26. #18
    عضو قدیمی
    تاریخ عضویت
    ۱۳۴۸-دی-۱۱
    محل سکونت
    مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک
    جنسيت
    خواهر
    سن
    -1982
    نوشته ها
    4,617
    امتیاز : 69,907
    سطح : 100
    Points: 69,907, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteranCreated Album picturesCreated Blog entry50000 Experience Points
    تشکر کردن : 3,636
    تشکر شده 22,216 در 4,040 پست
    نوشته های وبلاگ
    1
    مخالفت
    98
    مخالفت شده 22 در 19 پست

    پیش فرض

    نوشته اصلی توسط همراه نمایش پست اصلی
    سلام . این پست رو که دیدم چون هر دو کتاب رو خونده بودم و اتفاقا کتاب خانم حدیدچی رو با دقت تر از دا خوندم این مطلب رو زدم.

    کتاب خانم حدیدچی واقعا عالی بود و جذاب و قهرمانانه و نکات بسیار خوبی داشت ولی شاید اون کتاب از یه بعدی به دل ادم مینشست و کتاب دا از یه بعد دیگه.
    برا خود بنده شخصیت خانم حسینی رو خیلی بهتر درک کردم تا خانم حدیدچی اونم به خاطر تفاوت زمانشون و اینکه در خانم حسینی روحیات و عواطف زنانه رو بیشتر احساس کردم، کتاب خانم حدیدچی شاید به خاطر نوع روایش بود ولی درش مردانگی اونقدر زیاد بود بعضی وقتا نمیتونستی خودت رو جاش بذاری احساس میکردی شدت مردانگی از همه لحاظ بیشتره البته این شاید به خاطر شرایط قبل از انقلاب هست ولی خانم حسینی و شرایطش برا ما خیلی قابل درک بود یه زن با تمام احساسات زنانه ولی تو زمان جنگ با حفظ همه ی اونها از خودش شهامت به خرج میده و البته این کتاب در مورد خرمشهر و تاریخش هم بسیار کتاب خوبی بود و مظلومیت و دلاوری و شرایط رزمندگان خرمشهر رو خیلی واضح و قابل درک توضیح داده بود و این یک نقطه مثبت این کتاب بود البته اینکه جزئیات این کتاب زیاد بود درسته ولی دیدم کسایی که حوصله کتاب خوندن رو هم نداشتن ولی این کتاب رو کامل خوندن.

    جناب نوح هم فرموده بودن".به نظرم اگر امام خامنه ای معرفی نمی کردن اینقدر فروش نداشت ."
    که به نظر میاد اینجا ارزش تعریف آقا رو پایین اوردیم خب اگه این کتاب مفید نبود آقا مثل خیلی چیزهای دیگه ازش تعریف نمیکردن ولی چیزی در این کتاب بوده که باعث شده آقا تعریف کنن و مردم هم اگر تبلیغ چهره به چهره نمیکردن کتابی با این قطر هیچ وقت به این حد فروش نمیرسید.
    حرفهای دیشب برنامه راز خیلی جالب بود مخصوصا در بعد تبلیغات رسانه ای به این مباحث میخوره در حوزه کتاب.

    خب دیگه! منم چون روحیم با خانم دباغ سازگار تره از این کتاب بیشتر خوشم اومد.
    احساس سوختن به تماشا نمی شود/الهی هیچ کس اتش نگیرد تا که نداند چه می کشم.


    عطر نماز

  27. کاربر روبرو از پست مفید عطر نماز تشکر کرده است .


  28. #19
    داره خودمونی میشه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۴-شهریور-۱۲
    نوشته ها
    578
    امتیاز : 16,736
    سطح : 82
    Points: 16,736, Level: 82
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکر کردن : 90
    تشکر شده 1,742 در 449 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    ^^^سلام . بنده هم اینها رو نوشتم بگم چون روحیات متفاوته نظرها هم متفاوته فقط همین

  29. کاربر روبرو از پست مفید همراه تشکر کرده است .


  30. #20
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-شهریور-۲۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1986
    نوشته ها
    3,040
    امتیاز : 39,665
    سطح : 100
    Points: 39,665, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran50000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 5,965
    تشکر شده 9,308 در 2,470 پست
    مخالفت
    19
    مخالفت شده 62 در 34 پست

    پیش فرض

    ببینید باز می گم : این کتابه محتواش طوری بود که ارزش خریدن نداره .این به این معنی نیست که ارزش خوندن نداره (هر چند خوندنش هم برای شخص من فرقی با نخوندنش نداشت .)
    خیلی ریز و جزیی و چیزهایی که منفعتی نداره .به نظر شخص من ( شخصیه،ممکنه درست نباشه) برای سرگرمی خوبه .اون تحولاتی که مثلا کتاب خاک های نرم کوشک رو من ایجاد کرد این ایجاد نکرد.
    بالاخره طبع ها فرق می کنه

    وَاصْنَعِ الْفُلْكَ بِأَعْيُنِنَا وَوَحْيِنَا وَلاَ تُخَاطِبْنِي فِي الَّذِينَ ظَلَمُواْ إِنَّهُم مُّغْرَقُونَ

    وَيَصْنَعُ الْفُلْكَ وَكُلَّمَا مَرَّ عَلَيْهِ مَلأٌ مِّن قَوْمِهِ سَخِرُواْ مِنْهُ




    • کشتی را زير نظر و الهام ما بساز و در باره اين ستمکاران با من سخن مگوی ، که همه غرقه اند
    • نوح کشتی می ساخت و هر بار که مهتران قومش بر او می گذشتند مسخره اش می کردند...


  31. #21
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۷-شهریور-۲۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1986
    نوشته ها
    3,040
    امتیاز : 39,665
    سطح : 100
    Points: 39,665, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran50000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکر کردن : 5,965
    تشکر شده 9,308 در 2,470 پست
    مخالفت
    19
    مخالفت شده 62 در 34 پست

    پیش فرض

    کتاب حکمت ها و اندرزها جلد اول (شهید مطهری)هم به نظر من ارزش خریدن نداره چچرا:چون اغلب قریب به اتفاق مقاله هاش رو با توجه به سابقه پای منبر نشستنم می دونستم

    دوستانی که پای منبر نشستن زیاد نمی خواد بخرن یکی دوتامقاله ش بیشتر نیست که من نمی دونستم .
    امانت بگیرید بهتره تا بخرید

    امممما کتاب جلد دومش خیلی خوبه .قریب به اتفاقش رو نمی دونستم

    باز تاکید می کنمک این مبحثه ممکنه غلط انداز باشه ولذا مممممممممکنه سعادت یه نفر که با یه کتاب رقم می خورده نابود بشه
    اینجا اگر می گیم فلان کتاب بده این نسبیه .ممکنه باری من بده باشه برای یک سکوی پرتاب .لذا این یه اطلاع رسانی صرفه!!!

    وَاصْنَعِ الْفُلْكَ بِأَعْيُنِنَا وَوَحْيِنَا وَلاَ تُخَاطِبْنِي فِي الَّذِينَ ظَلَمُواْ إِنَّهُم مُّغْرَقُونَ

    وَيَصْنَعُ الْفُلْكَ وَكُلَّمَا مَرَّ عَلَيْهِ مَلأٌ مِّن قَوْمِهِ سَخِرُواْ مِنْهُ




    • کشتی را زير نظر و الهام ما بساز و در باره اين ستمکاران با من سخن مگوی ، که همه غرقه اند
    • نوح کشتی می ساخت و هر بار که مهتران قومش بر او می گذشتند مسخره اش می کردند...


  32. #22
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۹-دی-۰۴
    محل سکونت
    شیراز
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    105
    امتیاز : 4,420
    سطح : 42
    Points: 4,420, Level: 42
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 130
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکر کردن : 3,739
    تشکر شده 387 در 88 پست
    مخالفت
    13
    مخالفت شده 1 بار در 1 پست

    Smile

    به نظر من هم در کتاب دا بیش از اندازه به جزییات پرداخته شده،همون موقع که داشتم این کتابو میخوندم دایم به این فکر میکردم که چطور این همه چیزو تا این حد دقیق یادشون مونده!!!شاید اگه اینطوری نبود حجم کتاب هم کمتر میشد و بنابراین قیمتش هم کمتر میشد و حتی شاید باعث میشد افراد بیشتری این کتابو بخونن،چون خیلی ها با دیدن ظاهر یه کتاب که مثلا حجم زیادی داشته باشه از خوندنش صرف نظر میکنن هر چند که کتاب خوبی باشه.
    اما از نظر محتوایی کتاب خوبی بود.
    یه خدا و یه حسینِ دل عالمی تو بین الحرمینِ

    کسی که گشت گرد تو گرد گنه نمی رود،پیرو خط کربلا اهل خطا نمی شود

  33. #23
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-بهمن-۲۷
    محل سکونت
    عازم میکده کرببلا می باشیم ؛
    نوشته ها
    6,390
    امتیاز : 46,696
    سطح : 100
    Points: 46,696, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger Second Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 8,117
    تشکر شده 23,696 در 5,476 پست
    مخالفت
    3
    مخالفت شده 5 در 4 پست

    Exclamation

    يا زهرا

    فروش بسته های خرافه انگیز در کتابفروشی ها


    آموزش انواع فالها بدون هیچگونه محدودیتی در کتابفروشی ها به فروش می رسند.

    مشرق نوشت:بسته هایی نظیر آموزش فال که از لحاظ علمی هیچ گونه مبنایی ندارد و جز ترویج خرافه پرستی چیز دیگری نیست به راحتی و با مجوز در کتاب فروشی های کشور فروخته می شوند.

    این بسته ها مرجع داخلی مشخصی ندارند و تنها جمع آوری و برگردان از روی کتابهای غربی است. نکته جالب توجه این است که این بسته ها با موضوعاتی نظیر آموزش فال شمع، آموزش فال پاستور و ... در قالب وکیوم شده به فروش می رسند و مخاطب قبل از خرید به هیچ عنوان به آنچه که در این کتاب نوشته شده دسترسی ندارد.

    در این بسته ها آموزش انواع فال ها به همراه کارت هایی که برای انجام این اعمال بی محتوا و پوچ نیاز است، وجود دارد.


    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=82955

  34. 7 کاربر از پست مفید مشكات نياز تشکر کرده اند .


  35. #24
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-اسفند-۲۰
    محل سکونت
    شـــی راز
    نوشته ها
    2,895
    امتیاز : 61,822
    سطح : 100
    Points: 61,822, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranCreated Album picturesTagger Second Class
    تشکر کردن : 5,136
    تشکر شده 13,172 در 2,585 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 8 در 5 پست

    پیش فرض

    ^ این شمعدانش هم چقد شبیه شمعدان های قوم یهود هست !

  36. 2 کاربر از پست مفید دريـــا تشکر کرده اند .


  37. #25
    عضو جامعه
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۴-اردیبهشت-۱۸
    محل سکونت
    تهران - ري
    جنسيت
    برادر
    سن
    -1986
    نوشته ها
    175
    امتیاز : 11,742
    سطح : 71
    Points: 11,742, Level: 71
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 308
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکر کردن : 103
    تشکر شده 555 در 146 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 3 در 3 پست

    پیش فرض

    تشيع علوي تشيع صفوي
    علي شريعتي

    واقعا حالم به هم خورد از اين حرفاي مسخره كه با بي انصافي تمام همه چيز رو برده بود زير سوال.
    خدا به داد نويسندش برسه اون دنيا
    گرفته دامن وصلش بدست دل گفتم
    مرا به هيچ خريدي به هيچ هم مفروش
    www.HoseinieH.com

  38. #26
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-فروردین-۰۷
    محل سکونت
    ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم...
    سن
    -1987
    نوشته ها
    71
    امتیاز : 3,411
    سطح : 36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکر کردن : 364
    تشکر شده 121 در 48 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    بوف کور.
    (صادق هدایت)
    اما توصیه می*کنم همهٔ علاقه مندان به داستان و رمان حتما بخونن!!!!
    صائب چه اعتبار بر اخوان روزگار،
    یوسف به دست برادر به چاه شد!

  39. 4 کاربر از پست مفید shm136613 تشکر کرده اند .


  40. #27
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۳-اسفند-۱۱
    جنسيت
    خواهر
    نوشته ها
    26
    امتیاز : 7,137
    سطح : 55
    Points: 7,137, Level: 55
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 1.0%
    افتخارات:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکر کردن : 17
    تشکر شده 50 در 16 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    يه كتابه بود خيلي تبليغشو شنيده بودم كلي طول كشيد تا خريدمش كلي تو كفش بودم بعد الان يه سالي ميشه دارمش هنوز نخوندمش . حالا اسمشو نميگم .ولي اصلا كشش نداره من برم سمتش . يه كتاب بود براي پائولو کوئلیو اسمش ؟ الزايمر گرفتم تو جواني
    هيچوقت فراموش نميكنم حس و حالمو موقع خواندن ان كتاب . دو سه روزه تمومش كردم
    ویرایش توسط mersad : یکشنبه ۲۱ فروردین ۹۰ در ساعت ۰۱:۲۳

  41. #28
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۸-بهمن-۲۷
    محل سکونت
    عازم میکده کرببلا می باشیم ؛
    نوشته ها
    6,390
    امتیاز : 46,696
    سطح : 100
    Points: 46,696, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    افتخارات:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger Second Class50000 Experience Points
    تشکر کردن : 8,117
    تشکر شده 23,696 در 5,476 پست
    مخالفت
    3
    مخالفت شده 5 در 4 پست

    پیش فرض

    یا زهرا

    بعد اون خرافیا نوبته اینه !

    Didar.ir vade: این هم یک محصول فرهنگی!
    پاسور از نوع وزارت ارشادی. فقط علامتهای آن تغییر کرده!
    تازه آموزش هم داره.

    مبارک باشه
    ...-------
    شک و شبه*ای هم توش نیست. خودم عکس گرفتم از یکی از نمایشگاه های کتاب!!!
    http://up.vatandownload.com/images/k...z0ok2qiy7h.jpg

  42. 3 کاربر از پست مفید مشكات نياز تشکر کرده اند .


  43. #29
    دیگه صاحب خونه هستن
    تاریخ عضویت
    ۱۳۸۶-مرداد-۰۹
    محل سکونت
    شهر راز ؛ دلت بسوخه
    جنسيت
    برادر
    نوشته ها
    3,546
    امتیاز : 87,850
    سطح : 100
    Points: 87,850, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 41.0%
    افتخارات:
    SocialYour first GroupVeteranCreated Album pictures50000 Experience Points
    تشکر کردن : 7,651
    تشکر شده 14,816 در 3,173 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 29 در 4 پست

    پیش فرض

    مسخ کافکا ..
    خدایی اینا دلشون به جی خوشه با این کتاب نوشتن‏شون!

  44. کاربر روبرو از پست مفید باران بهار تشکر کرده است .


  45. #30
    عضو جديد
    تاریخ عضویت
    ۱۳۹۰-مهر-۱۸
    نوشته ها
    1
    امتیاز : 1,689
    سطح : 23
    Points: 1,689, Level: 23
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    افتخارات:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکر کردن : 0
    تشکر شده 1 در 1 پست
    مخالفت
    0
    مخالفت شده 0 در 0 پست

    پیش فرض

    خوب سلام...
    همه گفتن و منم می گم...کتاب بد وجود نداره...چون کتابی بده که کسی دوسش نداشته باشه که در هر مورد نویسنده کتابشو دوس داره و برای کتاب خور ها بعضی وقتا توهین به کتابشون باعث میشه بهشون بر بخوره...
    من کتابای زیادی خوندم که ارزش وقت گذاشتن نداشتن...اما الان می خوام نظر نوح عزیز رو تایید کنم...
    دا بیشتر از یه زندگی نامه به عنوان یه رمان جنگ معرفی شد اما به عنوان یه رمان ارزش پایینی داشت و به هیچ وجه حتی نشانه های یه رمان رو هم نداشت و فقط ردیف کردن خاطراتی بود که خیلی هاش بیهوده و فقط برای قطور کردن کتاب بود و بعد هم رفت تو ماجرای اون تبلیغ ناجوانمردانه که این کتابو بر خلاف استحقاق ادبیش به یکی از پرفروشترین کتابای ایران رسوند و چاپهای متعددی که سرمایه ی خیلی ها رو تهیه کرد...من با توصیه رهبر کاری ندارم...حتما منظورشون این بوده که ارزش این کتاب به خاطر جنگ و ایناس اما در حقیقت باید قبول کنیم که تبلیغی عجیب و بی سابقه ای که برای این کتاب شد خیلی ناجوانمردانه بود و تا جایی پیش رفته که الان از صدا و سیما هم براش سریال ساختن و اینجوری که یکی از دوستامون گفت کتاباش رو ارگان های دولتی با قیمت نازلتر پخش می کنن که انصافا در حق کتابای دیگه ای نه حتی برای رمانایی که تو ایران نوشته می شه و هیچکسی ازش حمایت نمی کنه(منظورم این از این رمانای آبکیه رد پای عشق و اینا نیست،رمان های قشنگ و ژانر مورد ظلمی مثل فانتزی) که برای کتابایی دیگه ای که درباره ی جنگه هم یه ظلم بزرگه...
    خوب از قرار معلوم می تونین صیغه ی جوگیر رو برام صرف کنین...اما زیادم بی ربط نشد دیگه...به نظر من کتاب دا ارزش زیادی نداره و قسمت اعظمی از شهرتش که حتی می شه گفت کل شهرتش رو مدیون یه تبلیغ ناجوانمردانه از سوی دولته...خوب منتظر نظراتتونم...

  46. کاربر روبرو از پست مفید mokhtar iran تشکر کرده است .


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما

جامعه مجازی رهپویان به عنوان شبکه اجتماعی اعضاء کانون فرهنگی رهپویان وصال از سال 1381 و به عنوان یکی از قدیمی ترین تالارهای گفتمان فضای وب فارسی مشغول به فعالیت می باشد. تمامی تلاش دست اندرکاران مجموعه، فراهم آوردن محیطی سالم، مفید و آموزنده برای کاربران گرامی می باشد بدیهی است مطالب درج شده نظرات کانون رهپویان وصال نبوده و نظرات رسمی در سایت رهپویان وصال درج می گردد.

ارسال پیام به مدیر سایت
session بارگذاری مجدد کد امنیتی مندرج در تصویر را وارد کنید:
شادی روح 14 شهید کانون فرهنگی رهپویان وصال صلوات

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1